Wersja archiwalna 2007-03-22 12:53:23

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

WÓJT GMINY  ŁODYGOWICE  OGŁASZA  PRZETARG NIEOGRANICZONY  NA:

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ HALI SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W ŁODYGOWICACH

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW

Nazwa:

Urząd Gminy Łodygowice

Adres pocztowy:

ul. Piłsudskiego 75

Miejscowość: Łodygowice

Kod pocztowy: 34-325

Województwo: śląskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Maria Kubica

Telefon: 033 8602778

Fax:         033 8631303

E-mail:     gmina@lodygowice.pl

Adresy internetowe: www.uglodygowice.bip.org.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Przedmioty działalności: Edukacja

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających:
Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ HALI SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W ŁODYGOWICACH

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług

Roboty budowlane  , realizacja   obiektu budowlanego  za pomocą dowolnych środków , zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

 

(a) Roboty budowlane: Wykonanie

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych:
Gmina  ŁODYGOWICE, sołectwo ŁODYGOWICE.

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia    ; roboty wykończeniowe  wraz z infrastrukturą  techniczną   hali sportowej  przy gimnazjum i Szkole Podstawowej nr 1 w Łodygowicach

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE OBEJMUJĄ: instalacje elektryczne, instalacje elektryczne niskoprądowe, wewnętrzne instalacje wodociągowo-sanitarne, instalacje centralnego ogrzewania ,przyłącze kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przyłącze kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym, kotłownie gazową ,wentylację, roboty wykończeniowe oraz elementy wyposażenia sportowego i dla osób niepełnosprawnych .

Dane techniczne : powierzchnia zabudowy : 2028 m2 powierzchnia użytkowa : 2634,05 m2 kubatura : 28000 m 3

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający  warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych  i nie podlegający wykluczeniu z postępowania  na podstawie art..24 ust.1 pkt 1-9 i art.24 ust.2 pkt.1-2  wymienionej Ustawy oraz spełniający warunki  i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  

II.1.7) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Główny przedmiot:              45.21.22.25-9

Dodatkowe przedmioty:     45.31.00.00-3

                                               45.33.11.00-7

                                               45.30.00.00-0

                                               45.40.00.00-1

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : NIE

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Całkowita wielkość lub zakres
Całkowita  wartość zamówienia powyżej  60 000 EURO, zakres robót  zawarty w SIWZ

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Pożądany Wymagany  termin zakończenia  zamówienia: 20/10/2007


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
Wadium  w wysokości 100 000,00 złotych  /słownie  sto tysięcy złotych /

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą odpowiednią ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a/ spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych b/ wnieśli wadium c/zapoznali się z warunkami w SIWZ wraz z załącznikami oraz przyjęli je bez zastrzeżeń d/w zakresie doświadczenia zawodowego wykonali w okresie minionych 5 lat ( 2002- 2006 ) co najmniej jedno zadanie o podobnym standardzie i wartości
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na zasadzie spełnia / nie spełnia

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
1/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie  zamówienia albo  składania ofert,

2/ koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,

    3/  dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają  

    wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

    4aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego zaświadczenie właściwego

    organu sądowego lub administracyjnego kraju  pochodzenia osoby w zakresie

    określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy  Prawo zamówień publicznych, wystawioną

    nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu składania ofert wniosków o

    dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    o udzielenie zamówienia albo składania ofert.,

    5/  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w

    art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy  Prawo zamówień  publicznych, wystawioną nie wcześniej niż

    6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert wniosków o dopuszczenie do udziału

    w postępowaniu o udzieleni zamówienia albo składania   ofert.,

            6/  aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz

    właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego

    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie

    zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne

    lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,

    odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości

    wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3

    miesiące przed upływem terminu składania wniosków składania wniosków o

    dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ,

    7/ informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz

    liczebności  personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy

    okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jeżeli przedmiotem

    zamówienia są roboty budowlane lub usługi,

  8/ wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w

  wykonywaniu  zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do

  wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

  Oraz  wykaz  dokumentów stwierdzających ,że osoby  które będą   uczestniczyć  w

  wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia  tj.

 -uprawnienia  budowlane do kierowania  robotami w następujących specjalnościach 

   a/ konstrukcyjno – budowlanej      

   b/ instalacyjnych w zakresie   sieci ,instalacji i urządzeń cieplnych, 

        wentylacyjnych   gazowych  , wodociągowych  i kanalizacyjnych 

   c/ instalacyjnych w zakresie  sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych

9/ wykaz wykonanych  robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat  

    ( 2002-2006)  , a jeżeli okres   prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,     

    co najmniej  1 obiekt sali gimnastycznej lub hali sportowej  o parametrach

    technicznych  co najmniej   zbliżonych do przedmiotu zamówienia  o kubaturze min.  

    8000 m3 i wartości zadania minimum 2.0mln złotych brutto  z podaniem ich wartości

    oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem   dokumentów potwierdzających

    /referencje/  ,że roboty te zostały wykonane   z należytą starannością  ,

   10/ Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta

          – zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu

             albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania

             sprawozdania finansowego  innych dokumentów określających obroty, zysk oraz

             zobowiązania i należności – za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres

             prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, (zgodnie z art.45 ust .2

             ustawy z dnia 29.09.1994 roku o rachunkowości (Jt. Dz.U z 2002 roku nr 76

             poz.694 ze  zmianami )

             W przypadku Wykonawców  nie zobowiązanych  do sporządzania sprawozdania    

             finansowego  , należy  dołączyć  dokumenty określające   obroty , zyski ,

             zobowiązania  i należności  firmy wraz z kserokopiami  dokumentów

             określających i potwierdzających powyższe dane.(deklaracja PIT )

     

   11/ Informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w

   których  wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość     

   posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,

   na kwotę nie mniejszą jak 40 % wartości  złożonej oferty brutto  

   wystawionej   nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania    

   wniosków  o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu  o udzielenie zamówienia  

   albo składania ofert,

    12/  polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest

              ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

              gospodarczej. na sumę ubezpieczenia  1 mln złotych / słownie: jednego miliona

              złotych /  

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:  Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: NIE


Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (Jeżeli dotyczy)

www.uglodygowice.bip.org.pl

Lub  specyfikacje można odebrać w Urzędzie Gminy  w Łodygowicach  pokój nr 14 w godz. 8.00-15.00 , w  wtorek  9.00 – 17 .00  tel. 033/8602-778  lub za zaliczeniem pocztowym.

Opłata   50 złotych waluta PLN
Warunki i sposób płatności:

Gotówką w kasie Zamawiającego lub przelewem na konto lub  za zaliczeniem  pocztowym.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy)

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data: 21/03/2007  godzina  10 : 00 

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski

IV.3.5) Termin związania z ofertą 
okres  związania  z oferta : 30 dni    (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data: 21/03/2007  godzina: 10:30
Miejsce: Urząd  Gminy w Łodygowicach ul. Piłsudskiego 75  -  /pokój nr 10 parter/ 

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ:
Nie

VI.2) INFORMACJE DODATKOWE

VI.3) Data przekazania  ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień  Publicznych 15.02.2007r.

                                                                                          

                                                                                           WÓJT GMINY

                                                                                       ANDRZEJ  PITERA

 

 

 

 

                                                                                                                     

ZAŁĄCZNIKI do tego dokumentu

 

 

SIWZ

 

Przedmiar robót:

Instalacja centralnego ogrzewania

Kotłownia gazowa

Przyłącze kanalizacji sanitarnej i deszczowej

Przyłącze kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem bezodpływowym

Wewnętrzna instalacja wod. - kan.

Wewnętrzna instalacja elektryczna

Instalacja elektryczna niskoprądowa

Roboty wykończeniowe - kosztorys

Instalacja wentylacji

Elementy wyposażenia sportowego

 

Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych

 

Materiały informacyjne:

dest301439.pdf

dest301440.pdf

dest301441.pdf

dest301442.pdf

dest301443.pdf

dest301444.pdf

dest301445.pdf

dest301446.pdf

dest301447.pdf

dest301448.pdf

dest301449.pdf

dest301450.pdf

dest301451.pdf

dest301452.pdf

dest301453.pdf

dest301454.pdf

dest301455.pdf

dest301456.pdf

dest301457.pdf

dest301458.pdf

dest301459.pdf

dest301460.pdf

dest301461.pdf

dest301462.pdf

dest301463.pdf

dest301464.pdf

dest301465.pdf

dest301466.pdf

dest301467.pdf

dest301468.pdf

dest301469.pdf

dest301470.pdf

dest301471.pdf

dest301472.pdf

dest301473.pdf

dest301474.pdf

dest301475.pdf

dest301476.pdf

dest301477.pdf

dest301478.pdf

dest301479.pdf

dest301480.pdf

dest301481.pdf

 

Zawiadomienie o przedłużeniu składania ofert

 

Zawiadomienie o przedłużeniu składania ofert drugi raz 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3508580]

przewiń do góry