OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
WÓJT GMINY ŁODYGOWICE OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ HALI SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W ŁODYGOWICACH
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW
Nazwa:
Urząd Gminy Łodygowice
Adres pocztowy:
ul. Piłsudskiego 75
Miejscowość: Łodygowice
Kod pocztowy: 34-325
Województwo: śląskie
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Maria Kubica
Telefon: 033 8602778
Fax: 033 8631303
E-mail: gmina@lodygowice.pl
Adresy internetowe: www.uglodygowice.bip.org.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Przedmioty działalności: Edukacja
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ HALI SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W ŁODYGOWICACH
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
Roboty budowlane , realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków , zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego
(a) Roboty budowlane: Wykonanie
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych:
Gmina ŁODYGOWICE, sołectwo ŁODYGOWICE.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są ; roboty wykończeniowe wraz z infrastrukturą techniczną hali sportowej przy gimnazjum i Szkole Podstawowej nr 1 w Łodygowicach
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE OBEJMUJĄ: instalacje elektryczne, instalacje elektryczne niskoprądowe, wewnętrzne instalacje wodociągowo-sanitarne, instalacje centralnego ogrzewania ,przyłącze kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przyłącze kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym, kotłownie gazową ,wentylację, roboty wykończeniowe oraz elementy wyposażenia sportowego i dla osób niepełnosprawnych .
Dane techniczne : powierzchnia zabudowy :
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art..24 ust.1 pkt 1-9 i art.24 ust.2 pkt.1-2 wymienionej Ustawy oraz spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
II.1.7) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Główny przedmiot: 45.21.22.25-9
Dodatkowe przedmioty: 45.31.00.00-3
45.33.11.00-7
45.30.00.00-0
45.40.00.00-1
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : NIE
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Całkowita wielkość lub zakres
Całkowita wartość zamówienia powyżej 60 000 EURO, zakres robót zawarty w SIWZ
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Pożądany Wymagany termin zakończenia zamówienia: 20/10/2007
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości 100 000,00 złotych /słownie sto tysięcy złotych /
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą odpowiednią ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a/ spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych b/ wnieśli wadium c/zapoznali się z warunkami w SIWZ wraz z załącznikami oraz przyjęli je bez zastrzeżeń d/w zakresie doświadczenia zawodowego wykonali w okresie minionych 5 lat ( 2002- 2006 ) co najmniej jedno zadanie o podobnym standardzie i wartości
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na zasadzie spełnia / nie spełnia
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
1/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
2/ koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
3/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego zaświadczenie właściwego
organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert.,
5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzieleni zamówienia albo składania ofert.,
6/ aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ,
7/ informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz
liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jeżeli przedmiotem
zamówienia są roboty budowlane lub usługi,
8/ wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Oraz wykaz dokumentów stwierdzających ,że osoby które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia tj.
-uprawnienia budowlane do kierowania robotami w następujących specjalnościach
a/ konstrukcyjno – budowlanej
b/ instalacyjnych w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych
c/ instalacyjnych w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych
9/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat
( 2002-2006) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
co najmniej 1 obiekt sali gimnastycznej lub hali sportowej o parametrach
technicznych co najmniej zbliżonych do przedmiotu zamówienia o kubaturze min.
oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających
/referencje/ ,że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ,
10/ Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta
– zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu
albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania
sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz
zobowiązania i należności – za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, (zgodnie z art.45 ust .2
ustawy z dnia 29.09.1994 roku o rachunkowości (Jt. Dz.U z 2002 roku nr 76
poz.694 ze zmianami )
W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania
finansowego , należy dołączyć dokumenty określające obroty , zyski ,
zobowiązania i należności firmy wraz z kserokopiami dokumentów
określających i potwierdzających powyższe dane.(deklaracja PIT )
11/ Informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w
których wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
na kwotę nie mniejszą jak 40 % wartości złożonej oferty brutto
wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert,
12/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej. na sumę ubezpieczenia 1 mln złotych / słownie: jednego miliona
złotych /
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: NIE
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (Jeżeli dotyczy)
www.uglodygowice.bip.org.pl
Lub specyfikacje można odebrać w Urzędzie Gminy w Łodygowicach pokój nr 14 w godz. 8.00-15.00 , w wtorek 9.00 – 17 .00 tel. 033/8602-778 lub za zaliczeniem pocztowym.
Opłata 50 złotych waluta PLN
Warunki i sposób płatności:
Gotówką w kasie Zamawiającego lub przelewem na konto lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy)
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 21/03/2007 godzina 10 : 00
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski
IV.3.5) Termin związania z ofertą
okres związania z oferta : 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 21/03/2007 godzina: 10:30
Miejsce: Urząd Gminy w Łodygowicach ul. Piłsudskiego 75 - /pokój nr 10 parter/
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ:
Nie
VI.2) INFORMACJE DODATKOWE
VI.3) Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych 15.02.2007r.
WÓJT GMINY
ANDRZEJ PITERA
ZAŁĄCZNIKI do tego dokumentu
Przedmiar robót:
Instalacja centralnego ogrzewania
Przyłącze kanalizacji sanitarnej i deszczowej
Przyłącze kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem bezodpływowym
Wewnętrzna instalacja wod. - kan.
Wewnętrzna instalacja elektryczna
Instalacja elektryczna niskoprądowa
Roboty wykończeniowe - kosztorys
Elementy wyposażenia sportowego
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Materiały informacyjne:
dest301481.pdf
Zawiadomienie o przedłużeniu składania ofert
Zawiadomienie o przedłużeniu składania ofert drugi raz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Fiołek
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Fiołek
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-03-22 12:58:59
- Liczba odsłon: 449
- Historia dokumentu: