Wersja archiwalna 2013-04-16 17:43:09

 

Łodygowice: Przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych oraz budowa Centrum Integracji Kulturalnej w Łodygowicach
Numer ogłoszenia: 129246 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych oraz budowa Centrum Integracji Kulturalnej w Łodygowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych oraz budowa budynku Centrum Integracji Kulturalnej, połączonego przewiązką z ZSS. Pow. zabudowy istniejąca 364,10 m2, pow. zabudowy nowa 316,23 m2, pow. zabudowy razem 680, 33 m2. Budynek istniejący (ZSS) - zakres prac: remont elewacji budynku, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, remont tarasu i balustrad, wymiana podbitek, wymiana stolarki okiennej na nową drewnianą zespoloną, odtwarzającą istniejące podziały, renowacja istniejących drzwi wejściowych i zmiana układu pomieszczeń parteru, wymiana posadzki z wykładziny PCV na płytki gresowe, wykonanie nowych instalacji elektrycznych, wod - kan oraz modernizacja istniejącej instalacji c.o., ocieplenie dachu i stropów, montaż kotła gazowego obsługującego budynek ZSS i CIK, ocieplenie ścian poddasza, izolacja przeciwwilgociowa ścian piwnicznych. Montaż sanitariatów i podnośnika dla niepełnosprawnych. Wykonanie trawnika wokół budynku, nasadzenia i montaż ławek. Zakres prac w budynku nowym (CIK) - Budynek nowy zlokalizowany jest w sąsiedztwie istniejącej zabudowy, połączony z nią funkcjonalnie przez przewiązkę. W nowej części zlokalizowano sale dydaktyczne do zajęć integracyjnych, szatnię, gabinety logopedyczne i pielęgniarski, toalety (również dostosowane do potrzeb NPS) oraz salę rehabilitacyjną z zapleczem szatniowym. Budynek nowy (CIK) -budynek w konstrukcji szkieletu żelbetowego, wypełnienie ścian zewnętrznych bloczkami silikatowymi, strop i schody żelbetowe, ściany wewnętrzne z bloczków silikatowych. Konstrukcja dachu drewniana oparta na ramach żelbetowych. Elewacje na ścianach szczytowych budynku wykonane z blachy aluminiowej na rąbek stojący ułożonej pod kątem 45 stopni z poprzecznym podziałem co 100cm. Elewacja od strony południowej pokryta blachą przechodzącą z dachu, po ścianie aż do cokołu. Elewacja północna-frontowa oprócz aluminiowo-szklanego wejścia do budynku pokryta jest tynkiem granitowym. Cokoły wokół budynku również pokryte tynkiem granitowym. Przewiązka w części pokryta tynkiem, a w części posiada fasadę aluminiowo-szklaną. Dach nowego budynku i przewiązki pokryty blachą aluminiową na rąbek stojący. Rynny blaszane. Wykończenie posadzek z płytek ceramicznych lub linoleum. Ściany i sufity murowane tynkowane tynkiem cementowo - wapiennym, szpachlowane, malowane. Okna drewniane i aluminiowe. Drzwi drewniane, aluminiowe i stalowe przeszklone. W budynku podnośnik typu Genesis B dla osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony będzie w instalacje: gazową, ogrzewanie co (kocioł gazowy zainstalowany w budynku ZSS), wodną, cwu, hydrantową, kanalizacyjną, elektryczną, odgromową i wentylację grawitacyjną. Na budynku zostaną zamontowane kolektory słoneczne. Montaż sanitariatów i wyposażenie meblowe. Uwaga! Uwidocznione na projekcie zagospodarowania terenu linie do przebudowy: - energetyczna - została już przebudowana przez Zamawiającego w 2012 r. - gazowa- Zamawiający wykona we własnym zakresie najpóźniej do 30.04.2013 r. Uwaga! Wszystkie prace będące przedmiotem niniejszej specyfikacji realizowane będą w czasie ciągłego działania Szkoły i nie mogą uniemożliwiać albo utrudniać normalnego jej funkcjonowania. 2. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowy w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Uwaga! Zamawiający informuje, że ewentualne przykłady nazw własnych produktów lub producentów użyte w dokumentacji mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy). Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne tzn. takie które swoimi parametrami technicznymi, funkcjonalnymi i estetycznymi są równorzędne lub przewyższają produkt wzorcowy. Materiały i wyroby przewidziane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą w kosztorysach ofertowych mieć podane nazwy i marki producentów lub inne dane umożliwiające identyfikację ich jakości. 3. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: - przedmiarem robót, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ - dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ - zaleceniami Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.21.42.30-1, 45.26.26.90-4, 45.40.00.00-1, 45.23.10.00-5, 45.31.10.00-0, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 09.33.11.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 50 000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109,poz. 1158, ze zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż: 300 m2 (po zakończeniu budowy/rozbudowy) obejmującą łącznie wykonanie budowy/ rozbudowy obiektu, budowy/przebudowy instalacji elektrycznej, wod. - kan., c.o. oraz budowy/przebudowy kotłowni gazowej i montaż instalacji solarnej). Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć: a)co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie Prawo budowlane) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót. osobą/kandydatem na stanowisko wymienione powyżej może być obywatel państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państwa Członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - Europejskiego Obszaru Gospodarczego, który nabył prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. oraz b)co najmniej dziesięciu pracowników bezpośrednio zajmujących się wykonaniem usługi (z wyłączeniem pracowników administracyjnych). Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 4 do SIWZ.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000 zł. Na potwierdzenie spełniania warunku o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawca złoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunku o posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy /zał. nr 4 do SIWZ/, a także -- o ile wynika to ze złożonego oświadczenia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Wypełniony Formularz ofertowy /zał. nr 7 do SIWZ/, 3. Kosztorysy ofertowe wypełnione zgodnie z przedmiarami robót /zał. nr 1 do SIWZ/, 4. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1/ Wykonanie robót dodatkowych i zamiennych jeśli: wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych warunkuje lepsze jakościowo wykonanie prac budowlanych i warunkuje wyższą wartość użytkową potwierdzoną lub zaleconą przez Projektanta lub Inspektora nadzoru. Robót tych nie można było przewidzieć wcześniej, a ich wykonanie jest korzystne dla Zamawiającego zwłaszcza pod względem przyszłego użytkowania obiektu będącego przedmiotem niniejszej umowy. Ponadto dopuszcza się wykonanie robót zamiennych lub dodatkowych jeśli Wykonawca, Projektant i Inspektor nadzoru stwierdzą pisemnie, że popełniono błąd w trakcie przygotowania dokumentacji technicznej /w tym braki/, który uniemożliwia prawidłowe i zgodne ze sztuką budowlane zakończenie inwestycji. a/ Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz robót dodatkowych, o których mowa w paragrafie 2 ust. 4 umowy, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 paragrafu 1 umowy; b/ Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 paragrafu 1 umowy. Roboty takie w dalszej części umowy nazywane są robotami /zaniechanymi/; c/ Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. d/ Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 2/ Zmianę terminu, o którym mowa w pkt. 1, wykonania robót pod warunkiem: a/ wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych /wysokie temperatury, intensywne ulewy, długie opady deszczu, śnieżyce, temperatura poniżej 0 st. /z wyłączeniem okresu: 15 listopada - 15 marca/ mające faktyczny wpływ na realizacje robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni; b/ jeżeli konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wymaga większego nakładu pracy lub technologia wykonania robót wymaga dłuższego terminu wykonania danego etapu przedmiotu zamówienia, c/ wstrzymania robót przez inny uprawniony Urząd /np. wskutek kontroli, wypadku na budowie, itp./; d/ w wyniku interwencji osób trzecich, których interwencja ma bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia /np. inny wykonawca, z którym Zamawiający zawarł umowę na realizację robót lub usługi tym samym obiekcie spóźnia się z robotami, których wykonanie warunkuje terminowe wykonanie robót objętych niniejszą umową; osoba trzecia ma interes prawny i faktyczny w zakresie prowadzonej inwestycji/; e/ konieczności zmiany technologii wykonania prac w przypadku czynników zewnętrznych niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania dokumentacji projektowej, takich, jak: niewybuchy, sieci wodociągowe, kanalizacyjne i teletechnicznie nie naniesione na mapach, uwarunkowania geologiczne /jeśli nie przeprowadzono wcześniej stosownych badań), konflikty społeczne związane z prowadzeniem inwestycji /w tym reakcje stowarzyszeń i fundacji ekologicznych, roszczenia /w tym sądowe) o zwrot działki, itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Poprawa jakości życia osób niepełnosprawnych poprzez modernizację budynku Zespołu Szkół Specjalnych oraz budowę Centrum Integracji Kulturalnej w Łodygowicach. Projekt jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                                                           Wójt Gminy

                                                                                                           Andrzej Pitera

 

 

SIWZ

 

Zał. nr 1  Przedmiar robót

roboty budowlane CIK, roboty budowlane ASS, instalacja wod-kan i co CIK, instalacja elektr CIK,

instalacja elektr ZSS, instalacja wod-kan ZSS, instalacja co i cwu ZSS,

kotłownia i solary, instalacja cwu CIK

 

Zał. nr 2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

roboty budowlane, instalacja elektr CIK, instalacje elektr ZSS, instalacje wod-kan,

wodociąg kan co, instalacja co ZSS, kotłownia i solary, instalacja cwu ZSS

 

Zał. nr 3 Dokumentacja techniczna

architektura i konstrukcja opis, architektura i konstrukcja rys, okna rys, wnętrza opis, wnętrza rys,

ogród, badania stratygraficzne, inwentaryzacja, instalacja co cwu kan, instalacja wod-kan,

instalacja elektr CIK opis, instalacja elektr CIK rys, instalacja elektr ZSS, instalacja elektr ZSS rys,

kotłownia z inst gazową i solarami, parametry kolektorów, instalacja elektr kotłownia,

instalacja co ZSS opis, instalacja co ZSS rysunki, instalacja cw ZSS opis, instalacja cw ZSS rys

 

Zał. nr 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

 

Zał. nr 5 Wykaz robót budowlanych

 

Zał. nr 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Zał. nr 7 Wypełniony "Formularz ofertowy"

 

Zal. nr 8 Projekt umowy

 

Zał. nr 9 Oświadczenie z art. 26 ust. 2d

 

 

 

Łodygowice, dn. 10 kwietnia 2013 r.

Uwaga!! Wykonawcy zadali pytania!!

Dotyczy: Przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych oraz budowa Centrum Integracji Kulturalnej w Łodygowicach”, sprawa nr RIP-ZP/02/2013, Zamawiający Gmina Łodygowice

W oparciu o art.  38 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2010, nr 113; poz. 759 ze zm.), Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące pytania: 

Zwracamy się z zapytaniem dot. zapisu SIWZ pkt. V 1.2.- czy przedstawienie referencji na wykonanie budynku o pow. 1200 m2 z wykonaniem kpl. Instalacji wod-kan, co, kotłowni gazowej, wentylacji mechanicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i przyłączami technicznymi na łączną kwotę przekraczającą  5 600 000,00 brutto będzie uznane za spełnienie warunku dotyczącego posiadania odpowiedniego doświadczenia do wykonania zadania lub wielokrotność tego typu robót potwierdzonych odpowiednimi referencjami. Wyszczególnione w referencjach zadanie nie obejmuje praz związanych z wykonaniem instalacji solarnej.

 Czy przy tak dużym zakresie prac, brak montażu instalacji solarnej w stosunku do ogólnej złożoności prac będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Wykonawca może przedstawić odrębne referencje na wykonanie różnego typu instalacji solarnej o różnym stopniu trudności przy innych inwestycjach.

W zakresie spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż: 300 m2 (po zakończeniu budowy/rozbudowy) obejmującą łącznie wykonanie budowy/ rozbudowy obiektu, budowy/przebudowy instalacji elektrycznej, wod. - kan., c.o. oraz budowy/przebudowy kotłowni gazowej i montaż instalacji solarnej.

Chodzi o robotę budowalną wykonaną łącznie na jednym obiekcie, przy czym roboty te mogły być wykonane w ramach kilku umów z zamawiającym i w różnym czasie.

Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

Łodygowice, dn. 16 kwietnia 2013 r.

RIP-ZP/02/2013

 

Uwaga!! Wykonawcy zadali pytania!!

 

Dotyczy: Przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych oraz budowa Centrum Integracji Kulturalnej w Łodygowicach”, sprawa nr RIP-ZP/02/2013, Zamawiający Gmina Łodygowice

 

W oparciu o art.  38 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2010, nr 113; poz. 759 ze zm.), Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące pytania: 

 

1. W poz. 125 budynek A (projektowany) przedmiaru robót do wyceny jest ślusarka aluminiowa 1 kpl.

Dla prawidłowej wyceny niezbędne jest jej zestawienie. W związku z powyższym uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stronie internetowej zestawienia stolarki aluminiowej dotyczącej poz. 125 przedmiaru.

 

Rysunki dotyczące stolarki aluminiowej w załączonym pliku stolarka aluminiowa.pdf. oraz rys szkla.pdf.  Ponadto opis i wymagania zawarto w STWIORB oraz w załączonym pliku stolarka opis.pdf.

 

2. W poz. 126 budynek A (projektowany) przedmiaru robót do wyceny jest daszek szklany.

Dla prawidłowej wyceny niezbędne są rysunki wykonawcze. W związku z powyższym uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stronie internetowej DT dotyczącej daszku szklanego poz. 126 przedmiaru.

 

j.w.

 

3. Czy Zamawiający zgodnie z Projektem umowy  par.1 Przedmiot umowy pkt. 5 dopuszcza zamianę rur miedzianych w instalacji c.o. na rury polipropylenowe PP stabi – niższa cena?

 

Nie.

 

4. Poz.125 przedmiaru budownictwo - ślusarka aluminiowa wg zestawienia, gdzie jest przedmiotowe zestawienie ?

 

j.w.

 

5. W przedmiarze nie ma podstawy wyceny, brak KNR-u poz. 159d3 oraz 160d3. Proszę o wskazanie oraz uzupełnienie.

 

NNRNKB 202 1130-02

 

 

6.     W zakres przetargu "Przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych oraz budowa Centrum Integracji Kulturalnej w Łodygowicach" wchodzi m. in. dostawa i montaż dwóch platform pionowych (podnośników) dla osób niepełnosprawnych - po jednej do każdego budynku (nowego i starego). W SiWZ-ie dostępne są rysunki budowlane z usytuowaniem obu urządzeń. W szczegółach przetargu można się doszukać wyłącznie informacji o ilości przystanków (obsługiwanych poziomów budynku): i=3 (poziom wejścia do budynku, parter i poddasze). Niestety, nie ma żadnych innych informacji. W związku z tym prosimy o podanie wszelkich parametrów platform, jakich oczekuje zamawiający, czyli:

 

a) platforma do starego (modernizowanego) budynku:

- wysokość podnoszenia Hp (odległość pionowa od poziomu najniższego do poziomu najwyższego przystanku)

- ilość przystanków (i=3 ?),

- szerokość i głębokość podestu jezdnego (podłogi),

- szerokość drzwi szybowych (900 mm)?

- wysokość dostępnego nadszybia (odległość od poziomu najwyższego przystanku do stropu),

- rodzaj napędu (śrubowy, hydrauliczny czy dopuszczalne są oba?),

- platforma pionowa wyposażona w: kabinę bez drzwi kabinowych, czy może tylko podest jezdny (podłoga) połączony z jedną ścianą wyposażoną w kasetę dyspozycji?

- wymagany wystrój platformy,

- szyb platformy (konstrukcja samonośna - przeszklona czy z paneli blaszanych?) 

- ewentualne opcje dodatkowe: zjazd awaryjny przy zaniku zasilania, informacja głosowa?  

 

Parametry platformy oraz rysunek w załącznikach do niniejszej odpowiedzi.

 

b) platforma do nowego budynku:

- szerokość i głębokość podestu jezdnego (podłogi),

- szerokość drzwi szybowych (900 mm)?

- wysokość dostępnego nadszybia (odległość od poziomu najwyższego przystanku do stropu),

- rodzaj napędu (śrubowy, hydrauliczny czy dopuszczalne są oba?),

- platforma pionowa wyposażona w: kabinę bez drzwi kabinowych, czy może tylko podest jezdny (podłoga) połączony z jedną ścianą wyposażoną w kasetę dyspozycji?

- wymagany wystrój platformy,

- szyb platformy (konstrukcja samonośna - przeszklona czy z paneli blaszanych?)

- ewentualne opcje dodatkowe: zjazd awaryjny przy zaniku zasilania, informacja głosowa?

 

Parametry platformy oraz rysunek w załącznikach do niniejszej odpowiedzi.

 

Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

stolarka opis, stolarka rys.,

podnośnik nowy budynek ST, podnośnik nowy budynek rys.,

podnośnik stary budynek ST, podnośnik stary budynek rys.

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3541094]

przewiń do góry