Łodygowice: Remont 4 obiektów małej architektury

w ramach projektu Polsko-czeska współpraca

poprzez wspieranie lokalnych tradycji

Numer ogłoszenia: 166036 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 4 obiektów małej architektury w ramach projektu Polsko-czeska współpraca poprzez wspieranie lokalnych tradycji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Roboty budowlane a) Renowacja kapliczki słupowej - Krzyż, zlokalizowanej w Łodygowicach na terenie cmentarza, na działce nr 5000. Obiekt zabytkowy. Kapliczka wolnostojąca z piaskowca drobnoziarnistego, wzniesiona w 1801 r. Złożona z trzech płyt. Zakres prac remontowo-konserwatorskich: mechaniczne i chemiczne czyszczenie kamienia wspomagane preparatem Schmutzloser (lub równoważnym tzn. wodorozcieńczalny preparat do czyszczenia i odtłuszczania, ulegający biodegradacji stosowany do ręcznego odczyszczania, dopuszczony do użycia w obiektach zabytkowych), zatrucie mikroflory środkiem Grunbelag- Entferner (lub równoważnym tzn. specjalnym preparatem czyszczącym do usuwania niepożądanych zielonych nawarstwień, bez aktywnego chloru, nieszkodliwy dla środowiska dopuszczony do użytku przy obiektach zabytkowych) oraz wykonanie dezynfekcji ogólnej środkiem Impragnierung (lub równoważnym, środek oparty na związkach heterocyklicznych działający bakterio-, grzybo- o glonobójczo, niezawierający fenoli i detergentów ani metali ciężkich stosowany zwłaszcza przed impregnacją hydrofobizującą), uzupełnienie ubytków w kamieniu masą mineralną barwioną na kolor otoczenia , uzupełnienie spoin zaprawą Fugenmortel (lub równoważną tzn. suchą zaprawą renowacyjną wyprodukowaną ze środków mineralnych do renowacji, uzupełnień ubytków oraz do odtworzenia elementów detalu rzeźbiarskiego, barwioną w masie, wiążącą bez naprężeń), scalenie kolorystyczne obiekty - patynowanie, wzmocnienie osłabionych partii kamienia środkiem KSE OH (lub równoważnym tzn. preparat do wzmacniania kamienia oparty na estrach kwasu krzemowego, zawartość substancji czynnej min. 75% bezbarwny, dobrze penetrujący o dużej przesiąkliwości i nasiąkaniu, nieżółknący), hydrofobizacja kamienia - piaskowiec Funcosil (lub równoważnym tzn. impregnat hydrofobizujący na bazie alkiloalkoksysiloksanów i estrów kwasu krzemowego. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać wymagane atesty i być dopuszczone do prac przy obiektach zabytkowych. b) Renowacja kapliczki słupowej - Pasterz, zlokalizowanej w Łodygowicach na terenie cmentarza, na działce nr 5000. Obiekt zabytkowy. Kapliczka wolnostojąca z piaskowca drobnoziarnistego, wzniesiona w 1801 r., wieloczłonowa. Zakres prac remontowo-konserwatorskich: mechaniczne i chemiczne czyszczenie kamienia wspomagane preparatem Schmutzloser (lub równoważnym tzn. wodorozcieńczalny preparat do czyszczenia i odtłuszczania, ulegający biodegradacji stosowany do ręcznego odczyszczania, dopuszczony do użycia w obiektach zabytkowych), zatrucie mikroflory środkiem Grunbelag- Entferner (lub równoważnym tzn. specjalnym preparatem czyszczącym do usuwania niepożądanych zielonych nawarstwień, bez aktywnego chloru, nieszkodliwy dla środowiska dopuszczony do użytku przy obiektach zabytkowych) oraz wykonanie dezynfekcji ogólnej środkiem Impragnierung (lub równoważnym, środek oparty na związkach heterocyklicznych działający bakterio-, grzybo- o glonobójczo, niezawierający fenoli i detergentów ani metali ciężkich stosowany zwłaszcza przed impregnacją hydrofobizującą), scalenie pękniętych fragmentów kapliczki, uzupełnienie ubytków w kamieniu masą mineralną barwioną na kolor otoczenia , uzupełnienie spoin zaprawą Fugenmortel (lub równoważną tzn. suchą zaprawą renowacyjną wyprodukowaną ze środków mineralnych do renowacji, uzupełnień ubytków oraz do odtworzenia elementów detalu rzeźbiarskiego, barwioną w masie, wiążącą bez naprężeń), scalenie kolorystyczne obiekty - patynowanie, wzmocnienie osłabionych partii kamienia środkiem KSE OH (lub równoważnym tzn. preparat do wzmacniania kamienia oparty na estrach kwasu krzemowego, zawartość substancji czynnej min. 75% bezbarwny, dobrze penetrujący o dużej przesiąkliwości i nasiąkaniu, nieżółknący), hydrofobizacja kamienia - piaskowiec Funcosil (lub równoważnym tzn. impregnat hydrofobizujący na bazie alkiloalkoksysiloksanów i estrów kwasu krzemowego. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać wymagane atesty i być dopuszczone do prac przy obiektach zabytkowych. c) Remont drewnianej dzwonnicy, zlokalizowanej w Biernej, na działce nr 1214/4. Budynek zbudowany na planie kwadratu 3x3 m w technologii drewnianej, posadowiony na fundamencie betonowym. Zakres prac remontowych: demontaż istniejącej elewacji drewnianej oraz wymiana jej na nową drewnianą o podobnej stylistyce, wykonanie pionowej izolacji wodnej z folii PVC, wymiana podwalin oraz odnowienie izolacji poziomej, wymiana stolarki okiennej na nową drewnianą wraz z obróbkami blacharskimi, wymiana pokrycia dachowego na nowe z blachy miedzianej, wymiana rynien oraz rury spustowej na nowe miedziane, wymiana stolarki drzwiowej i zawiasów, obniżenie poziomu gruntu od strony drogi gminnej. d) Remont kapliczki i budowa punktu widokowego w Pietrzykowicach, na działce nr 978. Kapliczka - budynek murowany, pokryty gontem drewnianym, zamykana stalową kratą, wewnątrz niewielki ołtarz. Zakres robót kapliczka: ściany- należy odkuć odspojone fragmenty tynku, wyczyścić i uzupełnić fragmenty brakujące. Całość zagruntować i zabezpieczyć przez penetracja wody za pomocą gruntu StoHydrogrunt oraz dwukrotnie pomalować farbą Sto SikoColor; podbitka- całość należy przeszlifować, wyczyścić i pomalować bezbarwnym lakierem do drewna, dach- całość przeszlifować ręcznie i wyczyścić, następnie gont zabezpieczyć preparatem Icopal Gontox W6 poprzez 3-krotne malowanie, krata- usuniecie starych powłok poprzez opalanie, malowanie farbą typu Hammerite na rdzę. Zakres robót punkt widokowy: zagospodarowanie terenu- wykonanie opaski żwirowej wokół kapliczki z obrzeżem z kostki granitowej, wykonanie placu utwardzonego z piaskowca łamanego, podbudowy pod kamień zgodnie z rysunkami, wykonanie schodów terenowych z piaskowca łamanego, podbudowy zgodnie z rysunkami, wykonanie opasek granitowych, demontaż stopnia kamiennego i podestu drewnianego przed kapliczką, ułożenie nowego stopnia z piaskowca o gr. 15 cm, stopień profilowany zgodnie z rysunkiem, wierzchnia warstwa groszkowana, wykonanie murków betonowych zwieńczonych czapami z piaskowca, murki zagłębione w gruncie 1,2 m, części ponad gruntem zagruntowane gruntem StoPlex W oraz dwukrotnie pomalowane farbą StoColor MaxiCryl w kolorze białym, przykryte czapami z piaskowca łamanego, wykonanie donicy betonowej w skarpie przed kapliczką, zagłębionej w gruncie 1,2 m, częśc ponad gruntem wykończona analogicznie jak murki betonowe, zieleń- wykarczowanie terenów przez kapliczką, rozrzucenie wierzchniej warstwy ziemi urodzajnej, wykonanie trawników, zasadzenia ozdobne: pęcherzyce, kaliny, brzozy, owsica wiecznie zielona, irga, berberys, mała architektura- tablica informacyjna, siedziska drewniane wykonane z pni, stoły drewniane zewnętrzne wykonane z półbali, stojak rowerowy wykonany z pnia, kosz na śmieci, napis na ścinkach donicy wykonany z alukobond lub stali nierdzewnej. 2. Prowadzenie dokumentacji przebiegu prac remontowych. 3. Opracowanie sposobu postępowania z zabytkiem (2 kapliczki słupowe w Łodygowicach) po zakończeniu prac remontowych. 4. Sporządzenie 4 tabliczek informacyjnych dla każdego obiektu, wg wzoru narzuconego przez Zamawiającego, informujących o finansowaniu projektu ze środków UE..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.60-7, 45.45.30.00-7, 45.11.12.91-4, 45.26.19.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2 000 zł

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 20 000 zł PLN (brutto) obejmującą remont/renowację obiektu wpisanego do rejestru zabytków, obejmującą swym zakresem m.in. czyszczenie elementów z kamienia, uzupełnienie ubytków kamienia i hydrofobizację. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć a) przynajmniej jedna osoba posiadająca tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych: - na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub - w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków. Powyższe warunki określone są w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. nr 165 poz. 987) w §22 ust. 1. b) przynajmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.J. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadająca co najmniej 2 lata doświadczenia w zakresie kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych. Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że posiada zdolność kredytową w wysokości 50 000 zł i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 4 do SIWZ- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków, 3. Podpisany projekt umowy 4. Kosztorys ofertowy (wyłącznie w celach poglądowych)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w pkt. 1 par. 1. Ponadto, gdy wykonanie robót zamiennych warunkuje lepsze jakościowo wykonanie prac budowlanych i warunkuje wyższą wartość użytkową potwierdzoną lub zaleconą przez Projektanta lub Inspektora nadzoru lub Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Robót tych nie można było przewidzieć wcześniej, a ich wykonanie jest korzystne dla Zamawiającego zwłaszcza pod względem przyszłego użytkowania obiektu będącego przedmiotem niniejszej umowy. 2. Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w pkt. 1 par. 1. Roboty takie w dalszej części umowy nazywane są (robotami zaniechanymi). Sposób wyliczenia wartości tych robót określa par. 2 pkt 3 umowy. 3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenia zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, ze zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy. b) powodujące poprawienie parametrów technicznych c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów lub wymagań Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 4. Zmiany, o których mowa w pkt. 1, 2 i 3 niniejszego paragrafu muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem. 5. Zamiany, o których mowa w pkt 1 i 3 niniejszego paragrafu nie spowodują zmiany ceny wykonania przedmiotu umowy, o której mowa w par. 2 pkt 1 niniejszej umowy. 6. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (wysokie temperatury, intensywne ulewy, długie opady deszczu, śnieżyce, temperatura poniżej 0 st. (z wyłączeniem okresu: 15 listopada - 15 marca) mające faktyczny wpływ na realizacje robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni; b) jeżeli konieczność wykonania robót zamiennych, o których mowa w par 1 pkt 4 wymaga większego nakładu pracy lub technologia wykonania robót wymaga dłuższego terminu wykonania danego etapu przedmiotu zamówienia. c) wstrzymania robót przez inny uprawniony Urząd (np. wskutek kontroli, wypadku na budowie, itp.); d) w wyniku interwencji osób trzecich, których interwencja ma bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (np. inny wykonawca, z którym Zamawiający zawarł umowę na realizację robót lub usługi tym samym obiekcie spóźnia się z robotami, których wykonanie warunkuje terminowe wykonanie robót objętych niniejszą umową; osoba trzecia ma interes prawny i faktyczny w zakresie prowadzonej inwestycji). e) konieczności zmiany technologii wykonania prac w przypadku czynników zewnętrznych niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania dokumentacji projektowej, takich, jak: niewybuchy, sieci wodociągowe, kanalizacyjne i teletechnicznie nie naniesione na mapach, uwarunkowania geologiczne (jeśli nie przeprowadzono wcześniej stosownych badań), konflikty społeczne związane z prowadzeniem inwestycji (w tym reakcje stowarzyszeń i fundacji ekologicznych, roszczenia (w tym sądowe) o zwrot działki, itp. f) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice, biuro obsługi klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego oraz z budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

                                                                                                                  Wójt Gminy

                                                                                                                  Andrzej Pitera

 

SIWZ

 

Zał. nr 1 Przedmiary

dzwonnica, krzyż, pasterz, wielodroga

 

Zał. nr 2 Specyfikacje

dzwonnica, krzyż i pasterz, wielodroga

 

Zał. nr 3

dzwonnica

opis, rys. dzwonnicy

krzyż

opis, rys. krzyża

pasterz

opis, rys. pasterza

wielodroga

opis, wizualizacja 1, wizualizacja 2, rys. 1, rys. 2, rys. 3, rys. 4 

 

Zał. nr 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w przetargu

 

Zał. nr 5 Doświadczenie zawodowe

 

Zał. nr 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Zał. nr 7 Formularz ofertowy

 

Zał. nr 8 Wzór umowy 

 

 

 

Łodygowice, dn. 13 czerwca 2012 r.

RIP-ZP/04/2012

 

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 

Dotyczy: Remont 4 obiektów małej architektury w ramach projektu Polsko-czeska współpraca poprzez wspieranie lokalnych tradycji, Zamawiający: Gmina Łodygowice

 

            Niniejszym informujemy o unieważnieniu postępowania o udzielenie ww. zamówienia  na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych  (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

 

            Zamawiający zabezpieczył na przedmiotowe zamówienia kwotę 91 000 zł, natomiast w postępowaniu złożono jedną oferty na kwotę: 123.361,76 zł brutto.

 

 

                                                                                              Wójt Gminy

                                                                                              Andrzej Pitera

 

 

 

 

 

 

                                                                                                            

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3508000]

przewiń do góry