Wersja archiwalna 2011-01-17 17:26:43
Łodygowice: Modernizację ośrodków zdrowia w Łodygowicach i Pietrzykowicach poprzez dostosowanie obiektów dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 3694 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 0-33 8630 519, 8630 521, faks 0-33 8630 501.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację ośrodków zdrowia w Łodygowicach i Pietrzykowicach poprzez dostosowanie obiektów dla osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ośrodek Zdrowia w Łodygowicach Wykonanie od strony północnej budynku windy z własna obudową wraz z dojazdem do tej windy w formie bruku betonowego z bruku o gr.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5, 45.11.13.00-1, 45.21.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5000 zł
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna za spełniony ten warunek jeśli wykonawca posiada zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przedmiot zamówienia, tzn. przynajmniej jedna robotę budowlaną polegająca na budowie windy osobowej lub wind osobowych w jednym kontrakcie o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. . Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ dokument - załącznik nr 5.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna za spełniony ten warunek jeśli wykonawca dysponuje przynajmniej dwoma pojazdami do przewozu towarów. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna za spełniony ten warunek jeśli wykonawca dysponuje personelem w liczbie minimum 5 osób oraz zatrudnia jedną osobą uprawniona do kierowania robotami z zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna za spełniony ten warunek jeśli wykonawca posiada zdolność kredytowa na poziomie 150.000 zł . Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (wysokie temperatury, intensywne ulewy, długie opady deszczu, śnieżyce, temperatura poniżej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej, Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej, pkój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zał. 1 Przedmiary Robót
Łodygowice: roboty budowlane, roboty elektryczne
Pietrzykowice: roboty budowlane, roboty elektryczne
Zał. 2 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Łodygowice
specyfikacja ogólna, rozbiórka, wykopy, zbrojenie, betonowanie,
winda, tynki, malowanie, kostki brukowe, konstrukcje stalowe, płytki gresowe,
pokrycie i blacharstwo, zasilanie elektr.
Pietrzykowice
specyfikacja ogólna, rozbiórka, wykopy, zbrojenie, betonowanie,
winda, kostki brukowe, zasilanie elektr.
Zał. 3 Dokumentacja Techniczna
Łodygowice
Inwentaryzacja: piwnica, parter, piętro, elew. frontowa, elew. północna
Projekt arch. bud.: fundamenty, poziom terenu, parter, piętro,
elewacja frontowa, elewacja północna
Winda: fundament, poziom terenu, parter, piętro, przekrój, konstrukcja
pochylnia, schody, zadaszenie fund., zadaszenie konstr.
Pietrzykowice
Inwentaryzacja: piwnica, parter
Projekt arch. bud.: fundamenty, poziom terenu, parter, fundamenty konstr.
Instalacja elektryczna: zagospodarowanie ter., plan trasy, rozdzielnice, zasilanie
Zagospodarowanie terenu: opis PZT, zagospodarowanie terenu, dojazd do windy
Zał. 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków
Zał. 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Zał. 9 Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem budowy
Łodygowice, dn. 17 stycznia 2011 r.
ZGK-ZP/01/2011
Uwaga!!
Wykonawca zadał pytania
Dotyczy: postępowania przetargowego na „Modernizację ośrodków zdrowia w Łodygowicach i Pietrzykowicach poprzez dostosowanie obiektów dla osób niepełnosprawnych”
W oparciu o art. 38 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca zadał pytanie, na które Zamawiający odpowiada jak poniżej:
Pytania:
1. Dlaczego w specyfikacji przetargowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej urządzeń, które powinny zostać zainstalowane w remontowanych obiektach, wskazano tylko te, które posiadają napęd śrubowy?
2. Dlaczego wyeliminowano urządzenia o innym napędzie jak np. hydraulicznym, itp. – znacznie nowocześniejszym od śrubowego.
Odpowiedzi:
1. Specyfikacje techniczne stanowią opracowania zawierające wymagania, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót i są wykonane na podstawie dokumentu odniesienia jakim jest projekt budowlany, który powinien zawierać podstawowe dane technologiczne oraz współzależności urządzeń z przeznaczeniem obiektu i jego rozwiązaniami budowlanymi. W projekcie architektoniczno-budowlanym założono konkretne urządzenie w celu jego wykonania oraz sporządzenia projektu konstrukcyjnego i projektu instalacji elektrycznej. Istnieje możliwość zastosowania urządzenia o napędzie hydraulicznym pod warunkiem, że będzie ono o równoważnych parametrach technicznych i użytkowych. Zmiana urządzenia nie może doprowadzić jednak do istotnego odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego, dlatego przed wykonaniem robót budowlanych należy przygotować rysunki i opisy dotyczące zmiany urządzenia zarówno w części architektoniczno-budowlanej, konstrukcyjnej jak i elektrycznej sporządzone przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami, na podstawie których projektanci ocenią i zakwalifikują zmiany. Ewentualne zmiany w projekcie zostaną przygotowane przez Wykonawcę, na jego koszt i do akceptacji przez Zamawiającego.
2. Projekt budowlany powinien zawierać podstawowe dane technologiczne oraz współzależności urządzeń z przeznaczeniem obiektu, dlatego w projekcie architektoniczno-budowlanym założono konkretne urządzenie w celu jego wykonania oraz sporządzenia projektu konstrukcyjnego i projektu instalacji elektrycznej. Istnieje możliwość zastosowania urządzenia o napędzie hydraulicznym pod warunkiem, że będzie ono o równoważnych parametrach technicznych i użytkowych. Zmiana urządzenia nie może doprowadzić jednak do istotnego odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego, dlatego przed wykonaniem robót budowlanych należy przygotować rysunki i opisy dotyczące zmiany urządzenia zarówno w części architektoniczno-budowlanej, konstrukcyjnej jak i elektrycznej sporządzone przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami, na podstawie których projektanci ocenią i zakwalifikują zmiany. Ewentualne zmiany w projekcie zostaną przygotowane przez Wykonawcę, na jego koszt i do akceptacji przez Zamawiającego.
Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 2011-01-17
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-01-17 17:26:43
- Liczba odsłon: 596
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: