Wersja archiwalna 2012-07-26 15:10:24
Łodygowice: Termomodernizacja budynku Przedszkola przy ul. Szkolnej 1 w Pietrzykowicach. Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 2 przy ul. Piłsudskiego 127 w Łodygowicach
Numer ogłoszenia: 229538 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Przedszkola przy ul. Szkolnej 1 w Pietrzykowicach. Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 2 przy ul. Piłsudskiego 127 w Łodygowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Termomodernizacja budynku Przedszkola przy ul. Szkolnej 1 w Pietrzykowicach Opis budynku: obiekt 1 kondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, z nieużytkowym poddaszem, maks. wys. budynku
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.40.00.00-1, 45.33.11.10-0, 45.33.11.00-7, 09.33.11.00-9, 45.26.19.10-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 16 000 zł
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na termomodernizacji obiektu kubaturowego w pow. zabudowy min.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że posiada zdolność kredytową w wysokości 500 000 zł i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków, 3. Wypełnione kosztorysy zgodnie z przedmiarami, 4. Podpisany projekt umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (wysokie temperatury, intensywne ulewy, długie opady deszczu, śnieżyce, temperatura poniżej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy Łodygowice, 34-325 Łodygowice ul. Piłsudskiego 75, biuro obsługi klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
Andrzej Pitera
Zał. nr 1 Przedmiary
Łodygowice
Pietrzykowice
Zał. nr 2 Specyfikacja techniczna
Łodygowice
roboty budowlane, co, cwu, elektryka, kotłownia
Pietrzykowice
roboty budowlane, co, cwu, elektryka, kotłownia
Zał. nr 3 Dokumentacja techniczna
Łodygowice
tablica tz, rzut kotłowni el., instalacja odgromowa, opis co, opis cwu,
opis kotłownia, materiały kotłownia, konstrukcja, opis bud., opis elektr.,
zagospodarowanie terenu, schody, piwnica co, piwnica cwu, solary kotłownia,
co parter, cwu parter, instalacja gazowa, co piętro, cwu piętro, schemat,
co poddasze, cwu rozwinięcie, solary rozwinięcie, co rozwinięcie, rzut dachu
Pietrzykowice
co opis, kotłownia opis, opinia, opis bud., cw opis, opis elektr., rysunki bud.,
rzut kotłowni, co piwnica, cwu piwnica, solary kotłownia, instalacja gazowa,
co parter, cwu parter, kotłownia gaz, poddasze, co rozwinięcie, schemat,
co kurtyna, cwu rozwinięcie, solary rozwinięcie, lokalizacja solarów,
tablica TZ, elektr. piwnica, instalacja odgromowa, kotłownia materiały
Zał. nr 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zał. nr 5 Doświadczenie zawodowe
Zał. nr 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Łodygowice, dn. 10 lipca 2012 r.
RIP-ZP/05/2012
Uwaga!! Wykonawcy zadali pytania!!
W związku z zainteresowaniem zamówieniem publicznym dot. termomodernizacji budynku Przedszkola w Pietrzykowicach oraz Łodygowicach, proszę o informację na temat wymaganych referencji. Proszę o informację czy wszystkie wymienione roboty muszą być wykonane w ramach jednej inwestycji?
W zakresie spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na termomodernizacji obiektu kubaturowego w pow. zabudowy min.
Chodzi o robotę budowalną wykonaną łącznie na jednym obiekcie, przy czym roboty te mogły być wykonane w ramach kilku umów z zamawiającym i w różnym czasie.
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), Zamawiający zmienia treść SIWZ w następujący sposób:
Zamawiający zmienia przedmiary dla instalacji co i cwu w Przedszkolu w Łodygowicach i Pietrzykowicach z uwagi na brak w poprzednich przedmiarach długości grzejników.
Prawidłowe przedmiary w załączeniu.
przedmiar cw i cwu Pietrzykowice
Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Łodygowice, dn. 13 lipca 2012 r.
RIP-ZP/05/2012
Uwaga!! Wykonawcy zadali pytania!!
Dotyczy: „Termomodernizacja budynku Przedszkola przy ul. Szkolnej 1 w Pietrzykowicach. Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 2 przy ul. Piłsudskiego 127 w Łodygowicach”, Zamawiający Gmina Łodygowice
W oparciu o art. 38 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2010, nr 113; poz. 759 ze zm.), Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące pytania:
1. W Opisach Technicznych do Projektów Budowlano-Wykonawczych dot. stolarki okiennej i drzwiowej -jest zapis -wymienione wcześniej okna wyposażać w nawiewniki - pozycja ta nie jest uwidoczniona w przedmiarach robót. Czy i w jaki sposób należy ją ująć.
W przedmiarze na docieplenie ścian przedszkola w Łodygowicach należy dopisać dodatkową pozycje nr 116 i w niej ująć 26 sztuk nawiewników widocznych na rzutach elewacji. Nawiewniki higrosterowane z okapnikiem. W przedmiarze na docieplenie ścian przedszkola w Pietrzykowicach należy dopisać dodatkową pozycje nr 72 i w niej ująć 16 sztuk nawiewników widocznych na rzutach elewacji. Nawiewniki higrosterowane z okapnikiem.
2. W części Zamówienia dot. bud. Przedszkola przy ul. Szkolnej w Pietrzykowicach w Opisie Technicznym jest zapis odnośnie wymiany parapetów zewnętrznych na stalowe z blachy stal. ocynkowanej powlekanej w kolorze RAL 8012, w Przedmiarze Robót brak tej. pozycji, natomiast w poz. 26 jest wyłożenie parapetów i cokołu z płytek klinkierowych, Z jakiego materiału mają być parapety zewnętrzne?
Należy ująć parapety z blachy powlekanej przy wszystkich oknach.
3. W Przedmiarze Robót na Termomodernizację budynku Przedszkola Publicznego w Pietrzykowicach poz.53 -Remont stalowego zadaszenia -wymiana pokrycia na blachę trapezową kpl 1 prosimy o bliższe sprecyzowanie rodzaju blachy, konstr. wsporczej i powierzchni.
Przyjęto remont istniejącego zadaszenia – czyszczenie i malowanie istniejącej konstrukcji stalowej, wymianę pokrycia na blachę trapezową T18 powlekaną.
4. Poz.62-63- Przedmiaru Robót -jw. -docieplenie wełną gr.20 cm Przybudówki -jakie parametry ma mieć wełna mineralna, do czego jest mocowana blacha trapezowa?
Parametry wełny zgodnie z pkt. 5.1. opisu projektu budowlanego, blacha trapezowa mocowana do istniejącej konstrukcji.
5. Jakie należy przewidzieć lampy (oprawy + wysięgnik) zewnętrzne i nowe skrzynki elektryczne? dla bud. Przedszkoli w Pietrzykowicach i Łodygowicach
Należy wycenić standardowe oświetlenie zewnętrzne posiadające atesty i spełniające normy w zakresie doświetleń, oraz skrzynki elektryczne, spełniające aktualne normy.
Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Łodygowice, dn. 26 lipca 2012 r.
RIP-ZP/05/2012
Dotyczy: „Termomodernizacja budynku Przedszkola przy ul. Szkolnej 1 w Pietrzykowicach. Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 2 przy ul. Piłsudskiego 127 w Łodygowicach”, Zamawiający Gmina Łodygowice
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Zamawiający informuje na podstawie art. 92 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm.), że jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:
Oferta Nr |
Złożona przez |
Cena ofert brutto |
Liczba uzyskanych punktów |
2 |
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „WIECHA” Wiesław Fiedor, 34-326 Pietrzykowice ul. Krótka 12 Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane „ALMEX” Jan Stolarczyk, 34-300 Żywiec Al. Piłsudskiego 11 |
587 215,42 zł |
100 |
Oferta spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała najwyższą liczbę punktów.
Ponadto w postępowaniu złożono jeszcze jedną ważną ofertę, spełniającą wszystkie warunki określone w SIWZ:
Oferta Nr |
Złożona przez |
Cena ofert brutto |
Liczba uzyskanych punktów |
1 |
„AKCES BUDOWY” Sp. z o.o. 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11 |
856 687,94 zł |
68,54 |
ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) - Dział VI "Środki ochrony prawnej".
Termin zawarcia umowy zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych – od daty przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty tj. od 26.07.2012 r.
Wójt Gminy
Andrzej Pitera
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 2012-07-26
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-26 15:10:24
- Liczba odsłon: 859
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: