Wersja archiwalna 2011-03-16 08:36:24

 

 

Łodygowice: Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia przy ul. Jana Pawła II 100 w Pietrzykowicach. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia przy ul. Królowej Jadwigi 5 w Łodygowicach
Numer ogłoszenia: 81351 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia przy ul. Jana Pawła II 100 w Pietrzykowicach. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia przy ul. Królowej Jadwigi 5 w Łodygowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia opisano poniżej a. Termomodernizacja budynku ośrodka zdrowia w Łodygowicach. Opis budynku: budynek 2 kondygnacyjny, podpiwniczony. Budownictwo tradycyjne, powierzchnie ścian zewnętrznych wykończone tynkami cementowo-wapiennymi. Maksymalna długość elewacji w rozwinięciu: 40,5 m, maksymalna wysokość budynku+/- 9,3m. Prace budowlane do wykonania: Docieplenie stropodachu poprzez wdmuchiwanie granulatu z wełny mineralnej o minimalnej grubości 20 cm. Wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian. Docieplenie ścian płytami styropianowymi o gr. 15 cm. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Wykonanie drenażu wokół budynku oraz prace uzupełniające przy termomodernizacji. Przebudowa kotłowni węglowej na gazową: planuje się dwa piece kondensacyjne o mocy 140 kW z pogodowym sterownikiem CO i CWU wraz z wykonaniem robót towarzyszących: instalacja elektryczna, wentylacja, montaż pomp, instalacji solarnej (6 szt.) i instalacji gazowej. Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania. Wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej. b. Termomodernizacja budynku ośrodka zdrowia w Pietrzykowicach. Opis budynku: budynek 2 kondygnacyjny, podpiwniczony, poddasze nieuzytkowe. Budownictwo tradycyjne, powierzchnie ścian zewnętrznych wykończone tynkami cementowo-wapiennymi. Długość całkowita: 18,29 m, szerokość całkowita: 14,18 m; maksymalna wysokość budynku+/- 12,9 m. Prace budowlane do wykonania: Docieplenie podłogi pod nieogrzewanym poddaszem - płyty z wełny mineralnej o minimalnej grubości 20 cm. Wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian. Docieplenie ścian płytami styropianowymi o gr. 15 cm. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Wykonanie drenażu wokół budynku oraz prace uzupełniające przy termomodernizacji. Przebudowa kotłowni węglowej na gazową: planuje się jeden piec kondensacyjny o mocy 50 kW z pogodowym sterownikiem CO i CWU wraz z wykonaniem robót towarzyszących: instalacja elektryczna, wentylacja, montaż pomp, instalacji solarnej (2 szt.) i instalacji gazowej. Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania. Wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowy w dokumentacji technicznej w załączniku nr 3 stanowiącym integralną część SIWZ. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z kosztorysami ofertowymi, dokumentacja techniczną, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz zaleceniami Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.26.14.10-1, 45.42.11.32-8, 45.44.21.20-4, 45.33.11.10-0, 45.33.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłaty wadium w wysokości: 30.000 zł

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Może świadczyć usługę w zakresie termomodernizacji obiektów kubaturowych. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej jedną robotę budowlana polegająca na termomodernizacji obiektu kubaturowego o powierzchni nie mniejszej niż: 1500 m2 w jednym kontrakcie (w ramach kontraktu należało łącznie wykonać docieplenie ścian (całość budynku), wymianę/założenie stolarki okiennej (całość budynku), wymianę/instalację instalacji c.o. (całość budynku) i przebudowę/budowę kotłowni gazowej) oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Posiada przynajmniej jeden pojazd do transportu, rusztowania, drobny sprzęt budowlany. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Wykonawca zatrudnia przynajmniej pięciu pracowników bezpośrednio zajmujących się wykonaniem usługi (z wyłączeniem pracowników administracyjnych). Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   i. Posiada zdolność kredytową w wysokości 1.000.000 zł ii. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (wysokie temperatury, intensywne ulewy, długie opady deszczu, śnieżyce, temperatura poniżej 0 st. (z wyłączeniem okresu: 15 listopada - 15 marca)) mające faktyczny wpływ na realizacje robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni; b) jeżeli konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wymaga większego nakładu pracy lub technologia wykonania robót wymaga dłuższego terminu wykonania danego etapu przedmiotu zamówienia, c) wstrzymania robót przez inny uprawniony Urząd (np. wskutek kontroli, wypadku na budowie, itp.); d) w wyniku interwencji osób trzecich, których interwencja ma bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (np. inny wykonawca, z którym Zamawiający zawarł umowę na realizację robót lub usługi tym samym obiekcie spóźnia się z robotami, których wykonanie warunkuje terminowe wykonanie robót objętych niniejszą umową; osoba trzecia ma interes prawny i faktyczny w zakresie prowadzonej inwestycji). e) konieczności zmiany technologii wykonania prac w przypadku czynników zewnętrznych niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania dokumentacji projektowej, takich, jak: niewybuchy, sieci wodociągowe, kanalizacyjne i teletechnicznie nie naniesione na mapach, uwarunkowania geologiczne (jeśli nie przeprowadzono wcześniej stosownych badań), konflikty społeczne związane z prowadzeniem inwestycji (w tym reakcje stowarzyszeń i fundacji ekologicznych, roszczenia (w tym sądowe) o zwrot działki, itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice - Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

WÓJT GMINY ŁODYGOWICE

ANDRZEJ PITERA

 

 

SIWZ

 

Zał. 1 Przedmiar robót

Pietrzykowice

termomodernizacja cz. budowlana, co i cwu, instalacja kotłów

Łodygowice

termomodernizacja cz. budowlana, co i cwu, instalacja kotłów

 

Zał. 2 Specyfikacja techniczna

Pietrzykowice

instalacja CW, instalacja CO, termomodernizacja cz. budowlana, instalacja kotłów,

instalacja elektryczna

Łodygowice

instalacja CW, instalacja CO, termomodernizacja cz. budowlana, instalacja kotłów,

instalacja elektryczna

 

Zał. 3 Dokumentacja techniczna

Pietrzykowice

termomodernizacja cz. budowlana

ocena techniczna, opis budowlany, rysunki

CO i CWU

audyt energetyczny, projekt CWU, projekt CO, projekt kotłownia,

instalacja CO piwnica, instalacja CO parter, instalacja CO piętro

CWU piętro, CWU parter, CWU piwnica, CWU rozwinięcie,

CO parter, CO piętro, kotłownia rozw., kot. solar, kot. lokalizacja, kot. schemat,

kot. rzut, kot. zestawienie 

część elektryczna

projekt, schemat, plan inst., uziemienie

 

Łodygowice

termomodernizacja cz. budowlana

ocena techniczna, opis budowlany, rysunki

CO i CWU

audyt energetyczny, projekt CWU, projekt CO, projekt kotłownia,

CWU piętro, CWU parter, CWU piwnica, CO piętro, CO parter,

CO piwnica, CO mieszkania, CWU rozwinięcie,

CO rozw. apteka, CO roz. przychodnia, rzut kotłownia,

kotłownia schemat, kot. roz. gaz, kot. roz. solar,

rzut dachu, kot. zestawienie

część elektryczna

projekt, schemat TZ, plan inst., uziemienie,

sterowanie pompy, schemat połączeń

 

Zał. 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków

 

Zał. 5 Doświadczenie zawodowe

 

Zał. 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Zał. 7 Formularz ofertowy

 

Zał. 8 Wzór umowy

 

Zał. 9 Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3541085]

przewiń do góry