Łodygowice: Remont dróg na terenie gminy Łodygowice
Numer ogłoszenia: 230638 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg na terenie gminy Łodygowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont następujących dróg gminnych: a) ul. Boczna w Łodygowicach- 30 m roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowa z kruszyw łamanych, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, poprawa odwodnienia- przepusty rurowe, czyszczenie rowu b) ul. Muzyków w Łodygowicach- 260 m roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, frezowanie nawierzchni asfaltowych, podbudowa z kruszyw łamanych, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, poprawa odwodnienia- czyszczenie rowu c) ul. Nowy Świat w Łodygowicach- 454 m roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowa z kruszyw łamanych, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, poprawa odwodnienia- przepusty rurowe, czyszczenie rowu d) ul. Słoneczna w Łodygowicach- 197 m roboty przygotowawcze , roboty ziemne, frezowanie nawierzchni asfaltowych, podbudowa z kruszyw łamanych, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych e) ul. Kasztanowa w Biernej- 85 m roboty przygotowawcze , roboty ziemne, podbudowa z kruszyw łamanych, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych f) ul. Nowa w Pietrzykowicach- 70 m roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowa z kruszyw łamanych, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych g) ul. Mickiewicza w Pietrzykowicach-250 m roboty przygotowawcze , roboty ziemne, podbudowa z kruszyw łamanych, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych h) ul. Szkolna w Pietrzykowicach- 80 m roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowa z kruszyw łamanych, nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych, poprawa odwodnienia- rury PCV, studzienki uliczne i) ul. Łączna w Pietrzykowicach - etap II- 161 m roboty przygotowawcze , roboty ziemne, podbudowa z kruszyw łamanych, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowy w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.22.00.00-5, 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 18 000 zł

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/modernizacji/remoncie dróg o długości nie mniejszej niż 0,4 km. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że posiada zdolność kredytową w wysokości 500 000 zł i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Oświadczenie o spełniniu warunków, 3. Kosztorysy ofertowe (wyłącznie w celach poglądowych), 4. Podpisany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w pkt. 1 par. 1 umowy. Ponadto, gdy wykonanie robót zamiennych warunkuje lepsze jakościowo wykonanie prac budowlanych i warunkuje wyższą wartość użytkową potwierdzoną lub zaleconą przez Projektanta lub Inspektora nadzoru. Robót tych nie można było przewidzieć wcześniej, a ich wykonanie jest korzystne dla Zamawiającego zwłaszcza pod względem przyszłego użytkowania obiektu będącego przedmiotem niniejszej umowy. 2. Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w pkt. 1 par. 1 umowy. Roboty takie w dalszej części umowy nazywane są (robotami zaniechanymi). Sposób wyliczenia wartości tych robót określa par. 2 pkt 3 umowy. 3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenia zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, ze zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy. b) powodujące poprawienie parametrów technicznych c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 4. Zmiany, o których mowa w pkt. 1, 2 i 3 muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem. 5. Zamiany, o których mowa w pkt 1 i 3 nie mogą powodować zmiany ceny wykonania przedmiotu umowy. 6. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (wysokie temperatury, intensywne ulewy, długie opady deszczu, śnieżyce, temperatura poniżej 0 st. (z wyłączeniem okresu: 15 listopada - 15 marca) mające faktyczny wpływ na realizacje robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni; b) jeżeli konieczność wykonania robót zamiennych, o których mowa w par. 1 pkt 4 wymaga większego nakładu pracy lub technologia wykonania robót wymaga dłuższego terminu wykonania danego etapu przedmiotu zamówienia. c) wstrzymania robót przez inny uprawniony Urząd (np. wskutek kontroli, wypadku na budowie, itp.); d) w wyniku interwencji osób trzecich, których interwencja ma bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (np. inny wykonawca, z którym Zamawiający zawarł umowę na realizację robót lub usługi tym samym obiekcie spóźnia się z robotami, których wykonanie warunkuje terminowe wykonanie robót objętych niniejszą umową; osoba trzecia ma interes prawny i faktyczny w zakresie prowadzonej inwestycji). e) konieczności zmiany technologii wykonania prac w przypadku czynników zewnętrznych niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania dokumentacji projektowej, takich, jak: niewybuchy, sieci wodociągowe, kanalizacyjne i teletechnicznie nie naniesione na mapach, uwarunkowania geologiczne (jeśli nie przeprowadzono wcześniej stosownych badań), konflikty społeczne związane z prowadzeniem inwestycji (w tym reakcje stowarzyszeń i fundacji ekologicznych, roszczenia (w tym sądowe) o zwrot działki, itp. f) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, biuro obsługi klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                                                              Wójt Gminy

                                                                                                              Andrzej Pitera

 

 

SIWZ

 

Zał. nr 1 Przedmiary

Boczna, Kasztanowa, Łączna, Mickiewicza, Muzyków, Nowa,

Nowy Świat, Słoneczna, Szklona

 

Zał. nr 2 Specyfikacje techniczne

Boczna, Kasztanowa, Łączna, Mickiewicza, Muzyków, Nowa,

Nowy Świat, Słoneczna, Szklona

 

Zał. nr 3 Dokumentacja techniczna

Boczna

mapa, opis, plan, przekrój

Kasztanowa

mapa, opis, plan, przekrój

Łączna

opis, plan, przekrój 1, przekrój 2, przekrój 3

Mickiewicza

mapa, opis, plan, przekrój

Muzyków

mapa, opis, plan, przekrój

Nowa

mapa, opis, plan, przekrój

Nowy Świat

mapa, opis, plan, przekrój

Słoneczna

mapa, opis, plan, przekrój

Szklona

mapa, opis, plan, przekrój 1, przekrój 2

 

Zał. nr 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków

 

Zał. nr 5 Doświadczenie zawodowe

 

Zał. nr 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Zał. nr 7 Formularz ofertowy

 

Zał. nr 8 Projekt umowy

 

 

 

Łodygowice, dn. 02 sierpnia 2012 r.

RIP-ZP/06/2012

 

 Dotyczy: Remont dróg na terenie gminy Łodygowice

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Zamawiający informuje na podstawie art. 92 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm.), że jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:

 

 

Oferta Nr

Złożona przez

Cena ofert brutto

Liczba uzyskanych punktów

2

Dromil Sp. z o.o.

34-300 Żywiec ul. Leśnianka 102A

654 088,15

100

 

Oferta spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała najwyższą liczbę punktów.

 

Ponadto w postępowaniu złożono jeszcze jedną ważną ofertę, spełniającą wszystkie warunki określone w SIWZ:

 

Oferta Nr

Złożona przez

Cena ofert brutto

Liczba uzyskanych punktów

1

Eurovia Polska S.A

Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce

798 084,00 zł

81,96

 

ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) - Dział VI "Środki ochrony prawnej".

Termin zawarcia umowy zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych  – od daty przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty tj. od 02.08.2012 r.  

 

Wójt Gminy

Andrzej Pitera

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-08-02 09:54:43
  • Liczba odsłon: 130
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3244730]

przewiń do góry