Łodygowice: Modernizację ośrodków zdrowia w Łodygowicach i Pietrzykowicach poprzez dostosowanie obiektów dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 3694 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 0-33 8630 519, 8630 521, faks 0-33 8630 501.

·   Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację ośrodków zdrowia w Łodygowicach i Pietrzykowicach poprzez dostosowanie obiektów dla osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ośrodek Zdrowia w Łodygowicach Wykonanie od strony północnej budynku windy z własna obudową wraz z dojazdem do tej windy w formie bruku betonowego z bruku o gr. 6 cm. Dojazd ograniczony obrzeżami betonowymi na ławach betonowych. W części frontowej budynku (od strony ul. Królowej Jadwigi) zaprojektowano rozbiórkę istniejącego zadaszenia żelbetowego oraz budowę nowego zadaszenia o konstrukcji stalowej pokrytego poliwęglanem komorowym. Remont istniejących schodów polegający na skucie istniejącej okładziny z lastryka, ułożeniu płytek gresowych antypoślizgowych mrozoodpornych oraz montażu nowych balustrad. Na ścianie zaprojektowano także pochylnie dla niepełnosprawnych. Ośrodek Zdrowia w Pietrzykowicach Wykonanie przed wejściem głównym budynku ośrodka zdrowia platformy pionowej dla niepełnosprawnych oraz dojazdu do platformy. Dojazd w formie bruku betonowego na podbudowie, ograniczony obrzeżami betonowymi. Szczegóły przedstawiono w dokumentacji technicznej wykonanej przez firmę S2. Architekci Biuro projektów z Żywca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5, 45.11.13.00-1, 45.21.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5000 zł

III.2) ZALICZKI

·   Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna za spełniony ten warunek jeśli wykonawca posiada zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przedmiot zamówienia, tzn. przynajmniej jedna robotę budowlaną polegająca na budowie windy osobowej lub wind osobowych w jednym kontrakcie o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. . Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ dokument - załącznik nr 5.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna za spełniony ten warunek jeśli wykonawca dysponuje przynajmniej dwoma pojazdami do przewozu towarów. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna za spełniony ten warunek jeśli wykonawca dysponuje personelem w liczbie minimum 5 osób oraz zatrudnia jedną osobą uprawniona do kierowania robotami z zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna za spełniony ten warunek jeśli wykonawca posiada zdolność kredytowa na poziomie 150.000 zł . Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·   wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·   aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (wysokie temperatury, intensywne ulewy, długie opady deszczu, śnieżyce, temperatura poniżej 0 st. (z wyłączeniem okresu: 15 listopada - 15 marca)) mające faktyczny wpływ na realizacje robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni; b) jeżeli konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wymaga większego nakładu pracy lub technologia wykonania robót wymaga dłuższego terminu wykonania danego etapu przedmiotu zamówienia, c) wstrzymania robót przez inny uprawniony Urząd (np. wskutek kontroli, wypadku na budowie, itp.); d) w wyniku interwencji osób trzecich, których interwencja ma bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (np. inny wykonawca, z którym Zamawiający zawarł umowę na realizację robót lub usługi tym samym obiekcie spóźnia się z robotami, których wykonanie warunkuje terminowe wykonanie robót objętych niniejszą umową; osoba trzecia ma interes prawny i faktyczny w zakresie prowadzonej inwestycji). e) konieczności zmiany technologii wykonania prac w przypadku czynników zewnętrznych niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania dokumentacji projektowej, takich, jak: niewybuchy, sieci wodociągowe, kanalizacyjne i teletechnicznie nie naniesione na mapach, uwarunkowania geologiczne (jeśli nie przeprowadzono wcześniej stosownych badań), konflikty społeczne związane z prowadzeniem inwestycji (w tym reakcje stowarzyszeń i fundacji ekologicznych, roszczenia (w tym sądowe) o zwrot działki, itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej, Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej, pkój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

SIWZ

Zał. 1 Przedmiary Robót

Łodygowice: roboty budowlane, roboty elektryczne

Pietrzykowice: roboty budowlane, roboty elektryczne

 

Zał. 2 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót

Łodygowice

specyfikacja ogólna, rozbiórka, wykopy, zbrojenie, betonowanie,

winda, tynki, malowanie, kostki brukowe, konstrukcje stalowe, płytki gresowe,

pokrycie i blacharstwo, zasilanie elektr.

Pietrzykowice

specyfikacja ogólna, rozbiórka, wykopy, zbrojenie, betonowanie,

winda, kostki brukowe, zasilanie elektr.

 

Zał. 3 Dokumentacja Techniczna

Łodygowice

projekt

Inwentaryzacja: piwnicaparter, piętro, elew. frontowa, elew. północna

Projekt arch. bud.: fundamenty, poziom terenu, parter, piętro,

elewacja frontowa, elewacja północna

Winda: fundament, poziom terenu, parter, piętro, przekrój, konstrukcja

pochylnia, schody, zadaszenie fund., zadaszenie konstr.

Pietrzykowice

projekt

Inwentaryzacja: piwnica, parter

Projekt arch. bud.: fundamenty, poziom terenu, parter, fundamenty konstr.

Instalacja elektryczna: zagospodarowanie ter., plan trasy, rozdzielnice, zasilanie

Zagospodarowanie terenu: opis PZT, zagospodarowanie terenu, dojazd do windy

 

Zał. 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków

Zał. 5 Doświadczenie zawodowe

Zał. 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Zał. 7 Formularz ofertowy

Zał. 8 Wzór umowy

Zał. 9 Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem budowy

 

 

Łodygowice, dn. 17 stycznia 2011 r.

ZGK-ZP/01/2011

Uwaga!!

Wykonawca zadał pytania

Dotyczy: postępowania przetargowego na „Modernizację ośrodków zdrowia w Łodygowicach i Pietrzykowicach poprzez dostosowanie obiektów dla osób niepełnosprawnych”

W oparciu o art. 38 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca zadał pytanie, na które Zamawiający odpowiada jak poniżej:

Pytania:

1.      Dlaczego w specyfikacji przetargowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej urządzeń, które powinny zostać zainstalowane w remontowanych obiektach, wskazano tylko te, które posiadają napęd śrubowy?

2.      Dlaczego wyeliminowano urządzenia o innym napędzie jak np. hydraulicznym, itp. – znacznie nowocześniejszym od śrubowego.

Odpowiedzi:

1.      Specyfikacje techniczne stanowią opracowania zawierające wymagania, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót i są wykonane na podstawie dokumentu odniesienia jakim jest projekt budowlany, który powinien zawierać podstawowe dane technologiczne oraz współzależności urządzeń z przeznaczeniem obiektu i jego rozwiązaniami budowlanymi. W projekcie architektoniczno-budowlanym założono konkretne urządzenie w celu jego wykonania oraz sporządzenia projektu konstrukcyjnego i projektu instalacji elektrycznej. Istnieje możliwość zastosowania  urządzenia o napędzie hydraulicznym pod warunkiem, że będzie ono o równoważnych parametrach technicznych i użytkowych. Zmiana urządzenia nie może doprowadzić jednak do istotnego odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego, dlatego przed wykonaniem robót budowlanych należy przygotować rysunki i opisy dotyczące zmiany urządzenia zarówno w części architektoniczno-budowlanej, konstrukcyjnej jak i elektrycznej sporządzone przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami, na podstawie których projektanci ocenią i zakwalifikują zmiany. Ewentualne zmiany w projekcie zostaną przygotowane przez Wykonawcę, na jego koszt i do akceptacji przez Zamawiającego.

2.      Projekt budowlany powinien zawierać podstawowe dane technologiczne oraz współzależności urządzeń z przeznaczeniem obiektu, dlatego w projekcie architektoniczno-budowlanym założono konkretne urządzenie w celu jego wykonania oraz sporządzenia projektu konstrukcyjnego i projektu instalacji elektrycznej. Istnieje możliwość zastosowania  urządzenia o napędzie hydraulicznym pod warunkiem, że będzie ono o równoważnych parametrach technicznych i użytkowych. Zmiana urządzenia nie może doprowadzić jednak do istotnego odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego, dlatego przed wykonaniem robót budowlanych należy przygotować rysunki i opisy dotyczące zmiany urządzenia zarówno w części architektoniczno-budowlanej, konstrukcyjnej jak i elektrycznej sporządzone przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami, na podstawie których projektanci ocenią i zakwalifikują zmiany. Ewentualne zmiany w projekcie zostaną przygotowane przez Wykonawcę, na jego koszt i do akceptacji przez Zamawiającego.

Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

 

 

 

 

Łodygowice, dn. 26 stycznia 2011 r.

ZGK-ZP/01/2011

UWAGA!! WYKONAWCA ZADAŁ PYTANIA

Dotyczy: postępowania przetargowego na „Modernizację ośrodków zdrowia w Łodygowicach i Pietrzykowicach poprzez dostosowanie obiektów dla osób niepełnosprawnych”

W oparciu o art. 38 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca zadał pytanie, na które Zamawiający odpowiada jak poniżej:

Pytania:

1. Czy w dokumentacji przetargowej możemy powołać się na doświadczenie zawodowe naszego podwykonawcy w odniesieniu do dostawy i montażu windy i platformy?

2. Prosimy o wyjaśnienie w & 4 pkt 2.a umowy występującej uwagi "z wyłączeniem okresu 15 listopada do 15 marca" - czy w tym okresie zbyt niskie temperatury nie mają wpływu na roboty budowlane np. roboty betonowe?

3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy  występujące w & 8 pkt, czy może być potrącone w gotówce z ostatniej faktury?

4.Po przeprowadzeniu wizji lokalnej przy ośrodku zdrowia w Łodygowicach zauważyliśmy, że w sąsiedztwie rynny w miejscu gdzie ma powstać winda przebiega zwód pionowy odgromienia, którego nie ujęto w przedmiarach.

5. Natomiast w Pietrzykowicach jest balustrada, którą należy zdemontować i zamontować nową, taką która umożliwiałaby bezpieczne użytkowanie biegu schodowego. Prosimy o ustosunkowanie się do ww. uwag.

Odpowiedzi:

1.      Oferta winna być złożona zgodnie z wymogami SIWZ i Ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie będzie Wykonawcy interpretował przepisów.

2.      Zamawiający podtrzymuje ten zapis w umowie.

3.      Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść zgodnie z SIWZ  i nie później niż na dzień podpisania umowy.

4.      Wykonawca winien tak wycenić swoją ofertę, aby w cenie oferty mieściło się przełożenie odgromienia pionowego.

5.      Projekt nie przewiduje demontażu balustrady wzdłuż schodów.

Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

                                                                                                                                                                                                                                                                                              P.O. Kierownika ZGK

                                                                                                                      Marcin Zyzak                          

 

 

 

 

Łodygowice, dn. 28 stycznia 2011 r.

ZGK-ZP/01/2011

UWAGA!! WYKONAWCA ZADAŁ PYTANIE

Dotyczy: postępowania przetargowego na „Modernizację ośrodków zdrowia w Łodygowicach i Pietrzykowicach poprzez dostosowanie obiektów dla osób niepełnosprawnych”

W oparciu o art. 38 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca zadał pytanie, na które Zamawiający odpowiada jak poniżej:

Pytanie:

Udostępniona dokumentacja projektu architektoniczno-budowlanego  dla inwestycji pod nazwą „Winda i pochylnia dla niepełnosprawnych, zadaszenie głównego wejścia i remont schodów w budynku ośrodka Zdrowia w Łodygowicach” zawierająca rysunek 1.3 – Rzut parteru zawiera następujący opis – „W celu uzyskania wymiarów spocznika 1,5x1,5m wymienić drzwi na rozsuwane (odrębne opracowanie)”. Czy wymianę drzwi na drzwi rozsuwane należy ująć w kosztorysie ofertowym?

Odpowiedzi:

Nie należy ujmować wymiany drzwi na drzwi rozsuwane w kosztorysie ofertowym.

Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

                                                                                                                                                                                                                                                       P.O. Kierownika ZGK

                                                                                                                      Marcin Zyzak 

 

 

 

Łodygowice, dn. 04 lutego 2011 r.

ZGK-ZP/01/2011

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego na modernizację ośrodków zdrowia w Łodygowicach i Pietrzykowicach poprzez dostosowanie obiektów dla osób niepełnosprawnych

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

(na podstawie Art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, nr 113; poz. 759 z późn. zm.)

Niniejszym informujemy, że w postępowaniu j.w. wybrana została oferta złożona przez:

Oferta nr 7

PB INBUD Żywiec, ul. Żywiecka 57; 34-325 Łodygowice

Cena brutto: 216.596,15 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 1 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 100,00 punktów (na 100 możliwych).

Ponadto w przedmiotowym postępowaniu złożono następujące ważne oferty:

Oferta nr 1

Firma Handlowa ARTMED, ul. Św. Antoniego 18 lok. 3, 97-200 Tomaszów Mazowiecki

Cena brutto: 237.241,97 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 2 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 91,30 punktów (na 100 możliwych).

Oferta nr 2

PUH PLWIA, AL. Rozdzińskiego 90; 40-203 Katowice

Cena brutto: 395.980,76zł

Uzasadnienie: Oferta nr 3 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 54,70 punktów (na 100 możliwych).

Oferta nr 3

Zakład Metalowo-Elektroniczny, "BAJPAX", ul. Mstowska 3; 42-270 Kłomnice

Cena brutto: 252.133,99 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 3 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 85,91 punktów (na 100 możliwych).

Oferta nr 4

PUH Zenon Kret, ul. Laskowa 19;    43-300; Bielsko-Biała

Cena brutto: 278.075,92 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 3 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 77,89 punktów (na 100 możliwych).

Oferta nr 5

PUH WIWRa W. Pilaski, ul;. Niedziałkowskiego 8c, 90-299 Gdańsk

Cena brutto: 449.715,17 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 3 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 48,16 punktów (na 100 możliwych).

Oferta nr 6

RS Technika Ireneusz Rafalik, ul. Kalinowa 86, 07-300 Ostrów Mazowiecki

Cena brutto: 289.831,10 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 3 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 74,73 punktów (na 100 możliwych).

ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - Dział VI "Środki ochrony prawnej".

Termin zawarcia umowy zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych  – od daty przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

                                                                                                                                              p.o. Kierownika ZGK

    Marcin Zyzak

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3507911]

przewiń do góry