Wersja archiwalna 2008-07-21 12:14:54
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Łodygowice
34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75
Tel./fax 0-33-863-0-500
e-mail: gmina@lodygowice.pl
www: www.lodygowice.pl
NIP: 553-10-25-544
Nr sprawy: RIP-ZP-PN-SR/05/2008
Łodygowice, dn. 19.06.2008r.
OGŁOSZENIE
O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
„BUDOWA TRZECH TYMCZASOWYCH KŁADEK DLA PIESZYCH przy mostach na drogach powiatowych w Łodygowicach wzdłuż drogi nr S-1404
oraz Biernej wzdłuż drogi S-1464 ”
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl
Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.
SIWZ w formie papierowej kosztuje 50,00 zł brutto plus ewentualne koszty przesyłki.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
BUDOWA TRZECH TYMCZASOWYCH KŁADEK DLA PIESZYCH przy mostach na drogach powiatowych w Łodygowicach wzdłuż drogi nr S-1404 oraz Biernej wzdłuż drogi S-1464:
1) Kładka przy drodze powiatowej nr 1404-S Łodygowice – Wilkowice Huciska na potoku „Wieśnik - Bartoszowiec” w km 1+530 w miejscowości Łodygowice
Ustrój nośny obiektu zaprojektowano z 2 stalowych belek dwuteowych I 450 opartych na podwalinie żelbetowej o wym. 1,50×0,6×0,15m.
Na belkach stalowych ułożone będą płyty żelbetowe prefabrykowane o wys. konstrukcyjnej 10,0cm i szerokości 1,25m.
Szerokość użytkowa obiektu: 1,25m, długość całkowita: 3×10,70m.
Po jednej stronie obiektu przewidziano balustradę stalową wykonaną z kształtowników walcowanych. Mocowanie balustrady przewidziano za pomocą blach do belki konstrukcyjnej. Słupki balustrady w rozstawie osiowym co ok. 1,50m.
2) Kładka przy drodze powiatowej nr 1404-S Łodygowice – Wilkowice Huciska na potoku „Wieśnik - Bartoszowiec” w km 0+010 w miejscowości Łodygowice (koło Urzędu Gminy)
Ustrój nośny obiektu zaprojektowano z 2 stalowych belek dwuteowych I 240 opartych na podwalinie żelbetowej o wym. 1,50×0,6×0,15m.
Na belkach stalowych ułożone będą płyty żelbetowe prefabrykowane o wys. konstrukcyjnej 10,0cm i szerokości 1,25m.
Szerokość użytkowa obiektu: 1,25m, długość całkowita: 5,70m.
Po jednej stronie obiektu przewidziano balustradę stalową wykonaną z kształtowników walcowanych. Mocowanie balustrady przewidziano za pomocą blach do belki konstrukcyjnej. Słupki balustrady w rozstawie osiowym co ok. 1,50m.
3) Kładka przy drodze powiatowej nr 1464-S Łodygowice – Bierna na potoku „Wieśnik” w km 1+800 w miejscowości Bierna
Ustrój nośny obiektu zaprojektowano z 2 stalowych belek dwuteowych I 400 opartych na podwalinie żelbetowej o wym. 1,50×0,6×0,15m.
Na belkach stalowych ułożone będą płyty żelbetowe prefabrykowane o wys. konstrukcyjnej 10,0cm i szerokości 1,25m.
Szerokość użytkowa obiektu: 1,25m, długość całkowita: 9,20m.
Po jednej stronie obiektu przewidziano balustradę stalową wykonaną z kształtowników walcowanych. Mocowanie balustrady przewidziano za pomocą blach do belki konstrukcyjnej. Słupki balustrady w rozstawie osiowym co ok. 1,50m.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
4. Termin wykonania przedmiotu umowy: do 45 dni od dnia przekazania placu budowy.
5. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:
a) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.
7. Dokumenty bezwzględnie wymagane:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2) Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego.
5) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zał. Nr 5 do siwz.
6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość robót nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty – załącznik nr 4 do siwz.
7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
8) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art.22 ust.1 i art.24 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 7 do siwz.
8. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.
9. Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 000,00 zł.
10. Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.
11. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 09 lipca 2008r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta (parter).
12. Miejsce i termin otwarcia ofert: 09 lipiec 2008r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego (parter).
13. Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.
14. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Wójt Gminy Łodygowice
Łodygowice, dn. 21.07.2008r.
Znak sprawy: RIP-ZP-PN-SR/05/2008
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
Na podstawie art. 92 ustawy Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.)
Dot.: „BUDOWA TRZECH TYMCZASOWYCH KŁADEK DLA PIESZYCH przy mostach na drogach powiatowych w Łodygowicach wzdłuż drogi nr S-1404 oraz Biernej wzdłuż drogi S-
1. Niniejszym informujemy, że zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert w w/w postępowaniu wybrał ofertę złożoną przez:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne
MOSTMAR – PAL Sp. z o.o.
Zarzecze, ul. Łęgowa 1
34-326 Pietrzykowice
cena oferty brutto: 218 039,25 zł
Uzasadnienie: Oferta złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 100,00 punktów (na 100 możliwych).
2. Ponadto w postępowaniu nie złożono więcej ofert.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 2008-07-21
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-21 12:14:54
- Liczba odsłon: 249
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: