Wersja archiwalna 2009-12-22 11:34:52
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Łodygowice
34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75
Tel./fax 0-33-863-0-500
e-mail: gmina@lodygowice.pl
www: www.lodygowice.pl
NIP: 553-10-25-544
Nr sprawy: RIP-ZP-PN-SR/20/2008
Łodygowice, dn. 17.11.2009r.
OGŁOSZENIE
O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
„BUDOWA BOISK SPORTOWYCH
przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Zarzeczu ”
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl
Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.
SIWZ w formie papierowej kosztuje 50,00 zł brutto plus ewentualne koszty przesyłki.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
BUDOWA BOISK SPORTOWYCH przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Zarzeczu:
Kompleks boisk został zlokalizowany w północnej części działki nr 793. Dojście do kompleksu boisk za pomocą nowego chodnika o szerokości
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
4. Termin wykonania przedmiotu umowy: do 30 maja 2010 r.
5. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:
a) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.
7. Dokumenty bezwzględnie wymagane:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2) Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego.
5) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zał. Nr 5 do siwz.
6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. budowa min. jednego kompleksu boisk sportowych o nawierzchniach sztucznych o łącznej powierzchni min.
7) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art.22 ust.1 i art.24 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 7 do siwz.
8. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.
9. Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10 000,00 zł.
10. Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.
11. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 08 grudnia 2009r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta (parter).
12. Miejsce i termin otwarcia ofert: 08 grudzień 2009r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego – biuro obsługi klienta (parter).
13. Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.
14. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
WÓJT GMINY ŁODYGOWICE
ANDRZEJ PITERA
Załącznik nr 1 Przedmiar robót
Załącznik nr 2 Specyfikacja techniczna
Załącznik nr 3
opis, oświadczenie, PZP, A1, A2, A3,
Załącznik nr 4 Wykaz wykonanych robót
Załacznik nr 6 Formularz ofertowy
Załącznik nr 9 Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem
Łodygowice, dn. 26.11.2009r.
Dot.: Sprawa znak: RIP-ZP-PN-SR/20/2009 „BUDOWA BOISK SPORTOWYCH przy Zespole szkolno-Przedszkolnym w Zarzeczu”
UWAGA: Wykonawca zadał pytania:
1. Inwestor w dokumentacji podaje wykonanie nawierzchni syntetycznej. Jedynie z załączonych rysunków wynika grubość poszczególnych warstw. Proszę określić co miał na myśli inwestor, wskazując poliuretan
2. Proszę o uściślenie rodzaju oraz parametrów nawierzchni poliuretanowej jaka powinna zostać zastosowana na boiskach sportowych i bieżni wokół boiska.
3. Proszę o podanie kolorystyki boisk.
4. Proszę o wyjaśnienie rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót, a załączonym PT. Z PT wynika, że należy wykonać 2 boiska do koszykówki czyli trzeba zamontować 4 kpl. koszy, a nie jak w przedmiarze robót poz. 14, 15, 16, 17, które dotyczą montażu 2 szt. koszy.
5. W zestawieniu materiałów są dwa kpl. stojaków do siatkówki z krzesełkiem sędziowskim, a przedmiar robót poz. 47 i 48 dotyczy dwóch słupków. Czy zamawiający wymaga dostarczenia krzesełka sędziowskiego?
W oparciu o art.38 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.), Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:
ad. 1. i 2.
NAWIERZCHNIA BOISK:
Nawierzchnia składa się z dwóch warstw.
Dolna warstwa to mieszanka granulatu gumowego o granulacji 1-
Górna warstwa składa się z granulatu EPDM o granulacji 1-
Nawierzchnia powinna mieć parametry nie gorsze niż:
– Wydłużenie wzgl. przy rozciąganiu > 65 %
– Twardość wg metody Shore’a. A 55 Sh.A
– Odporność na ścieranie w aparacie Tobera <
– Odkształcenie pionowe w temp.
Nawierzchnia powinna być przyjazna dla otoczenia i ludzi korzystających z niej, a zawartość zawiązków chemicznych powinna być nie większa niż:
– DOC – po 48 godzinach < 10
– Ołów (Pb) < 0,01
– Kadm (Cd) < 0,001
– Chrom (Cr) < 0,01
– Chrom VI (CrVI) < 0,01
– Rtęć (Hg) < 0,001
– Cynk (Zn) < 1,5
– Cyna (Sn) < 0,01
– Zapach bez zapachu
– Właściwości zewnętrzne bez zastrzeżeń
Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni
§ Rekomendacja ITB
§ Atest Higieniczny PZH
§ Autoryzacja producenta systemu
§ Karta techniczna systemu
§ Aktualne badania na zgodność z normą DIN 18035/6 i IAAF
§ Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877
NAWIERZCHNIA – BIEŻNIA:
Jest to nawierzchnia sportowa, poliuretanowo-gumowa o grubości warstwy
Nawierzchnia ta jest przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze. Służy do pokrywania nawierzchni bieżni lekkoatletycznych, sektorów i rozbiegów konkurencji technicznych zawodów la., boisk wielofunkcyjnych, szkolnych, placów rekreacji ruchowej.
Nawierzchnia składa się z dwóch warstw elastycznej (nośnej) i użytkowej. Warstwa nośna to mieszanina granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego. Układana jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych (np. Planomatic). Tak wykonaną wartwę należy pokryć warstwą użytkową, którą stanowi system poliuretanowy zmieszany z granulatem EPDM. Czynność tą wykonuje się poprzez natrysk mechaniczny (przy użyciu specjalnej natryskarki np. firmy SMG). Grubośc warstwy użytkowej 2-
Nawierzchnia powinna mieć parametry nie gorsze niż:
– Wytrzymałość na rozciąganie 0,70 MPa
– Twardość wg metody Shore’a. A 65 Sh.A
– Odporność na ścieranie w aparacie Tobera <
– Odkształcenie pionowe w temp.
Nawierzchnia powinna być przyjazna dla otoczenia i ludzi korzystających z niej, a zawartość zawiązków chemicznych powinna być nie większa niż:
– DOC – po 48 godzinach < 10
– Ołów (Pb) < 0,01
– Kadm (Cd) < 0,001
– Chrom (Cr) < 0,01
– Chrom VI (CrVI) < 0,01
– Rtęć (Hg) < 0,001
– Cynk (Zn) < 1,5
– Cyna (Sn) < 0,01
Wykonawca powinien przedłożyć komplet dokumentów odbiorowych dotyczących nawierzchni:
§ Certyfikat IAAF –m na produkt
§ Aprobata ITB
§ Atest Higieniczny PZH
§ Deklaracja zgodności
§ Autoryzacja producenta systemu
§ Karta techniczna systemu
§ Aktualne badanai na zawartość pierwiastków śladowych (bardzo ważne!)
§ Aktualne badania na zgodność z PN-EN 14877
ad. 3. Kolorystyka nawierzchni:
przeznaczenie nawierzchni |
kolor nawierzchni RAL |
kolor linii RAL | ||
boisko do siatkówki |
pole do gry: strefa wolna: |
5012 7038 |
9003 | |
boiska do koszykówki/piłki ręcznej |
3017 Pole bramkowe piłki ręcznej : 7038 |
koszykówka: piłka ręczna: |
9003 9004 | |
bieżnia |
5012 |
9003 | ||
ad. 4. Błędnie podano sztuki zamiast komplet. Komplet obejmuje 2 szt. koszy z osprzętem. W zestawieniu materiałów są ujęte 2 komplety koszy.
ad. 5. Błędnie podano komplet zamiast sztuki. Powinno być 2 szt. słupków w tym jeden z krzesełkiem sędziowskim.
Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Łodygowice, dn. 02.12.2009 r.
Dot.: Sprawa znak: RIP-ZP-PN-SR/20/2009 „BUDOWA BOISK SPORTOWYCH przy Zespole szkolno-Przedszkolnym w Zarzeczu”
W związku z wniesionym protestem (jak poniżej) na podstawie art. 181 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) Zamawiający wzywa Wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu.
Łodygowice, dn. 04.12.2009 r.
Dot.: Sprawa znak RIP-ZP-PN-SR/20/2009: Budowa boisk sportowych przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Zarzeczu
UWAGA:
W związku z dużą ilością zadawanych przez Wykonawców pytań Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 6 ustawy PZP przedłuża termin składania ofert na dzień: 10.12.2009 r. (czwartek) godz. 14:00. W związku z powyższym zmienia się treść SIWZ (art. 38 ust. 4 ustawy PZP) w następujących punktach:
W ogłoszeniu jest:
11. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 08 grudnia 2009 r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta (parter).
12. Miejsce i termin otwarcia ofert: 08 grudzień 2009 r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego (parter).
Nowa treść:
11. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 10 grudnia 2009 r. do godz. 14:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta (parter).
12. Miejsce i termin otwarcia ofert: 10 grudzień 2009 r. godz. 14:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego (parter).
UWAGA! Zamawiający odpowiedział na protest
Łodygowic, dn. 07 grudnia 2009 r.
RIP-ZP-PN-SR/20/2009
Zamawiający:
Gmina Łodygowice
WYKONAWCA
ARIM Sp. o.o.
Ul. Karola Miarki 33
Jelenia Góra
Działając na podstawie art. 183 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2006 roku nr 164, poz. 1163, z późn. Zm.) Zamawiający
ODDALA PROTEST W CAŁOŚCI
UZASADNIENIE
Zarzuty podniesione przez składającego protest w całości nie znajdują merytorycznego uzasadnienia, faktycznego, jak i prawnego. W konsekwencji Zamawiający nie może uwzględnić żądań Protestującego.
W treści protestu Protestujący wnosi o zmianę SIWZ, w ten sposób, że Zamawiający dopuści produkt, posiadający atesty Itb, PZH, kartę techniczną i autoryzację producenta lub dokumenty im równoważne. Żądanie Protestującego oznacza dopuszczenie każdego produktu w zakresie nawierzchni poliuretanowej dostępnego na polskim rynku. Zamawiający dbając o efektywność i zasadność wydawania środków publicznych oraz o wysoką jakość ogólnie dostępnych boisk sportowych wymaga dostarczenia produktu o wyższych parametrach niż przeciętne. Dlatego Zamawiający nie uwzględnia żądania protestującego o dopuszczenie produktu o najniższych możliwych parametrach.
Jednocześnie po ponownym rozeznaniu rynku oraz przeprowadzonych rozmowach z dostawcami nawierzchni poliuretanowej Zamawiający zmienia wymagania w zakresie parametrów jakie ma spełnić poliuretan o czym poinformuje Protestującego odrębnym pismem wraz z odpowiedziami, na pytania jakie zadali inni Wykonawcy.
POUCZENIE
Od niniejszej decyzji, Wykonawcy nie służy odwołanie zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Wójt Gminy Łodygowice
Łodygowice, dn. 07.12.2009r.
UWAGA! Wykonawcy zadali pytania:
Zadane Pytania:
1. Zamawiający po udzieleniu odpowiedzi na pytania z dn. 26.11.2009 r., wprowadził bardzo dużo dodatkowych wymagań dotyczących nawierzchni na boiska jak i bieżnie. Wymaganie tak konkretnych parametrów i bardzo dużej ilości dokumentów wskazuje na jeden produkt, co uniemożliwia zaoferowanie nawierzchni równoważnych innych producentów.
Proszę o dopuszczenie nawierzchni na boiska o parametrach:
– Wydłużenie względne przy rozciąganiu ≥ 65%
– Twardość wg metody Shore’a A. 55 SH.A
– Odporność na ścieranie wg Stuttgarta ≤
Nawierzchnia posiada: kartę techniczną, atest PZH, autoryzację producenta, zgodność normą EN 14877:2005.
Proszę o dopuszczenie nawierzchni na bieżnie o parametrach:
– Wydłużenie względne przy rozciąganiu ≥ 85%
– Twardość wg metody Shore’a A. 60±5 SH.A
– Odporność na ścieranie wg Stuttgarta ≤
Nawierzchnia posiada: kartę techniczną, atest PZH, autoryzację producenta, rekomendację ITB, certyfikat IAAF.
2. Zamawiający w odpowiedziach z dn. 26.11.2009 r. określił kolorystykę nawierzchni. Boisko do siatkówki RAL 5012, boisko do koszykówki/piłki ręcznej RAL 3017, bieżnia RAL 5012. Są to bardzo konkretne, niestandardowe odcienie. Na terenie polski występuje dwóch producentów granulatów, którzy posiadają nawierzchnie w bardzo przybliżonych odcieniach RAL 5015 niebieski, RAL 3003 ceglany. RAL wymagany przez Zamawiającego jest dostępny tylko u producentów zagranicznych, co pociąga za sobą bardzo wysokie ceny granulatu. Czy Zamawiający dopuści nawierzchnie o RAL 5015 i 3003. Są to standardowe kolory granulatów wykorzystywanych na boiskach w Polsce.
3. Czy Zamawiający dopuszcza nawierzchnie poliuretanową o następujących parametrach:
Odporność na ścieranie mierzone aparatem Stuttgarta
Nie ma bezpośredniego przeliczenia na metodę pomiaru w aparacie Tabera.
Jak Państwo będą porównywać ten parametr?
4. Proszę o wyjaśnienie pozycji 57 i 58 przedmiaru robót. W/w pozycje to dostawa i montaż ławek i koszy bez opisu jak mają wyglądać. Proszę o rysunek lub opis jakie to mają być kosze i ławki.
5. W poz. Nr 56 przedmiaru robót dot. remontu schodów zewnętrznych brak jest jakichkolwiek danych ilościowo-jakościowych pozwalających na prawidłową wycenę. W specyfikacji technicznej podano jedynie materiał do remontu – piasek. W projekcie technicznym również nie ma na ten temat informacji.
Czy to oznacza, że schody (jakie) maja być zdemontowane, następnie zamontowane na wykonanej uprzednio nowej podbudowie (jakiej?).
W oparciu o art.38 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.), Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:
ad. 1.
Zamawiający nie wyraża zgody na dopuszczenie nawierzchni boiska i bieżni o parametrach zaproponowanych przez Wykonawcę. Jednocześnie zmienia zapis SIWZ w zakresie wytycznych nawierzchni poliuretanowych jak poniżej:
Nawierzchnia boisk powinna mieć parametry nie gorsze niż:
– Wydłużenie wzgl. przy rozciąganiu ≥ 65 %
– Twardość wg metody Shore’a. A 50±3
– Odporność na ścieranie w aparacie Tobera
– Odkształcenie pionowe w temp.
Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni:
§ Rekomendacja ITB
§ Atest Higieniczny PZH
§ Autoryzacja producenta systemu
§ Karta techniczna systemu
§ Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877
Nawierzchnia bieżni powinna mieć parametry nie gorsze niż:
– Wytrzymałość na rozciąganie 0,80 MPa
– Twardość wg metody Shore’a. A 64±3
– Odporność na ścieranie w aparacie Tobera
– Odkształcenie pionowe w temp.
Wykonawca powinien przedłożyć komplet dokumentów odbiorowych dotyczących nawierzchni:
§ Aprobata ITB
§ Atest Higieniczny PZH
§ Deklaracja zgodności
§ Autoryzacja producenta systemu
§ Karta techniczna systemu
§ Aktualne badania na zawartość pierwiastków śladowych
§ Aktualne badania na zgodność z PN-EN 14877
Lub równoważne dokumenty i parametry.
ad. 2.
Wskazane przez Zamawiającego barwy wynikają z chęci ujednolicenia kolorystyki boisk z obiektami szkolnymi, a także osiągnięcia ciekawej estetyki projektowanych nawierzchni. Tym samym Zamawiający podtrzymuje swoje stanowisko w zakresie wybranej kolorystyki.
ad. 3. Zamawiający dopuszcza nawierzchnie poliuretanowe zgodnie z opisem w p. 1.
ad. 4.
ŁAWKI:
Dane techniczne:
– Długość:
– Szerokość:
– Wysokość:
– Waga: ok.
Materiały:
– Siedzisko: listwy z drewna iglastego
– Konstrukcja siedziska: stal
– Podstawa: beton piaskowany
Kolorystyka:
– Siedzisko: teak
– Konstrukcja siedziska: grafit
– Podstawa: beton piaskowany
Montaż:
– Przez zabetonowanie elementów kotwiących
Lub równoważne parametry.
KOSZE:
Dane techniczne:
– Długość:
– Szerokość:
– Wysokość:
– pojemność:
– Waga: ok.
Materiały:
– Obudowa: beton zbrojony piaskowany
– Pojemnik z popielniczką: konstrukcja do zakładania worka stalowa malowana proszkowo
Rodzaj powierzchni:
– Beton piaskowany
Montaż:
– Wolnostojący z możliwością zakotwienia
Lub równoważne parametry.
ad. 5.
Schody są z płyt betonowych ułożonych na podsypce piaskowej. Remont obejmuje uzupełnienie podbudowy i ponowne ułożenie płyt.
Jednocześnie Zamawiający przypomina, że Wykonawca przystępując do udziału o udzielenie zamówienia publicznego oświadcza, że zapoznał się z terenem, na którym będzie realizował zamówienie zgodnie z zał. nr 9 do SWIZ.
Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Wójt Gminy Łodygowice
Łodygowice, dn. 07.12.2009r.
Dot.: Sprawa znak: RIP-ZP-PN-SR/20/2009 „BUDOWA BOISK SPORTOWYCH przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzeczu”
UWAGA! Błąd pisarski:
Zamawiający w odpowiedzi na pytanie nr 1 Wykonawców w dn. 07.12.2009 r. podaje dla nawierzchni bieżni parametr „wytrzymałość na rozciąganie” nie gorszy niż 0,80 MPa.
Zamawiający błędnie wprowadził zmianę wartości tego parametru. Powyższy zapis jest oczywistym błędem pisarskim.
Poprawnie powinno być: Wytrzymałość na rozciąganie dla nawierzchni bieżni powinna być nie gorsza niż 0,70 MPa (tj. zgodnie z odpowiedzią na pytanie zamieszczone na BIP w dn. 26.11.2009 r).
Powyższe wyjaśnienia zostały sporządzone na podstawie art. 38 ust. 4 Ustawy Praw Zamówień Publicznych i stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Łodygowice, dn. 22 grudnia 2009r.
RIP-ZP-PN-SR/20/2009/02/1
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY I WYNIKACH POSTĘPOWANIA
Dot.: Sprawa znak: RIP-ZP-PN-SR/20/2009 „Budowa boisk sportowych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzeczu”
Informujemy (na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 stawy Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), że zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert w w/w postępowaniu wybrał ofertę złożoną przez:
Moris-Sport Sp. z o.o.
Ul. Równoległa 1
02-235 Warszawa
cena oferty brutto: 549.219,87 zł
Uzasadnienie: Oferta nr 1 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 100,00 punktów (na 100 możliwych).
Ponadto w przedmiotowym postępowaniu złożono następujące ważne oferty:
Oferta nr 7
P.P.H.U. „GB” Grzegorz Baran
Ul. Partyzantów 11/112
41-200 Sosnowiec
Cena oferty brutto: 668.769,00 zł
Ofert nr 7 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ i uzyskała 82,12 punktów (na 100 możliwych).
Oferta nr 5
Kostrzewa Sp. z o.o.
Ul. Rynek 8 i 9
41-400 Mysłowice
Cena oferty brutto: 719.921,29 zł
Ofert nr 5 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ i uzyskała 76,29 punktów (na 100 możliwych).
Oferta nr 10
PBH SOŁA Czesław Kramarczyk
Rynek Główny 3
32-600 Oświęcim
Cena oferty brutto: 689.198,75 zł
Ofert nr 10 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ i uzyskała 79,69 punktów (na 100 możliwych).
1. Ponadto informuję, że w postępowaniu udział brało jeszcze 6 Wykonawców, których oferty odrzucono. Na podstawie Art. 92 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych informuję, jak poniżej
Oferta nr 9
TOP SPORT Jan Pietraszko
Ul. Lipnicka 6
43-300 Bielsko-Biała
cena oferty brutto: 628.364,81 zł
Podstawa prawna odrzucenia
Zamawiający odrzucił ofertę w związku z przesłanką Art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.) oraz w związku z niespełnieniem warunku opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Rozd. Rozdz. V pkt 2 ppkt 1).
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający wymagał, aby wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadał swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. budowa min. jednego kompleksu boisk sportowych o nawierzchniach sztucznych o łącznej powierzchni min.
oferta nr 6:
Firma Axel Sport – Dariusz Siedlak
Ul. Kośnego 36/8
45-056 Opole
cena oferty brutto: 719.789,12 zł
Podstawa prawna odrzucenia
Zamawiający odrzucił ofertę w związku z przesłanką Art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.) oraz w związku z niespełnieniem warunku opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Rozd. IX pkt 5.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający wymagał, aby Kosztorys ofertowy został sporządzony według metody kalkulacji szczegółowej. Złożony kosztorys przez w/w Wykonawcę jest kosztorysem ofertowym wykonanym według metody kalkulacji uproszczonej
oferta nr 3:
Firma Ogrodnicza Leśniewscy
Architektura Zieleni
Ul. Czerwonego Krzyża 6
22-100 Chełm
cena oferty brutto: 986.950,10 zł
Podstawa prawna odrzucenia
Zamawiający odrzucił ofertę w związku z przesłanką Art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.) oraz w związku z niespełnieniem warunku opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Rozd. IX pkt 5.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający wymagał, aby Kosztorys ofertowy został sporządzony według metody kalkulacji szczegółowej. Złożony kosztorys przez w/w Wykonawcę jest kosztorysem ofertowym wykonanym według metody kalkulacji uproszczonej
oferta nr 4:
Polcourt
Ul. Gen. Zajączka 11
01-510 Warszawa
cena oferty brutto: 546.872,84 zł
Podstawa prawna odrzucenia
Zamawiający odrzucił ofertę w związku z przesłanką Art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.) oraz w związku z niespełnieniem warunku opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Rozd. VII pkt 5 i IX pkt 5.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający wymagał, aby Kosztorys ofertowy został sporządzony według metody kalkulacji szczegółowej. Złożony kosztorys przez w/w Wykonawcę jest kosztorysem ofertowym wykonanym według metody kalkulacji uproszczonej. Ponadto Wykonawca pominął w kosztorysie ofertowym pozycje: 57,58 i 59.
oferta nr 2:
Sport Grupa Sp. z o.o.
Ul. Dźwigowa 24
05-300 Mińsk Mazowiecki
cena oferty brutto: 799.999,87 zł
Podstawa prawna odrzucenia
Zamawiający odrzucił ofertę w związku z przesłanką Art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.) oraz w związku z niespełnieniem warunku opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Rozd. IX pkt 5.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający wymagał, aby Kosztorys ofertowy został sporządzony według metody kalkulacji szczegółowej. Złożony kosztorys przez w/w Wykonawcę jest kosztorysem ofertowym wykonanym według metody kalkulacji uproszczonej
oferta nr 8:
P.P.H.U. „TABUD” s.c.
A. Popiołek, T. Zając
Ul. Lipowska 1049
43-374 Buczkowice
cena oferty brutto: 688 087,03 zł
Podstawa prawna odrzucenia
Zamawiający odrzucił ofertę w związku z przesłanką Art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.) oraz w związku z niespełnieniem warunku opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Rozd. IX pkt 5.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający wymagał, aby Kosztorys ofertowy został sporządzony według metody kalkulacji szczegółowej. Złożony kosztorys przez w/w Wykonawcę jest kosztorysem ofertowym wykonanym według metody kalkulacji uproszczonej
ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póz. zm.) - Dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego. Protest wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, a jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 – w terminie 7 dni. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
Wójt Gminy Łodygowice
Andrzej Pitera
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 2009-12-22
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-12-22 11:34:52
- Liczba odsłon: 863
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: