Wersja archiwalna 2013-04-16 17:43:09
Łodygowice: Przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych oraz budowa Centrum Integracji Kulturalnej w Łodygowicach
Numer ogłoszenia: 129246 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych oraz budowa Centrum Integracji Kulturalnej w Łodygowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych oraz budowa budynku Centrum Integracji Kulturalnej, połączonego przewiązką z ZSS. Pow. zabudowy istniejąca
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.21.42.30-1, 45.26.26.90-4, 45.40.00.00-1, 45.23.10.00-5, 45.31.10.00-0, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 09.33.11.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 50 000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109,poz. 1158, ze zm.)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż:
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć: a)co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie Prawo budowlane) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót. osobą/kandydatem na stanowisko wymienione powyżej może być obywatel państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państwa Członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - Europejskiego Obszaru Gospodarczego, który nabył prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. oraz b)co najmniej dziesięciu pracowników bezpośrednio zajmujących się wykonaniem usługi (z wyłączeniem pracowników administracyjnych). Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 4 do SIWZ.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000 zł. Na potwierdzenie spełniania warunku o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawca złoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunku o posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy /zał. nr 4 do SIWZ/, a także -- o ile wynika to ze złożonego oświadczenia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Wypełniony Formularz ofertowy /zał. nr 7 do SIWZ/, 3. Kosztorysy ofertowe wypełnione zgodnie z przedmiarami robót /zał. nr 1 do SIWZ/, 4. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1/ Wykonanie robót dodatkowych i zamiennych jeśli: wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych warunkuje lepsze jakościowo wykonanie prac budowlanych i warunkuje wyższą wartość użytkową potwierdzoną lub zaleconą przez Projektanta lub Inspektora nadzoru. Robót tych nie można było przewidzieć wcześniej, a ich wykonanie jest korzystne dla Zamawiającego zwłaszcza pod względem przyszłego użytkowania obiektu będącego przedmiotem niniejszej umowy. Ponadto dopuszcza się wykonanie robót zamiennych lub dodatkowych jeśli Wykonawca, Projektant i Inspektor nadzoru stwierdzą pisemnie, że popełniono błąd w trakcie przygotowania dokumentacji technicznej /w tym braki/, który uniemożliwia prawidłowe i zgodne ze sztuką budowlane zakończenie inwestycji. a/ Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz robót dodatkowych, o których mowa w paragrafie 2 ust. 4 umowy, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 paragrafu 1 umowy; b/ Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 paragrafu 1 umowy. Roboty takie w dalszej części umowy nazywane są robotami /zaniechanymi/; c/ Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. d/ Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 2/ Zmianę terminu, o którym mowa w pkt. 1, wykonania robót pod warunkiem: a/ wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych /wysokie temperatury, intensywne ulewy, długie opady deszczu, śnieżyce, temperatura poniżej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice, Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Poprawa jakości życia osób niepełnosprawnych poprzez modernizację budynku Zespołu Szkół Specjalnych oraz budowę Centrum Integracji Kulturalnej w Łodygowicach. Projekt jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
Andrzej Pitera
Zał. nr 1 Przedmiar robót
roboty budowlane CIK, roboty budowlane ASS, instalacja wod-kan i co CIK, instalacja elektr CIK,
instalacja elektr ZSS, instalacja wod-kan ZSS, instalacja co i cwu ZSS,
kotłownia i solary, instalacja cwu CIK
Zał. nr 2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
roboty budowlane, instalacja elektr CIK, instalacje elektr ZSS, instalacje wod-kan,
wodociąg kan co, instalacja co ZSS, kotłownia i solary, instalacja cwu ZSS
Zał. nr 3 Dokumentacja techniczna
architektura i konstrukcja opis, architektura i konstrukcja rys, okna rys, wnętrza opis, wnętrza rys,
ogród, badania stratygraficzne, inwentaryzacja, instalacja co cwu kan, instalacja wod-kan,
instalacja elektr CIK opis, instalacja elektr CIK rys, instalacja elektr ZSS, instalacja elektr ZSS rys,
kotłownia z inst gazową i solarami, parametry kolektorów, instalacja elektr kotłownia,
instalacja co ZSS opis, instalacja co ZSS rysunki, instalacja cw ZSS opis, instalacja cw ZSS rys
Zał. nr 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zał. nr 5 Wykaz robót budowlanych
Zał. nr 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Zał. nr 7 Wypełniony "Formularz ofertowy"
Zał. nr 9 Oświadczenie z art. 26 ust. 2d
Łodygowice, dn. 10 kwietnia 2013 r.
Uwaga!! Wykonawcy zadali pytania!!
Dotyczy: „Przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych oraz budowa Centrum Integracji Kulturalnej w Łodygowicach”, sprawa nr RIP-ZP/02/2013, Zamawiający Gmina Łodygowice
W oparciu o art. 38 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2010, nr 113; poz. 759 ze zm.), Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące pytania:
Zwracamy się z zapytaniem dot. zapisu SIWZ pkt. V 1.2.- czy przedstawienie referencji na wykonanie budynku o pow.
Czy przy tak dużym zakresie prac, brak montażu instalacji solarnej w stosunku do ogólnej złożoności prac będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Wykonawca może przedstawić odrębne referencje na wykonanie różnego typu instalacji solarnej o różnym stopniu trudności przy innych inwestycjach.
W zakresie spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż:
Chodzi o robotę budowalną wykonaną łącznie na jednym obiekcie, przy czym roboty te mogły być wykonane w ramach kilku umów z zamawiającym i w różnym czasie.
Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Łodygowice, dn. 16 kwietnia 2013 r.
RIP-ZP/02/2013
Uwaga!! Wykonawcy zadali pytania!!
Dotyczy: „Przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych oraz budowa Centrum Integracji Kulturalnej w Łodygowicach”, sprawa nr RIP-ZP/02/2013, Zamawiający Gmina Łodygowice
W oparciu o art. 38 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2010, nr 113; poz. 759 ze zm.), Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące pytania:
1. W poz. 125 budynek A (projektowany) przedmiaru robót do wyceny jest ślusarka aluminiowa 1 kpl.
Dla prawidłowej wyceny niezbędne jest jej zestawienie. W związku z powyższym uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stronie internetowej zestawienia stolarki aluminiowej dotyczącej poz. 125 przedmiaru.
Rysunki dotyczące stolarki aluminiowej w załączonym pliku stolarka aluminiowa.pdf. oraz rys szkla.pdf. Ponadto opis i wymagania zawarto w STWIORB oraz w załączonym pliku stolarka opis.pdf.
2. W poz. 126 budynek A (projektowany) przedmiaru robót do wyceny jest daszek szklany.
Dla prawidłowej wyceny niezbędne są rysunki wykonawcze. W związku z powyższym uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stronie internetowej DT dotyczącej daszku szklanego poz. 126 przedmiaru.
j.w.
3. Czy Zamawiający zgodnie z Projektem umowy par.1 Przedmiot umowy pkt. 5 dopuszcza zamianę rur miedzianych w instalacji c.o. na rury polipropylenowe PP stabi – niższa cena?
Nie.
4. Poz.125 przedmiaru budownictwo - ślusarka aluminiowa wg zestawienia, gdzie jest przedmiotowe zestawienie ?
j.w.
5. W przedmiarze nie ma podstawy wyceny, brak KNR-u poz. 159d3 oraz 160d3. Proszę o wskazanie oraz uzupełnienie.
NNRNKB 202 1130-02
6. W zakres przetargu "Przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych oraz budowa Centrum Integracji Kulturalnej w Łodygowicach" wchodzi m. in. dostawa i montaż dwóch platform pionowych (podnośników) dla osób niepełnosprawnych - po jednej do każdego budynku (nowego i starego). W SiWZ-ie dostępne są rysunki budowlane z usytuowaniem obu urządzeń. W szczegółach przetargu można się doszukać wyłącznie informacji o ilości przystanków (obsługiwanych poziomów budynku): i=3 (poziom wejścia do budynku, parter i poddasze). Niestety, nie ma żadnych innych informacji. W związku z tym prosimy o podanie wszelkich parametrów platform, jakich oczekuje zamawiający, czyli:
a) platforma do starego (modernizowanego) budynku:
- wysokość podnoszenia Hp (odległość pionowa od poziomu najniższego do poziomu najwyższego przystanku)
- ilość przystanków (i=3 ?),
- szerokość i głębokość podestu jezdnego (podłogi),
- szerokość drzwi szybowych (900 mm)?
- wysokość dostępnego nadszybia (odległość od poziomu najwyższego przystanku do stropu),
- rodzaj napędu (śrubowy, hydrauliczny czy dopuszczalne są oba?),
- platforma pionowa wyposażona w: kabinę bez drzwi kabinowych, czy może tylko podest jezdny (podłoga) połączony z jedną ścianą wyposażoną w kasetę dyspozycji?
- wymagany wystrój platformy,
- szyb platformy (konstrukcja samonośna - przeszklona czy z paneli blaszanych?)
- ewentualne opcje dodatkowe: zjazd awaryjny przy zaniku zasilania, informacja głosowa?
Parametry platformy oraz rysunek w załącznikach do niniejszej odpowiedzi.
b) platforma do nowego budynku:
- szerokość i głębokość podestu jezdnego (podłogi),
- szerokość drzwi szybowych (900 mm)?
- wysokość dostępnego nadszybia (odległość od poziomu najwyższego przystanku do stropu),
- rodzaj napędu (śrubowy, hydrauliczny czy dopuszczalne są oba?),
- platforma pionowa wyposażona w: kabinę bez drzwi kabinowych, czy może tylko podest jezdny (podłoga) połączony z jedną ścianą wyposażoną w kasetę dyspozycji?
- wymagany wystrój platformy,
- szyb platformy (konstrukcja samonośna - przeszklona czy z paneli blaszanych?)
- ewentualne opcje dodatkowe: zjazd awaryjny przy zaniku zasilania, informacja głosowa?
Parametry platformy oraz rysunek w załącznikach do niniejszej odpowiedzi.
Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
podnośnik nowy budynek ST, podnośnik nowy budynek rys.,
podnośnik stary budynek ST, podnośnik stary budynek rys.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 2013-04-16
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-16 17:43:09
- Liczba odsłon: 459
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: