Wersja archiwalna 2009-11-17 12:59:33

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Łodygowice

34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75

Tel./fax 0-33-863-0-500

e-mail: gmina@lodygowice.pl 

www:  www.lodygowice.pl

NIP: 553-10-25-544

Nr sprawy: RIP-ZP-PN-SR/20/2008

Łodygowice, dn. 17.11.2009r.

 

OGŁOSZENIE

 

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :

„BUDOWA BOISK SPORTOWYCH

przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Zarzeczu ”

 

1.        Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl

Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.

SIWZ w formie papierowej kosztuje 50,00 zł brutto plus ewentualne koszty przesyłki.

 

2.        Przedmiotem zamówienia jest:

 

BUDOWA BOISK SPORTOWYCH przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Zarzeczu:

 

Kompleks boisk został zlokalizowany w północnej części działki nr 793. Dojście do kompleksu boisk za pomocą nowego chodnika o szerokości 1,0 m z kostki betonowej połączonego z istniejącym systemem komunikacji na działce. Projektuje się boisko o nawierzchni poliuretanowej do siatkówki o wymiarach zewnętrznych 12×22. Na istniejące boisko z nawierzchnią asfaltową nakłada się nową nawierzchnię poliuretanową i wydziela się za pomocą linii boisko do piłki ręcznej oraz 2 boiska do koszykówki. Wokół w/w boiska projektuje się bieżnię (poliuretan) okólną 4 – torową o szerokości jednego toru 1,22 m. Od strony południowej bieżnia łączy się z rozbiegiem i bieżnią prostą, której długość łączna razem z rozbiegiem i połączeniem z bieżnią okólną wynosi 60 + 10 m.

 

 

3.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

 

4.        Termin wykonania przedmiotu umowy: do 30 maja 2010 r.

 

5.        Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a)      Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

c)      Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.

 

7.        Dokumenty bezwzględnie wymagane:

1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

2)      Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

3)      Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4)      Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego.

5)      Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zał. Nr 5 do siwz.

6)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. budowa min. jednego kompleksu boisk sportowych o nawierzchniach sztucznych o łącznej powierzchni min. 1 700,00 m2, w tym min. jedno o nawierzchni poliuretanowej lub budowa min. 4 boisk poliuretanowych o powierzchni min. 400 m2 każde – dopuszcza się 4 odrębne inwestycje), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość robót (tj. wykonanie kompleksu boisk j.w. wraz z infrastrukturą towarzyszącą lub sumaryczna wartość wykonania 4 boisk j.w.) nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty – załącznik nr 4 do siwz.

7)      Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art.22 ust.1 i art.24 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 7 do siwz.

 

8.        Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

 

9.        Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości  10 000,00 zł.

 

10.     Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.

 

11.     Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 08 grudnia 2009r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta (parter).

 

12.     Miejsce i termin otwarcia ofert: 08 grudzień 2009r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego – biuro obsługi klienta (parter).

 

13.     Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.

 

14.     Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.

 

15.     Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

 

 

WÓJT GMINY ŁODYGOWICE

ANDRZEJ PITERA

 

SIWZ

 

Załącznik nr 1 Przedmiar robót

 

Załącznik nr 2 Specyfikacja techniczna

 

Załącznik nr 3

opis, oświadczenie, PZP A1A2A3,

A4A5A6A7A8A10

 

Załącznik nr 4 Wykaz wykonanych robót

 

Załącznik nr 5 Wykaz osób

 

Załacznik nr 6 Formularz ofertowy

 

Załącznik nr 7 Oświadczenie

 

Załącznik nr 8 Projekt umowy

 

Załącznik nr 9 Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3508600]

przewiń do góry