Wersja archiwalna 2011-05-27 20:18:06

 

Łodygowice: Rozbudowa budynku oświatowego w Łodygowicach z przeznaczeniem na klub dziecięcy
Numer ogłoszenia: 150415 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku oświatowego w Łodygowicach z przeznaczeniem na klub dziecięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa budynku przedszkola w Łodygowicach przy ul. Piłsudskiego 4 o nową kubaturę oraz adaptacja istniejącego poddasza nieużytkowego na oddziały przedszkolne. Parter dobudowanej części oraz część pomieszczeń obecnie wykorzystywanych przez przedszkole zostanie przeznaczone dla potrzeb klubu dziecięcego. Poddasze nowej kubatury oraz istniejące poddasze nieużytkowe zostanie zaadaptowane na oddziały przedszkolne. Dobudowa- budynek posadowiony na fundamentach betonowych, murowany z pustaka ceramicznego, ściany izolowane styropianem, ściany parteru: tynk cementowo-wapienny, poddasze: płyty gkf. Budynek wyposażony w instalację c.o. i c.w.u. wspólną z częścią istniejącą (wymaga przebudowy), wentylacja grawitacyjna wspomagana mechanicznie, wykonanie instalacji elektrycznej, wod-kan, instalacji hydrantowej, montaż okien i drzwi, roboty wykończeniowe wewnątrz. Część istniejąca- likwidacja drewnianego stropu i wykonanie nowego stalowo-żelbetowego, wykonanie sufitów podwieszanych, wymiana pokrycia dachowego, wyposażenie w węzeł sanitarny zaadaptowanego poddasza, demontaż istniejącej klatki schodowej i wykonanie schodów żelbetowych, wydzielenie stref pożarowych i montaż drzwi, dobudowanie ganku, przebudowa i rozbudowa instalacji w budynku- przeniesienie kotłowni gazowej, zmiana instalacji c.o. i c.w.u., rozbudowa instalacji elektrycznej, instalacja teletechniczna i odgromowa, roboty wykończeniowe wewnątrz. Roboty pozostałe- rozbiórka części chodnika, chodniki dla pieszych, studnie chłonne wraz z odprowadzeniem wody opadowej z dachu, schody zew., podjazd dla niepełnosprawnych, prace rekultywacyjne, montaż urządzeń zabawowych. Gabaryty budynku po rozbudowie: dł. 27,24 m, szer. 22,60 m, wys. 8,93 m, pow. zabudowy 422, 63 m2, pow. całk. 559,7 m2, kubatura 3501 m3..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.21.41.00-1, 45.21.13.50-7, 45.23.10.00-5, 45.31.11.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 25000 zł

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że może świadczyć usługę w zakresie robót budowlanych przy obiektach kubaturowych. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 4 do SIWZ.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż: 400 m2 (po zakończeniu budowy/rozbudowy) w jednym kontrakcie (w ramach kontraktu należało łącznie wykonać budowę/ rozbudowę obiektu, budowę/przebudowę instalacji elektrycznej, wod.-kan., c.o. oraz budowę/przebudowę kotłowni gazowej). Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że dysponuje przynajmniej jednym pojazdem do transportu, rusztowaniami, drobnym sprzętem budowlanym. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 4 do SIWZ.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie Prawo budowlane) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, a także co najmniej pięciu pracowników bezpośrednio zajmujących się wykonaniem usługi (z wyłączeniem pracowników administracyjnych). Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 4 do SIWZ.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że posiada zdolność kredytową w wysokości 1 000 000 zł i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Podpisany projekt umowy. 2. Wypełniony formularz ofertowy. 3. oświadczaenie o zapoznaniu sie z terenem i dokumentacja. 4.Oświadczenia o spełnianiu warunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (wysokie temperatury, intensywne ulewy, długie opady deszczu, śnieżyce, temperatura poniżej 0 st. (z wyłączeniem okresu: 15 listopada - 15 marca)) mające faktyczny wpływ na realizacje robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni; b) jeżeli konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wymaga większego nakładu pracy lub technologia wykonania robót wymaga dłuższego terminu wykonania danego etapu przedmiotu zamówienia, c) wstrzymania robót przez inny uprawniony Urząd (np. wskutek kontroli, wypadku na budowie, itp.); d) w wyniku interwencji osób trzecich, których interwencja ma bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (np. inny wykonawca, z którym Zamawiający zawarł umowę na realizację robót lub usługi tym samym obiekcie spóźnia się z robotami, których wykonanie warunkuje terminowe wykonanie robót objętych niniejszą umową; osoba trzecia ma interes prawny i faktyczny w zakresie prowadzonej inwestycji). e) konieczności zmiany technologii wykonania prac w przypadku czynników zewnętrznych niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania dokumentacji projektowej, takich, jak: niewybuchy, sieci wodociągowe, kanalizacyjne i teletechnicznie nie naniesione na mapach, uwarunkowania geologiczne (jeśli nie przeprowadzono wcześniej stosownych badań), konflikty społeczne związane z prowadzeniem inwestycji (w tym reakcje stowarzyszeń i fundacji ekologicznych, roszczenia (w tym sądowe) o zwrot działki, itp. 2.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza wykonanie robót dodatkowych i zamiennych jeśli: wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych warunkuje lepsze jakościowo wykonanie prac budowlanych i warunkuje wyższą wartość użytkową potwierdzoną lub zaleconą przez Projektanta lub Inspektora nadzoru. Robót tych nie można było przewidzieć wcześniej, a ich wykonanie jest korzystne dla Zamawiającego zwłaszcza pod względem przyszłego użytkowania obiektu będącego przedmiotem niniejszej umowy. Ponadto dopuszcza się wykonanie robót zamiennych lub dodatkowych jeśli Wykonawca, Projektant i Inspektor nadzoru stwierdzą pisemnie, że popełniono błąd w trakcie przygotowania dokumentacji technicznej (w tym braki), który uniemożliwia prawidłowe i zgodne ze sztuką budowlane zakończenie inwestycji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75; 34-325 Łodygowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice - Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Andrzej Pitera

Wójt Gminy Łodygowice

 

SIWZ

 

Zał. nr 1 Przedmiary

przedmiar elektr. KD, przedmiar przedszkole,

przedmiar inst. wod-kan, co, kotłownia

przedmiar KD, przedmiar przedszkole

 

Zał. nr 2 Specyfikacje techniczne

wewnętrzne instalacje elektryczne, instalacje co, wod-kan, kotłownia,

specyfikacja KD, specyfikacja przedszkole

 

Zał. nr 3 Dokumentacja techniczna

Architektura

rzut piwnic, rzut parteru, rzut poddasza, konstrukcja więźby,

rzut dachu, przekrój A-A, przekrój B-B, przekrój C-C,

elewacje, stolarka, opis techniczny,

projekt zagospodarowania terenu, technologia KD

Instalacja elektryczna

opis techniczny, rys. 1, rys. 2, rys. 3, rys 4, rys. 5, rys. 6a, rys. 6b, rys. 6c,

rys. 6d, rys. 7, rys. 8, rys. 9, rys. 10, rys. 11, zestawienie materiałów

 

Instalacje sanitarne

 

Inwentaryzacja

rzut piwnicy, rzut parteru, rzut poddasza, rzut więźby,

przekrój, elewacje

 

Konstrukcje

konstrukcja podjazdu, konstrukcja schodów,

rzut fundamentu, rzut stropu

 

Zał. nr 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków

 

Zał. nr 5 Doświadczenie zawodowe

 

Zał. nr 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Zał. nr 7 Formularz ofertowy

 

Zał. nr 8 Umowa - wzór

 

Zał. nr 9 Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3541094]

przewiń do góry