Wersja archiwalna 2009-03-25 16:06:07

 

Ogłoszenie o zamówieniu

SIWZ

Załącznik nr 1 Oferta

Załącznik nr 2 Oświadczenie

Załącznik nr 3 Wykaz osób

Załącznik nr 4 Wykaz wykonanych prac

Załącznik nr 5 Umowa

Załącznik nr 6 Przedmiar Robót

Docieplenie, CO CW, kotłownia, zestaw mater

Załącznik nr 7 Specyfikacja Techniczna

Docieplenie, CO, CW, kotłownia

Załącznik nr 8 Dokumentacja Projektowa

Docieplenie

Opis techniczny

Widok ogólny

sytuacja, elewacja 1, elewacja 2, przyziemie

Segment A

przyziemie, parter, poddasze

Segment B

przyziemie, parter, piętro, poddasze

Segment C

przyziemie, parter, piętro, poddasze

Segment D

przyziemie, parter, piętro, poddasze, strych, przekrój

Segment E

przyziemie, piwnica, parter, piętro, poddasze, przekrój

Instalacja CO

Projekt tech,segA parter, segA 1piętro, segA 2piętro,segB przyz,

 segB parter, segB piętro, segC przyz, segC parter, segC piętro,

segD parter, segD 1pietro, segD 2piętro, 

segE piwnica, segE parter, segE 1 piętro, segE 2piętro,

IMI segA, IMI segB, IMI segC, IMI segD, IMI segE

Instalacja CW

Projekt tech, rzut przyziemia, rozwinięcie

Kotłownia

Projekt tech, schemat kotłowni, rzut kotłowni,instalacja gazowa rzut, instalacja gazowa rozwinięcie

 

 

Łodygowice, dnia 25.03.2009r.

RIP-ZP-PN-SR/5/2009

 

 

 

 

UWAGA WYKONAWCA ZADAŁ PYTANIA:

 

 

Dotyczy:     Postępowania o udzielenie zamówienia pn. „Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Łodygowicach”.

 

 

W związku ze złożonymi w dniu 20.03.2009r. zapytaniami dotyczącymi treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej ustawą, zamieszcza następujące wyjaśnienia wraz z treścią zapytań:

 

Treść zapytania:

 

  1. Według § 8 projektu umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej brutto. Zabezpieczenie zostanie zwolnione odpowiednio:

70% w ciągu 30 dni od bezusterkowego odbioru całości robót określonych w umowie.

30% w ciągu 15 dni od upływu terminu gwarancji i rękojmi, na podstawie bezusterkowego odbioru gwarancyjnego bez uwag.

                 

Zamawiający żąda 5 – letniego okresu gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem, 10 – letniego okresu gwarancji na stolarkę okienną.

W związku z powyższym, po jakim okresie zostanie zwrócone 30% zabezpieczenia należytego wykonania umowy? Po upływie 5 – letniego okresu gwarancji, czy po upływie 10 – letniego okresu gwarancji na stolarkę okienną?

 

  1. W dokumentacji przetargowej brak jest wykazu stolarki okiennej.

Czy zamawiający dołączy do dokumentacji wykaz stolarki, jeśli nie, czy wycenę należy wykonać w oparciu o zapisy zawarte w przedmiarach robót oraz zachować wymiary i podziały istniejących okien?

 

 

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Zamawiający zwróci 30% wysokości należytego wykonania umowy w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi tj. po okresie 5 lat.

 

 

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Wyceny stolarki okiennej należy dokonać w oparciu o przedmiary robót (a więc konkretne pozycje katalogowe KNR), które zostały sporządzone przez projektanta na podstawie dokumentacji technicznej i uwzględniają ogólną ilość m2 stolarki do wymiany.

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3270272]

przewiń do góry