Wersja archiwalna 2012-03-01 11:10:00

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

 https://uglodygowice.bip.org.pl/


Łodygowice: Zakup i montaż kolektorów słonecznych w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Łodygowice
Numer ogłoszenia: 61792 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż kolektorów słonecznych w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Łodygowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż instalacji solarnych w następujących obiektach: 1.Budynek Urzędu Gminy Łodygowice, 34-325 Łodygowice ul. Piłsudskiego 75 Montaż systemu wyposażonego w - kolektory słoneczne płaskie 3x2,5 m2 3 szt., stelaż na dach skośny z blachy dla 3 kolektorów, płyn niezamarzający 50l. Lokalizacja kolektorów- na skośnym dachu skierowanym na południe. Nachylenie dachu w stosunku do terenu 30°. Konstrukcja dachu - drewniana pokryta blachą. Podłączenie zasilania kotła do podgrzewacza. Pomalowanie farbą emulsyjną ścian 45 m2 oraz sufitu 18 m2. Roboty elektryczne: zasilanie sterownika i pompy. 2.Budynek Zespołu Szkół nr 1 w Łodygowicach , 34-325 Łodygowice ul. Okrężna 1 Montaż 2 zespołów kolektorów: w kotłowni zlokalizowanej w budynku szkoły i w węźle cieplnym zlokalizowanym w hali sportowej. System wyposażony w - kolektory płaskie 16x2,5 m2 16 szt., stelaż na dach skośny z blachy dla 16 kolektorów, płyn niezamarzający 100 l. Lokalizacja kolektorów- na płaskim dachu skierowanym na południe. Nachylenie dachu w stosunku do terenu 10°. Konstrukcja dachu- żelbetowa. Pokrycie dachu- papa. Roboty adaptacyjne pomieszczeń zbiorników buforowych: wykonanie ścianki działowej, malowanie ścian i sufitu, kratka ściekowa, zlew, posadzka o pow. 13,5 m2. Roboty elektryczne: zasilanie sterownika i pompy. System wyposażony w - kolektory słoneczne płaskie o pow. 2,3 m2 2x8=16 szt., sterownik kpl.1, zespół pompowo odcinający do obiegu z pompą o pow. 37 m2 zbiorniki buforowe o poj. 1000 dm3 kpl. 2, przeponowe naczynie wzbiorcze 420 E, przeponowe naczynie wzbiorcze 33D, zawór bezpieczeństwa, przewody łączące kolektory z podgrzewaczem cwu w tym system przyłączeń, izolacja z kauczuku etylenowo-propylenowego EPDM o grub. 13 mm, dodatkowa izolacja na rurach prowadzonych na zewnątrz, stacja do napełniania, płyn 200l. Kolektory lokalizuje się na skośnym dachu skierowanym na południowy zachód. Nachylenie dachu w stosunku do terenu 41 st. Konstrukcja dachu drewniana. Pokrycie dachu: blacha. 3.Budynek Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Łodygowicach, 34-325 Łodygowice ul. Piłsudskiego 121 Montaż systemu wyposażonego w - kolektory słoneczne płaskie o pow. 2,3 m2 3x9=27 szt., sterownik kpl.1, zespół pompowo odcinający do obiegu z pompą o pow. 62 m2 zbiorniki buforowe o poj. 1000 dm3 kpl. 3, przeponowe naczynie wzbiorcze 420 E, przeponowe naczynie wzbiorcze 33D, zawór bezpieczeństwa, przewody łączące kolektory z podgrzewaczem cwu w tym system przyłączeń, izolacja z kauczuku etylenowo-propylenowego EPDM o grub. 13 mm, dodatkowa izolacja na rurach prowadzonych na zewnątrz, stacja do napełniania, płyn 200l. Kolektory lokalizuje się na skośnym dachu skierowanym na południowy zachód. Nachylenie dachu w stosunku do terenu 41 st. Konstrukcja dachu drewniana. Pokrycie dachu: blacha. Obudowa z g-k przewodów prowadzonych z dachu do kotłowni. Zasilanie sterownika i pompy. 4. Budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zarzeczu, 34-326 Zarzecze ul. Staszica 8 Montaż systemu wyposażonego w - kolektory słoneczne płaskie o pow. 2,3 m2 12 szt., sterownik kpl.1, zespół pompowo odcinający do obiegu z pompą o pow. 27,6 m2 zbiorniki buforowe o poj. 1000 dm3 kpl. 1, przeponowe naczynie wzbiorcze 420 E, przeponowe naczynie wzbiorcze 33D, zawór bezpieczeństwa, przewody łączące kolektory z podgrzewaczem cwu w tym system przyłączeń, izolacja z kauczuku etylenowo-propylenowego EPDM o grub. 13 mm, dodatkowa izolacja na rurach prowadzonych na zewnątrz, stacja do napełniania, płyn do instalacji solarnej 100 l. Kolektory lokalizuje się na skośnym dachu skierowanym na południowy zachód. Nachylenie dachu w stosunku do terenu 10º. Konstrukcja dachu drewniana. Pokrycie dachu: blacha. Wykucie otworów w stropach i murze, wycięcie podszycia w pokoju na dachu skośnym i zakrycie po montażu, obudowa rur płytami gipsowymi 12,5 m2. 5. Budynek Zespołu Szkół w Pietrzykowicach, 34-326 Pietrzykowice ul. Kościuszki 120 Montaż systemu wyposażonego w - kolektory słoneczne płaskie o pow. 2,3 m2 16 szt., sterownik kpl.1, zespół pompowo odcinający do obiegu z pompą o pow. 37 m2, zbiorniki buforowe o poj. 1000 dm3 kpl. 2, przeponowe naczynie wzbiorcze 420 E, przeponowe naczynie wzbiorcze 33D, zawór bezpieczeństwa, przewody łączące kolektory z podgrzewaczem cwu w tym system przyłączeń, izolacja z kauczuku etylenowo-propylenowego EPDM o grub. 13 mm, dodatkowa izolacja na rurach prowadzonych na zewnątrz, stacja do napełniania, płyn do instalacji solarnej 200 l. Kolektory lokalizuje się na skośnym dachu skierowanym na południowy zachód. Nachylenie dachu w stosunku do terenu 10 st. Konstrukcja dachu żelbetowa. Pokrycie dachu: papa. Wykucie otworów w stropach i murze, wycięcie podszycia w pokoju na dachu skośnym i zakrycie po montażu, obudowa rur płytami gipsowymi 12,5 m2. Uruchomienie instalacji w zakresie przedmiotu zamówienia i dokonanie jej regulacji Sporządzenie projektu powykonawczego Opracowanie instrukcji obsługi i przeszkolenie użytkowników..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00-9, 45.00.00.00-7, 45.33.10.00-6, 45.31.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 15 000 zł

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca montażu instalacji solarnej, w zakres której wchodziło min. 25 kolektorów montowanych na dachu.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że posiada zdolność kredytową w wysokości 500 000 zł i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy, 2. Wypełnione kosztorysy zgodnie z przedmiarami, 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków, 4. Podpisany projekt umowy,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (wysokie temperatury, intensywne ulewy, długie opady deszczu, śnieżyce, temperatura poniżej 0 st. (z wyłączeniem okresu: 15 listopada - 15 marca) mające faktyczny wpływ na realizacje robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni; b) jeżeli konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wymaga większego nakładu pracy lub technologia wykonania robót wymaga dłuższego terminu wykonania danego etapu przedmiotu zamówienia, c) wstrzymania robót przez inny uprawniony Urząd (np. wskutek kontroli, wypadku na budowie, itp.); d) w wyniku interwencji osób trzecich, których interwencja ma bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (np. inny wykonawca, z którym Zamawiający zawarł umowę na realizację robót lub usługi tym samym obiekcie spóźnia się z robotami, których wykonanie warunkuje terminowe wykonanie robót objętych niniejszą umową; osoba trzecia ma interes prawny i faktyczny w zakresie prowadzonej inwestycji). e) konieczności zmiany technologii wykonania prac w przypadku czynników zewnętrznych niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania dokumentacji projektowej, takich, jak: niewybuchy, sieci wodociągowe, kanalizacyjne i teletechnicznie nie naniesione na mapach, uwarunkowania geologiczne (jeśli nie przeprowadzono wcześniej stosownych badań), konflikty społeczne związane z prowadzeniem inwestycji (w tym reakcje stowarzyszeń i fundacji ekologicznych, roszczenia (w tym sądowe) o zwrot działki, itp. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza wykonanie robót dodatkowych i zamiennych jeśli: wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych warunkuje lepsze jakościowo wykonanie prac budowlanych i warunkuje wyższą wartość użytkową potwierdzoną lub zaleconą przez Projektanta lub Inspektora nadzoru. Robót tych nie można było przewidzieć wcześniej, a ich wykonanie jest korzystne dla Zamawiającego zwłaszcza pod względem przyszłego użytkowania obiektu będącego przedmiotem niniejszej umowy. Ponadto dopuszcza się wykonanie robót zamiennych lub dodatkowych jeśli Wykonawca, Projektant i Inspektor nadzoru stwierdzą pisemnie, że popełniono błąd w trakcie przygotowania dokumentacji technicznej (w tym braki), który uniemożliwia prawidłowe i zgodne ze sztuką budowlane zakończenie inwestycji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Łodygowice, 34-325 łodygowice ul. Piłsudskiego 75.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy Łodygowice, biuro obsługi klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

SIWZ

 

Załącznik nr 1 Przedmiary

budynek urzędu gminy, budynek SP nr 1 w Łodygowicach, budynek ZSO w Łodygowicach,

budynek SPiG w Pietrzykowicach, budynek ZSP w Zarzeczu

 

Załącznik nr 2 Specyfikacje techniczne

budynek urzędu gminy, budynek SP nr 1 w Łodygowicach, budynek ZSO w Łodygowicach,

budynek SPiG w Pietrzykowicach, budynek ZSP w Zarzeczu,

parametry kolektorów

 

Załącznik nr 3

budynek urzędu gminy,

rzut poziomy, przewody solarowe, schemat, sytuacja, projekt

 

budynek SP nr 1 w Łodygowicach,

rzut piwnicprzekrój, rozwinięcie przewodów, sytuacja, projekt

 

budynek ZSO w Łodygowicach,

stacja cwu 1, stacja cwu 2stacja cwu 3, schemat,  sytuacja, projekt

 

budynek SPiG w Pietrzykowicach,

rzut kotłowni, przewody solarowe, schemat, sytuacja, projekt

 

budynek ZSP w Zarzeczu

rzut kotłowni, przewody solarowe, schemat, sytuacja, projekt

 

Załącznik nr 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków

 

Załącznik nr 5 Doświadczenie zawodowe

 

Załącznik nr 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Załącznik nr 7 Formularz ofertowy

 

Załącznik nr 8 Wzór umowy

 

 

Łodygowice, dn. 01 marca 2012 r.

RIP-ZP/01/2012

Uwaga! Zmiana treści SIWZ

Dotyczy: Zakup i montaż kolektorów słonecznych w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Łodygowice

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), Zamawiający poprawia błąd pisarski w załączniku nr 7 do SIWZ- formularz ofertowy.

 

W pkt. 2 załącznika jest:

„Zobowiązujemy się do wykonania zamówienia w terminie do 15.05.2012 r.

 

Powinno być:

„Zobowiązujemy się do wykonania zamówienia w terminie do 30.04.2012 r.

 

Zgodnie z pkt III SIWZ oraz pkt II.2) Sekcji II ogłoszenia o zamówieniu termin zakończenia zadania to 30.04.2012 r.

 

Poprawiony załącznik zamieszczono do pobrania poniżej.

 

Załącznik nr 7 Formularz ofertowy poprawiony

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3541078]

przewiń do góry