Wersja archiwalna 2011-04-01 09:12:13

 

Łodygowice: Likwidacja skutków powodzi w Gminie Łodygowice
Numer ogłoszenia: 84719 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.

·                     Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja skutków powodzi w Gminie Łodygowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia opisano poniżej Zadanie 1. Odbudowa umocnień siatkowo kamiennych w rejonie mostu ul. Kubinów w m. Łodygowice. Zakres robót: - Odżwirowanie dna potoku na głębokości 0,50 m pod mostem; - Rozbiórka istniejących zniszczonych koszy siatkowo - kamiennych; - Remont - odbudowa zniszczonego odcinka koszy siatkowo - kamiennych na długości L=32 mb brzeg prawy; - Remont - odbudowa zniszczonego odcinka koszy siatkowo - kamiennych na długości L=15 mb brzeg lewy; - Remont - odbudowa zniszczonego odcinka koszy siatkowo - kamiennych na długości L=18 mb brzeg lewy + wrzynka L=2 mb. Zadanie 2. Remont ul. Nad Żylicą w m. Łodygowice Remont polegał będzie na: - wykonaniu muru oporowego (opaska betonowa) na dystansie 0+229,10 do km 0+340,00 ulicy, - wykonaniu zabezpieczenia podmytego przepustu z narzutu kamiennego przelanego betonem w km 0+210,00 ulicy, - wykonaniu umocnienia brzegu narzutem kamiennym typu ciężkiego na odcinku ulicy od km 0+150,00 do km 0+170,00. Zadanie 3. Odbudowa ul. Spacerowej - etap II w m. Łodygowice Odbudowa w km 0+300 do km 0+800 polegać będzie na wykonaniu nawierzchni z masy mineralno bitumicznej o gr. 5 cm oraz częściowym uzupełnieniu istniejącej podbudowy kruszywem łamanym o gr. 15 cm oraz wykonaniu lokalnie nowej podbudowy z kruszyw naturalnych o gr. 25 i 30 cm. Zadanie 4. Odbudowa ul. Lipowej w m. Łodygowice Odbudowa zniszczonej drogi gminnej w km 0+000 do km 0+055; Szerokość jezdni: 2,70m. Planowana nawierzchnia jezdni: bitumiczna z betonu asfaltowego średnioziarnistego 2 razy po 4 cm. Podbudowa z kruszywa naturalnego mechanicznie stabilizowana grubość 50 cm Pobocza: gruntowe szerokości 0,50m. Zadanie 5. Odbudowa ul. Kamiennej w m. Łodygowice Inwestycja polegała będzie na odbudowie skarpy przydrożnej w km 0+024 do km 0+149. Odbudowa polega na wykonaniu koszy siatkowo kamiennych ułożonych jeden na drugim z przesunięciem do 30 cm. Wraz z odbudową skarpy odbudowany zostanie chodnik prawostronny wraz z barierą ochronną o długości 138 mb w ciągu drogi gminnej ul. Kamienna chodnik o nawierzchni z kostki brukowej . Szerokość projektowanego chodnika 1,5 m. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowy w dokumentacji technicznej w załączniku nr 3 stanowiącym integralną część SIWZ. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z kosztorysami ofertowymi, dokumentacja techniczną, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz zaleceniami Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 34.95.33.00-5, 45.11.13.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj 1. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 20 000,00 złotych (dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) 4. Poręczenia lub gwarancje, wnoszone jako wadium muszą być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem /operacja bezgotówkowa/ na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Żywcu nr 40 8137 0009 0000 2541 2000 0040 - potwierdzenie przelewu ( kopia potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty ) należy dołączyć do oferty. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz należy je w Kasie Urzędu Gminy Łodygowice przed ostatecznym terminie składania ofert.

III.2) ZALICZKI

·                     Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·               III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                          Może świadczyć usługę w zakresie wykonywania umocnień siatkowo kamiennych, budowy dróg i chodników. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.

·               III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                          W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na wykonaniu koszy kamiennych o objętości nie mniejszej niż 450 m3 w jednym kontrakcie oraz zrealizował co najmniej jedną robotę w zakresie wykonania drogi i chodnika (dopuszcza się w osobnych kontraktach) o długości nie mniejszej niż 250 mb. każdy (czyli przynajmniej 250 mb drogi i 250 mb chodnik) oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty.

·               III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                          Posiada przynajmniej jeden pojazd do transportu oraz ładowarko-koparkę. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.

·               III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                          wykonawca zatrudnia przynajmniej pięciu pracowników bezpośrednio zajmujących się wykonaniem usługi (z wyłączeniem pracowników administracyjnych). Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.

·               III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                          1. Wykonawca posiada zdolność kredytową w wysokości 1.000.000 zł 2. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·               III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                     wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·               III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                     aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                     aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                     aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·               III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                     nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (wysokie temperatury, intensywne ulewy, długie opady deszczu, śnieżyce, temperatura poniżej 0 st. (z wyłączeniem okresu: 15 listopada - 15 marca)) mające faktyczny wpływ na realizacje robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni; b) jeżeli konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wymaga większego nakładu pracy lub technologia wykonania robót wymaga dłuższego terminu wykonania danego etapu przedmiotu zamówienia, c) wstrzymania robót przez inny uprawniony Urząd (np. wskutek kontroli, wypadku na budowie, itp.); d) w wyniku interwencji osób trzecich, których interwencja ma bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (np. inny wykonawca, z którym Zamawiający zawarł umowę na realizację robót lub usługi tym samym obiekcie spóźnia się z robotami, których wykonanie warunkuje terminowe wykonanie robót objętych niniejszą umową; osoba trzecia ma interes prawny i faktyczny w zakresie prowadzonej inwestycji). e) konieczności zmiany technologii wykonania prac w przypadku czynników zewnętrznych niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania dokumentacji projektowej, takich, jak: niewybuchy, sieci wodociągowe, kanalizacyjne i teletechnicznie nie naniesione na mapach, uwarunkowania geologiczne (jeśli nie przeprowadzono wcześniej stosownych badań), konflikty społeczne związane z prowadzeniem inwestycji (w tym reakcje stowarzyszeń i fundacji ekologicznych, roszczenia (w tym sądowe) o zwrot działki, itp. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza wykonanie robót dodatkowych i zamiennych jeśli: wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych warunkuje lepsze jakościowo wykonanie prac budowlanych i warunkuje wyższą wartość użytkową potwierdzoną lub zaleconą przez Projektanta lub Inspektora nadzoru. Robót tych nie można było przewidzieć wcześniej, a ich wykonanie jest korzystne dla Zamawiającego zwłaszcza pod względem przyszłego użytkowania obiektu będącego przedmiotem niniejszej umowy. Ponadto dopuszcza się wykonanie robót zamiennych lub dodatkowych jeśli Wykonawca, Projektant i Inspektor nadzoru stwierdzą pisemnie, że popełniono błąd w trakcie przygotowania dokumentacji technicznej (w tym braki), który uniemożliwia prawidłowe i zgodne ze sztuką budowlane zakończenie inwestycji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice - Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wójt Gminy Łodygowice

Andrzej Pitera

 

 

SIWZ

 

Zał. 1 Przedmiar

ul. Nad Żylicą, ul. Lipowa, ul. Kamienna, potok Bartoszowiec,

umocnienia w rejonie ul. Kubinów,

ul. Spacerowa

 

Zał. 2 Specyfikacje techniczne

ul. Nad Żylicą, ul. Lipowa, ul. Kamienna

potok Bartoszowiec

specyfikacja techniczna, warunki ogólne, roboty ziemne, umacnianie

umocnienia w rejonie ul. Kubinów

specyfikacja techniczna, warunki ogólne, roboty ziemne, umocnienia

ul. Spacerowa

specyfikacja ogólna, nawierzchnia, podbudowa

Zał. 3 Dokumentacja techniczna

ul. Nad Żylicą

projekt, plan sytuacyjny, inwentaryzacja 1, inwentaryzacja 2, widok z góry,

 przekroje, zbrojenie, orientacja

ul. Lipowa

projekt, plan sytuacyjny, przekroje typowe, nawierzchnia na moście, nawierzchnia drogi

ul. Kamienna

projekt zagospodarowania, projekt budowlany, profil podłużny, profil typowy 1, profil typowy 2,

profil typowy 3, przekrój poprzeczny 1, przekrój poprzeczny 2, przekrój poprzeczny 3,

 studzienka ściekowa, projekt zagospodarowania

potok Bartoszowiec

projekt, mapa sytuacyjna, profil, przekrój 1-3, przekrój 4-6, przekrój 7-8, typy budowli

umocnienia w rejonie ul. Kubinów

projekt, mapa poglądowa, mapa sytuacyjna, przekroje, typ budowli

ul. Spacerowa

dokumentacja techniczna

 

Zał. 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków

 

Zał. 5 Doświadczenie zawodowe

 

Zał. 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Zał. 7 Formularz ofertowy

 

Zał. 8 Wzór umowy

 

Zał. 9 Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem

 

 

 

Łodygowice, dn. 18 marca 2011 r.

RIP-ZP/05/2011

Uwaga! Zmiana treści SIWZ

 

Dotyczy: Likwidacja skutków powodzi w Gminie Łodygowice

Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane §1 Ust. 1 pkt. 2 Zamawiający może żądać wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat.

W SIWZ wpisano błędnie „..w okresie ostatnich trzech lat”. Z uwagi na ten błąd pisarski w Zamawiający w trybie Art. 38 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych zmienia zapisy Specyfikacji w punktach IVp.2 pp. 4.1 SIWZ i IV p.2 SIWZ (strona czwarta) oraz załącznik nr 5. Poprawioną Specyfikację zamieszczono do pobrania poniżej.

                                                                                                                Wójt Gminy

                                                                                                                Andrzej Pitera

 

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

 

Poprawiony SIWZ

 

Poprawiony zał. 5

 

 

Łodygowice, dn. 01 kwietnia  2011 r.

RIP-ZP/05/2011

 

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO

 

 

Dot.:        Sprawa znak: RIP-ZP/05/2011 „Likwidacja skutków powodzi w Gminie Łodygowice”

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Informujemy (na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 stawy Prawo Zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), że Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert w w/w postępowaniu wybrał ofertę złożoną przez:

Oferta nr 2:

Przedsiębiorstwo  Wielobranżowe „MATBUD” Tomasz Lukas

34-300 Żywiec, ul. Węglowa 5

Uzasadnienie: Oferta nr 2 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 100,00 punktów (na 100 możliwych). Cena oferty brutto: 654.574,24 zł

 

Ponadto złożono jeszcze jedną  ofertę:

 Oferta nr 1

DROMIL Sp. z o.o.

34-300 Żywiec, ul. Leśnianka 102a

Uzasadnienie: Oferta nr 1 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 69,57 punktów (na 100 możliwych). Cena oferty brutto: 940.920,90

 

 

 

ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

 

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) - Dział VI "Środki ochrony prawnej".

Termin zawarcia umowy zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych  – od daty przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3511270]

przewiń do góry