Wersja archiwalna 2009-09-01 15:06:17
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Łodygowice
34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75
Tel./fax 0-33-863-0-500
e-mail: gmina@lodygowice.pl
www: www.lodygowice.pl
NIP: 553-10-25-544
Nr sprawy: RIP-ZP-PN-SR/15/2009
Łodygowice, dn. 04.08.2009r.
OGŁOSZENIE
O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Remoncie dróg gminnych na terenie Gminy Łodygowice”
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl
Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.
SIWZ w formie papierowej kosztuje 50,00 zł brutto plus ewentualne koszty przesyłki.
2. Przedmiotem zamówienia jest remont następujących dróg gminnych na terenie Gminy Łodygowice:
Droga gminna ul. Mickiewicza w Pietrzykowicach – wykonanie lokalnego uzupełnienia podbudowy materiałem kamiennym (kruszywem łamanym 0-
Droga gminna ul. Zdrojowa w Pietrzykowicach – długość modernizowanego odcinka 816 mb., Na odcinku 0+000 do 0+507: wykonanie korytowanie, wykonanie warstwy profilowej z tłucznia o grubości
Droga gminna Do Cmentarza w Łodygowicach – wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej (warstwa ścieralna
Wykonanie odwodnienia przy ul. Ks. Marszałka w Łodygowicach – wykonanie z dwóch stron drogi: pobocze o szer.
Droga gminna ul. Słoneczna i ul. Pokoju w Zarzeczu – wykonanie częściowo nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, częściowo nawierzchni powierzchniowo utrwalonej emulsją i grysami, poszerzeń z kruszywa naturalnego i łamanego, montaż korytek odwaniających betonowych głębokich i płytkich, wymianę uszkodzonych przepustów rurowych na zjazdach do posesji, poboczy z kruszywa łamanego.
Oblanie asfaltem należy wykonać na pełnej długości krawędzi wykonywanych dróg wraz z umocnieniem poboczy (kruszywo należy utrwalić emulsją i grysami).
Ponadto wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacja techniczną, kosztorysami, zapisami SIWZ i umową. Dokumenty te należy traktować na zasadzie korzystnej dla Zamawiającego sumy wszystkich zapisów, a nie koniunkcji lub alternatywy.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
4. Termin wykonania przedmiotu umowy: do 15.10.2009r.
5. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:
a) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.
6. Dokumenty bezwzględnie wymagane:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2) Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego.
5) Wykaz osób (min. 6 osób – pracowników fizycznych), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zał. Nr 5 do siwz.
6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych (co najmniej 2 roboty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (a więc remont dróg w zakresie korytowania, wykonania podbudowy oraz ułożenia nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej i odwodnienia o długości nie mniejszej niż 1 000 mb), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość robót nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty – załącznik nr 4 do siwz.
7) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art.22 ust.1 i art.24 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 7 do siwz.
7. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.
8. Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 15 000,00 zł.
9. Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.
10. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 25.08.2009r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta (parter).
11. Miejsce i termin otwarcia ofert: 25.08.2009r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego (parter).
12. Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.
13. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy Prawo zamówień Publicznych.
Załącznik nr 1 Przedmiary
Słoneczna i Pokoju, Do cmentarza, Ks. Marszałka, Mickiewicza, Zdrojowa
Załącznik nr 3 Dokumentacja techniczna
Do cmentarza-opis, Do cmentarza-przekrój, Ks. Marszałka-opis, Ks. Marszałka-przekrój, Mickiewicza-opis, Mickiewicza-przekrój, Słoneczna i Pokoju-opis, Pokoju-przekrój, Słoneczna Przekrój, Zdrojowa-opis, Zdrojowa-przekrój
Załącznik nr 4 Wykaz wykonanych robót
Załącznik nr 6 Formularz ofertowy
załącznik nr 9 Oświadczenie o terenie
Łodygowice, dn. 01.09.2009r.
Znak sprawy: RIP-ZP-PN-SR/15/2009/ogł.
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
Na podstawie art. 92 ustawy Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.)
Dot.: Postępowania przetargowego na: „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Łodygowice”
1. Niniejszym informujemy, że zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert w w/w postępowaniu wybrał ofertę nr 2 złożoną przez:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MATBUD
ul. Węglowa 5
34-300 Żywiec
cena oferty brutto: 453 883,87 zł
Uzasadnienie: Oferta złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 100,00 punktów (na 100 możliwych).
2. Ponadto w postępowaniu ofertę złożył jeszcze 1 Wykonawca – oferta nr 1.
EUROVIA POLSKA S.A.
Oddział Bielsko Biała
43-392 Międzyrzecze Górne 83
cena oferty brutto: 574 623,60 zł
Oferta złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 78,99 punktów (na 100 możliwych).
3. W postępowaniu nie odrzucono żadnych ofert.
4. W postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 2009-09-01
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-01 15:06:17
- Liczba odsłon: 291
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: