Wersja archiwalna 2009-01-06 13:27:20
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Łodygowice
34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75
Tel./fax 0-33-863-0-500
e-mail: gmina@lodygowice.pl
www: www.lodygowice.pl
NIP: 553-10-25-544
Nr sprawy: RIP-ZP-PN-SR/01/2009
Łodygowice, dn. 06.01.2009r.
OGŁOSZENIE
O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
„BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA SPORTOWEGO w ramach programu „ORLIK
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl
Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.
SIWZ w formie papierowej kosztuje 150,00 zł brutto plus ewentualne koszty przesyłki.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
„BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA SPORTOWEGO w ramach programu „ORLIK
Planuje się budowę dwóch boisk o wymiarach boiska do piłki nożnej 26×56m (nawierzchnia z trawy syntetycznej) oraz boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 28,1×15,1m (nawierzchnia poliuretanowa). Wokół boisk przewiduje się strefy wybiegu o szerokości od 2 do 3m. Ponadto projektuje się obiekt zaplecza, używany jako szatniowo-socjalny podzielony na dwie części o wymiarach 534×534cm oraz 534×789cm o łącznej powierzchni zabudowy 82,90m2, kubaturze 273,09m3 i powierzchni użytkowej 57,60m2. Przyjęto system ogrodzeń panelowych stalowych o wysokości 4,0m oraz w miejscu piłkochwytów 6,0m. Projekt przewiduje również wykonanie ciągów pieszych w formie bruku betonowego, a także system odwadniający w postaci sieci drenarskiej oraz roboty elektryczne związane z oświetleniem obiektu.
Bilans terenu objętego opracowaniem:
Dojścia i dojazdy powierzchnie utwardzone: 1 232,15m2
Boiska oraz strefa wybiegu: 2 550,75m2
Tereny zielone: 228,36m2
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
4. Termin wykonania przedmiotu umowy: do 31.07.2009r.
5. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:
a) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.
6. Dokumenty bezwzględnie wymagane:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2) Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego.
5) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zał. Nr 5 do siwz.
6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej oraz boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość robót nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty – załącznik nr 4 do siwz.
7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
8) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art.22 ust.1 i art.24 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 7 do siwz.
7. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.
8. Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 35 000,00 zł.
9. Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.
10. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 28.01.2009r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta (parter).
11. Miejsce i termin otwarcia ofert: 28.01.2009r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego (parter).
12. Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.
13. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy Prawo zamówień Publicznych.
16. Podpisanie umowy uwarunkowane jest uchwaleniem przez Sejmik Województwa Śląskiego Uchwały o dofinansowaniu zadania objętego przedmiotem zamówienia.
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,
11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 2009-01-06
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-01-06 13:27:20
- Liczba odsłon: 677
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: