Wersja archiwalna 2009-01-23 14:34:36
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Łodygowice
34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75
Tel./fax 0-33-863-0-500
e-mail: gmina@lodygowice.pl
www: www.lodygowice.pl
NIP: 553-10-25-544
Nr sprawy: RIP-ZP-PN-SR/01/2009
Łodygowice, dn. 06.01.2009r.
OGŁOSZENIE
O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
„BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA SPORTOWEGO w ramach programu „ORLIK
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl
Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.
SIWZ w formie papierowej kosztuje 150,00 zł brutto plus ewentualne koszty przesyłki.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
„BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA SPORTOWEGO w ramach programu „ORLIK
Planuje się budowę dwóch boisk o wymiarach boiska do piłki nożnej 26×56m (nawierzchnia z trawy syntetycznej) oraz boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 28,1×15,1m (nawierzchnia poliuretanowa). Wokół boisk przewiduje się strefy wybiegu o szerokości od 2 do 3m. Ponadto projektuje się obiekt zaplecza, używany jako szatniowo-socjalny podzielony na dwie części o wymiarach 534×534cm oraz 534×789cm o łącznej powierzchni zabudowy 82,90m2, kubaturze 273,09m3 i powierzchni użytkowej 57,60m2. Przyjęto system ogrodzeń panelowych stalowych o wysokości 4,0m oraz w miejscu piłkochwytów 6,0m. Projekt przewiduje również wykonanie ciągów pieszych w formie bruku betonowego, a także system odwadniający w postaci sieci drenarskiej oraz roboty elektryczne związane z oświetleniem obiektu.
Bilans terenu objętego opracowaniem:
Dojścia i dojazdy powierzchnie utwardzone: 1 232,15m2
Boiska oraz strefa wybiegu: 2 550,75m2
Tereny zielone: 228,36m2
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
4. Termin wykonania przedmiotu umowy: do 31.07.2009r.
5. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:
a) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.
6. Dokumenty bezwzględnie wymagane:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2) Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego.
5) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zał. Nr 5 do siwz.
6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej oraz boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość robót nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty – załącznik nr 4 do siwz.
7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
8) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art.22 ust.1 i art.24 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 7 do siwz.
7. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.
8. Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 35 000,00 zł.
9. Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.
10. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 28.01.2009r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta (parter).
11. Miejsce i termin otwarcia ofert: 28.01.2009r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego (parter).
12. Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.
13. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy Prawo zamówień Publicznych.
16. Podpisanie umowy uwarunkowane jest uchwaleniem przez Sejmik Województwa Śląskiego Uchwały o dofinansowaniu zadania objętego przedmiotem zamówienia.
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,
11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
Załączniki w formacie word
zał nr 4, zał nr 5, zał nr 6, zał nr 7, zał nr 8, zał nr 9
Łodygowice, dn. 14.01.2009r.
UWAGA: Wykonawca zadał pytanie
Dot.: Sprawa znak: RIP-ZP-PN-SR/01/2009 „BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA SPORTOWEGO w ramach programu „ORLIK
Pytanie:
W związku z wymogiem przedstawienia w ofercie wykonania robót (SIWZ pkt. IV ppkt.3) „należycie wykonali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia …... Wartość robót nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty”, prosimy o sprecyzowanie czy Zamawiający oczekuje przedstawienia 2 referencji na nawierzchnię z trawy syntetycznej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz 2 referencji na nawierzchnię poliuretanową czy też 2 referencji, w których wykazano zarówno wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej i nawierzchni poliuretanowej odpowiadających przedmiotowi zamówienia – łącznie?
Odpowiedź:
Pkt IV ust.1 ppkt 3) SIWZ brzmi: „O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (tzn. budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej oraz boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej). Wartość robót nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty”.
Ponadto pkt II ust.1 SIWZ określa przedmiot zamówienia: „Planuje się budowę dwóch boisk o wymiarach boiska do piłki nożnej 26×56m (nawierzchnia z trawy syntetycznej) oraz boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 28,1×15,1m (nawierzchnia poliuretanowa).
Oznacza to, że należy wykazać dwa zadania (roboty budowlane) obejmujące swoim zakresem jednocześnie (łącznie) wykonanie dwóch boisk.
Wykazanie 2 referencji na nawierzchnię z trawy syntetycznej i 2 referencji na nawierzchnię poliuretanową oddzielnie, byłoby wykazaniem 4 referencji na roboty nie odpowiadające przedmiotowi zamówienia.
Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Łodygowice, dn. 22.01.2009r.
UWAGA: Wykonawcy zadali pytania:
Dot.: Sprawa znak: RIP-ZP-PN-SR/01/2009 „BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA SPORTOWEGO w ramach programu „ORLIK
Pytania:
1. W przedmiarze robót elektrycznych poz. 3 jest podane: „Urządzenia rozdzielcze (zestawy) na fundamentach, masa do 20kg, na fundamencie prefabrykowanym” bez podania szczegółowych danych. Prosimy o uszczegółowienie czy chodzi o kompletnie wprawioną skrzynkę ze sterowaniem i zabezpieczeniami podanymi na schemacie w rysunku technicznym.
2. W załączonych dokumentach i przedmiarach nie są podane szczegółowe dane co do typu słupów oświetleniowych oraz projektorów oświetleniowych. Prosimy o podanie typu lub parametrów słupów (np. wysokość) oraz podanie typu i mocy projektorów.
3. W pozycji 18 przedmiaru elektrycznego jest podana ilość projektorów 10szt. Z rysunku zagospodarowania terenu wynika, że projektorów jest 12. Prosimy o podanie prawidłowej ilości.
4. Zamawiający w Projekcie Budowlanym – Boiska sportowe „Orlik
Poz. |
Określenie parametru, jednostka |
Wartość wymagana |
1. |
Wytrzymałość na rozciąganie (MPa) |
≥ 0,70 |
2. |
Wytrzymałość na rozdzieranie (N) |
≥ 100 |
3. |
Ścieralność (mm) |
≤ 0,09 |
4. |
Przyczepność do podkładu (MPa) o mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU |
≥ 0,5 |
5. |
Odporność na uderzenie: o powierzchnia odcisku kulki (mm²) |
550±50 |
6. |
Współczynnik tarcia kinetycznego powierzchni: o w stanie suchym o w stanie mokrym |
≥ 0,35 ≥ 0,30 |
Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego z zapytaniem, czy Zamawiający dopuści zastosowanie nawierzchni o następujących parametrach:
Poz. |
Określenie parametru, jednostka |
Wartość wymagana |
1. |
Wytrzymałość na rozciąganie (MPa) |
≥ 0,5 |
2. |
Wytrzymałość na rozdzieranie (N) |
≥ 55 |
3. |
Ścieralność (mm) |
≤ 0,2 |
4. |
Przyczepność do podkładu (MPa) o mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU |
≥ 0,2 |
5. |
Odporność na uderzenie: o powierzchnia odcisku kulki (mm²) |
≤ 900 |
6. |
Współczynnik tarcia kinetycznego powierzchni: o w stanie suchym o w stanie mokrym |
≥ 0,40 ≥ 0,28 |
Oferowana nawierzchnia posiada Rekomendację ITB, atest PZH.
Ponadto informujemy, iż proponowana nawierzchnia została zainstalowana już na wielu obiektach sportowych w Polsce, które cieszą się dużym uznaniem zarówno użytkowników boisk sportowych jak również Inwestorów pod względem wysokiej jakości technicznej i funkcjonalnej nawierzchni oraz jej estetyki.
5. Specyfikacja techniczna dotycząca przetargu określa dla:
TRAWY SYNTETYCZNEJ dokumenty typu:
Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1, lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport.
1/ Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA.
2/ Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
3/ Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
4/ Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
5/ Oświadczenie producenta trawy syntetycznej, że jest członkiem ESTO.
Brak natomiast istotnych parametrów technicznych takich jak np. grubość włókna, typ włókna, wysokość itp.
6. Czy w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawarte są parametry techniczne nawierzchni z trawy syntetycznej oraz nawierzchni poliuretanowej? Czy opis wg. wymienionych dokumentów w specyfikacji tj.:
TRAWA:
Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1, lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport.
1/ Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA.
2/ Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
3/ Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
4/ Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
5/ Oświadczenie producenta trawy syntetycznej, że jest członkiem ESTO.
NAWIERZCHNIA POLIURETANOWA:
Badania na zgodność z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport
1/ Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
2/ Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
3/ Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
jest wystarczający?
7. Chcielibyśmy wziąć udział w przetargu, ale znaleźliśmy rozbieżności pomiędzy przedmiarem, a dokumentacją i tak:
I. Instalacja elektryczna:
– projektory oświetleniowe - przedmiar 10 szt. , dokumentacja 20 szt.,
– montaż wysięgników - przedmiar 0, dokumentacja 8 szt.,
– montaż przewodów do opraw - przedmiar 13 szt., dokumentacja 20 szt. (300m).
II. Roboty instalacyjne :
– przyłącz wodociągowy - w opisie : wodomierz skrzydełkowy wraz z 2 zaworami kulowymi, zaworem antyskażeniowym, próby płukania, dezynfekcji, szczelności, oznakowanie trasy inst. wodociągowej w przedmiarze - brak
III. Roboty budowlane:
– w opisie - system ogrodzeń panelowych stalowych o wys. 4,0m, w miejscu piłkochwytów - 6,0m, w kosztorysie - ogrodzenie z siatki w ramkach na słupkach i gotowym cokole,
– montaż prefabrykowanych słupów o masie do 2,0 t (czy chodzi o podwaliny kontenera ?)
Przedmiary nie są zbyt czytelne, dobrze by było mieć ślepe kosztorysy lub chociaż zestawienia materiałów.
Prosimy o wyjaśnienie tych rozbieżności.
8. Zgodnie z informacjami zamieszczonymi na Państwa stronie internetowej o przetargu na budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego w ramach programu „Orlik
9. Czy Zamawiający, w celu weryfikacji oferowanych nawierzchni, zgodnie z dokumentacją techniczną wymaga dołączenia wymienionych w Specyfikacji Technicznej atestów, certyfikatów oraz autoryzacji producentów dla proponowanych nawierzchni z trawy sztucznej i nawierzchni poliuretanowej? W specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wymóg taki nie występuje.
10. W nawiązaniu do odpowiedzi zawartej w piśmie Zamawiającego z dn. 14.01.2009r. na zadane pytania w ramach postępowania przetargowego „BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA SPORTOWEGO w ramach programu ORLIK 2012 w Pietrzykowicach” zwracam się z zapytaniem czy Zamawiający przewiduje możliwość dopuszczenia złożenia 1 referencji odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i ewentualne wykorzystanie uprawnień wynikających z art. 38 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych?
Odpowiedzi:
ad. 1. Tak chodzi o kompletne urządzenie zgodne ze schematem (rys nr 4).
ad. 2. Dane, parametry i ilości słupów opraw i osprzętu:
1/ Słup MAL 12,5 ROSA - 8 kpl.
2/ Złącze słupowe NTB-2 - 6 szt.
3/ Złącze słupowe NTB-3 - 2 szt.
4/ Wkładka bezpiecznikowa topikowa 10A - 2 szt.
5/ Wkładka bezpiecznikowa topikowa 6A - 16 szt.
6/ Wysięgnik WM-21 (ROSA). - 5 kpl.
7/ Wysięgnik WM-5 (ROSA). - 2 kpl.
8/ Wysięgnik WM-6 (ROSA). - 1 kpl.
9/ Oprawa MVP 506 SON-T-P 400W Philips - 12 kpl.
10/ Oprawa MVP 506 SON-T-P 250W Philips - 8 kpl.
11/ Fundament B-80 wraz z nakrętkami i podkładkami - 8 kpl.
Uwaga: należy zastosować materiały w/w producentów lub tożsame.
ad. 3. Tak, jest to pomyłka, wszystkich projektowanych projektorów jest 20 (8 i 12):
– boisko duże (sześć słupów) Oprawa MVP 506 SON-T-P 400W Philips – 12 kpl. (po dwa na każdym słupie),
– boisko małe (dwa słupy + dwa z boiska dużego) Oprawa MVP 506 SON-T-P 250W Philips – 8 kpl. (po dwa na każdym słupie)
(słupów jest osiem, na sześciu słupach zaprojektowano po dwa projektory, a na dwóch słupach zaprojektowano cztery projektory).
W kosztorysie ofertowym należy wycenić 20 szt.
Uwaga: należy zastosować materiały w/w producentów lub tożsame.
ad. 4. Należy zastosować nawierzchnię poliuretanową o parametrach technicznych określonych w Projekcie Budowlanym – Boiska sportowe „Orlik
Poz. |
Określenie parametru, jednostka |
Wartość wymagana |
1. |
Wytrzymałość na rozciąganie (MPa) |
≥ 0,70 |
2. |
Wytrzymałość na rozdzieranie (N) |
≥ 100 |
3. |
Ścieralność (mm) |
≤ 0,09 |
4. |
Przyczepność do podkładu (MPa) o mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU |
≥ 0,5 |
5. |
Odporność na uderzenie: o powierzchnia odcisku kulki (mm²) |
550±50 |
6. |
Współczynnik tarcia kinetycznego powierzchni: o w stanie suchym o w stanie mokrym |
≥ 0,35 ≥ 0,30 |
ad. 5. Należy zastosować produkt klasy FIFA 2 Star:
– Trawa syntetyczna trzeciej generacji, tj. zasypywana piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym,
– Kolorystyka: jasna i ciemna zieleń (w jednym pęczku),
– Parametry techniczne:
skład chemiczny włókna – polietylen,
wysokość włókna – min.
ciężar dtex - min. 11.000
ciężar całkowity nawierzchni – min.
ad. 6. Parametry techniczne nawierzchni z trawy syntetycznej oraz nawierzchni poliuretanowej zawarte są w opisie do Projektu Zagospodarowania Terenu. Dodatkowo parametry dla trawy syntetycznej podane są w punkcie powyższym.
ad. 7.
I. Instalacja elektryczna:
– Projektory oświetleniowe – tak, jest to pomyłka, wszystkich projektowanych projektorów jest 20 (patrz odp.3),
– Montaż wysięgników - wysięgniki jako materiał zostały policzone w pozycji pt. "Mechaniczne stawianie słupów oświetleniowych, do 300kg, w gruncie kategorii I-III gdyż wysięgniki łatwe w montażu i montujemy je na słupie leżącym,
– montaż przewodów do opraw – tak jest to pomyłka, ma być 18 nie
W kosztorysie ofertowym należy wycenić 18 szt.
II. Roboty instalacyjne:
W ofercie należy uwzględnić wodomierz skrzydełkowy wraz z 2 zaworami kulowymi, zaworem antyskażeniowym, próby płukania, dezynfekcji, szczelności, oznakowanie trasy inst. wodociągowej.
III. Roboty budowlane:
– w ofercie należy uwzględnić system ogrodzeń panelowych stalowych pokrytych ocynk+poliester. Całość ogrodzenia projektuje się do wysokości 400cm od poziomu terenu natomiast w miejscach wyznaczonych na opracowaniu graficznym jako piłkochwyty wysokość ulega zmianie i jest powiększona do 600cm. Należy w tych miejscach zamontować wyższe słupki rozpiąć siatkę poliuretanową na linkach stalowych w odstępach co 100cm w pionie,
– tak chodzi o podwaliny kontenera.
Zgodnie ze SIWZ p. IX. ust. 5 kosztorysy ofertowe należy sporządzić metodą kalkulacji szczegółowej ściśle według kolejności pozycji wyszczególnionych w przedmiarze robót (zał. 1 do SIWZ)., który zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Regionalnego i Budownictwa z dn. 13.07.2001r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz.U. z dn. 2 sierpnia 2001r.) podaje ilości ustalonych jednostek przedmiarowych oraz wskazuje podstawy (KNN, KNNR) do ustalenia szczegółowego opisu robót. W związku z powyższym Zamawiający nie widzi konieczności załączania zestawienia materiałów.
ad. 8. Konstrukcję budynku zaplecza boiska należy wykonać zgodnie z wytycznymi projektu architektoniczno budowlanego boisk sportowych ORLIK 2012 (zał. 3 p.8 do SIWZ).
ad. 9. Nie, Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty wymienionych w Specyfikacji Technicznej atestów, certyfikatów oraz autoryzacji producentów dla proponowanych nawierzchni z trawy sztucznej i nawierzchni poliuretanowej.
Powyższe będą wymagane zgodnie z § 5 wzoru umowy (zał. 8 do SIWZ) na etapie rozliczenia robót.
ad. 10. Zamawiający zgodnie z pkt IV ust.1 ppkt 3) SIWZ wymaga przedstawienia 2 referencji.
Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Łodygowice, dn. 22.01.2009r.
UWAGA: Wykonawcy zadali pytania:
Dot.: Sprawa znak: RIP-ZP-PN-SR/01/2009 „BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA SPORTOWEGO w ramach programu „ORLIK
Pytania:
11. Brak w przedmiarze kabla YKY 5×6mm2 pomiędzy szafą sterowania oświetleniem a kontenerami przewidzianego w dokumentacji. Proszę o wyjaśnienie i ewentualną korektę przedmiaru.
12. Proszę podać jaki rodzaj kabla ma być użyty do wykonania linii zasilającej. Zgodnie z przedmiarem w poz. 7 należy zastosować kabel YKY 5×16 natomiast zgodnie z zestawieniem materiałów w poz. 12 należałoby zastosować kabel YAKY 5×16.
Odpowiedzi:
ad. 11. W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić 10m kabla YKY 5×6mm2 (dopisać poz. 25).
ad. 12. Należy zastosować kabel YKY 5×16.
Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Łodygowice, dn. 22.01.2009r.
UWAGA: Wykonawcy zadali pytania:
Dot.: Sprawa znak: RIP-ZP-PN-SR/01/2009 „BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA SPORTOWEGO w ramach programu „ORLIK
Pytania:
13. Proszę podać poprawną ilość opraw. Zgodnie z przedmiarem poz. 18 jest 10 szt. natomiast zgodnie z zestawieniem materiałów poz. 9 (12szt. 400W) + poz. 10 (8szt. 205W).
14. W przedmiarze w pozycji nr 18 ilość projektorów wynosi 10szt. Natomiast w projekcie jest 20szt. projektorów. Proszę o skorygowanie ilości.
Odpowiedzi:
ad. 13. Tak, jest to pomyłka, wszystkich projektowanych projektorów jest 20 (patrz odp.3).
ad. 14. Tak, jest to pomyłka, wszystkich projektowanych projektorów jest 20 (patrz odp.3).
Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 2009-01-23
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-01-23 14:34:36
- Liczba odsłon: 693
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: