Wersja archiwalna 2011-07-11 13:50:26

 

Łodygowice: Budowa ogólnodostępnego kompleksu sportowego w Łodygowicach. Budowa infrastruktury okołoturystycznej w Pietrzykowicach
Numer ogłoszenia: 176293 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.

·                  Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ogólnodostępnego kompleksu sportowego w Łodygowicach. Budowa infrastruktury okołoturystycznej w Pietrzykowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ogólnodostępnego kompleksu sportowego w Łodygowicach: Zakres robót - budowa bieżni (4- torowa o szerokości toru 1,22 m) o pow. 885 m2 z nawierzchnią poliuretanową i obrzeżami, budowa skoczni w dal o pow. 177 m2 z nawierzchnią poliuretanową i obrzeżami oraz piaskownicy do skoku w dal, budowa stanowiska do pchnięcia kulą o pow. 190 m2 z nawierzchnią betonową, demontaż istniejących urządzeń na boisku do piłki ręcznej, oczyszczenie nawierzchni asfaltowej boiska o pow. 810 m2 i położenie nawierzchni poliuretanowej o gr. 13 mm w technologii natryskowej, przebudowa drogi pożarowej i wykonanie nowego miejsca do zawracania samochodów, montaż ławek i koszy parkowych. Budowa infrastruktury okołoturystycznej w Pietrzykowicach: Zakres robót- boiska - oczyszczenie nawierzchni asfaltowej boisk o pow. 1007,66 m2 i położenie nawierzchni poliuretanowej o gr. 13 mm w technologii natryskowej, następnie wydzielenie boiska do koszykówki, boiska do piłki ręcznej, 3-torowej bieżni, remont widowni i wymiana sprzętu sportowego (bramki, kosze); Zakres robót- Sołtysówka - na poziomie parteru remont obejmuje wymianę posadzek, grzejników c.o. z armaturą, rozebranie ścianek działowych i postawienie nowych z płyt G-K, usunięcie armatury sanitarnej i montaż nowej, wymianę stolarki drzwiowej, wymianę balustrad klatki schodowej, obłożenie stopni schodowych płytkami gresowymi, malowanie pomieszczeń i licowanie ścian płytkami w pomieszczeniach gospodarczych i łazienkach. Na poziomie piętra remont obejmuje: wymianę posadzek, rozebranie boazerii drewnianej, wymianę stolarki drzwiowej, malowanie pomieszczeń i licowanie ścian płytkami, montaż klimatyzatorów w sali biesiadnej, wymianę balustrad klatki schodowej, obłożenie stopni schodowych płytkami gresowymi. Pow. użytkowa budynku 501,75 m2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.22.00-8, 45.21.22.21-1, 45.21.13.50-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20.000 zł

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że może świadczyć usługę w zakresie robót budowlanych przy obiektach kubaturowych i budowlach. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 4 do SIWZ.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/modernizacji boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni nie mniejszej niż: 1000 m2 (w jednym kontrakcie). Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że dysponuje przynajmniej jednym pojazdem do transportu, drobnym sprzętem budowlanym. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 4 do SIWZ.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej 20 pracowników bezpośrednio zajmujących się wykonaniem usługi (z wyłączeniem pracowników administracyjnych). Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 4 do SIWZ.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że posiada zdolność kredytową w wysokości 900 000 zł i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Podpisany projekt umowy. 2. Wypełniony formularz ofertowy. 3. Oświadczenie o zapoznaniu sie z terenem i dokumentacją. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków. 5. Kosztorysy ofertowe wypełnione zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załacznik do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza wykonanie robót dodatkowych i zamiennych jeśli: wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych warunkuje lepsze jakościowo wykonanie prac budowlanych i warunkuje wyższą wartość użytkową potwierdzoną lub zaleconą przez Projektanta lub Inspektora nadzoru. Robót tych nie można było przewidzieć wcześniej, a ich wykonanie jest korzystne dla Zamawiającego zwłaszcza pod względem przyszłego użytkowania obiektu będącego przedmiotem niniejszej umowy. Ponadto dopuszcza się wykonanie robót zamiennych lub dodatkowych jeśli Wykonawca, Projektant i Inspektor nadzoru stwierdzą pisemnie, że popełniono błąd w trakcie przygotowania dokumentacji technicznej (w tym braki), który uniemożliwia prawidłowe i zgodne ze sztuką budowlane zakończenie inwestycji. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (wysokie temperatury, intensywne ulewy, długie opady deszczu, śnieżyce, temperatura poniżej 0 st. (z wyłączeniem okresu: 15 listopada - 15 marca)) mające faktyczny wpływ na realizacje robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni; b) jeżeli konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wymaga większego nakładu pracy lub technologia wykonania robót wymaga dłuższego terminu wykonania danego etapu przedmiotu zamówienia, c) wstrzymania robót przez inny uprawniony Urząd (np. wskutek kontroli, wypadku na budowie, itp.); d) w wyniku interwencji osób trzecich, których interwencja ma bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (np. inny wykonawca, z którym Zamawiający zawarł umowę na realizację robót lub usługi tym samym obiekcie spóźnia się z robotami, których wykonanie warunkuje terminowe wykonanie robót objętych niniejszą umową; osoba trzecia ma interes prawny i faktyczny w zakresie prowadzonej inwestycji). e) konieczności zmiany technologii wykonania prac w przypadku czynników zewnętrznych niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania dokumentacji projektowej, takich, jak: niewybuchy, sieci wodociągowe, kanalizacyjne i teletechnicznie nie naniesione na mapach, uwarunkowania geologiczne (jeśli nie przeprowadzono wcześniej stosownych badań), konflikty społeczne związane z prowadzeniem inwestycji (w tym reakcje stowarzyszeń i fundacji ekologicznych, roszczenia (w tym sądowe) o zwrot działki, itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice - Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Prjekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Wójt Gminy Łodygowice

Andrzej Pitera

 

 

 

 

SIWZ

 

Załącznik nr 1 Przedmiary robót

Łodygowice, Pietrzykowice

 

Załącznik nr 2 Specyfikacja techniczna

Łodygowice, Pietrzykowice

 

Załącznik nr 3 Dokumentacja techniczna

Łodygowice

mapa sytuacyjna, przekrój bieżni, rzut bieżni, rzut skoku w dal,

skok w dal kolorystyka, rzut pchnięcie kula, pchnięcie kulą kolorystyka,

rzut boisko, boisko kolorystyka, bramki, projekt

 

 

Pietrzykowice

mapa sytuacyjna, rzut boiska i bieżni, bieżnia i boisko kolorystyka,

bramki, słupy do koszykówki, projekt

 

Sołtysówka

mapa sytuacyjna, rzut parteru 1, rzut parteru 2, rzut piętra 1, rzut piętra 2,

rzut piwnic, przekrój A-A, elewacja 1, elewacja 2, projekt

 

Załącznik nr 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału

 

Załącznik nr 5 Doświadczenie zawodowe

 

Załącznik nr 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Załącznik nr 7 Formularz ofertowy

 

Załącznik nr 8 Umowa - wzór

 

Załącznik nr 9 Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem

 

 

 

Łodygowice, dn. 06 lipca 2011 r.

RIP-ZP/08/2011

 

Uwaga!!

Wykonawcy zadali pytania! Modyfikacja SIWZ!

 

Dotyczy: Budowa ogólnodostępnego kompleksu sportowego w Łodygowicach. Budowa infrastruktury okołoturystycznej w Pietrzykowicach”, sprawa nr RIP-ZP/08/2011

 W oparciu o art.  38 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2010, nr 113; poz. 759 ze zm.), Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące pytania: 

 

Pytanie 1.  Zamawiający opisując nawierzchnie sportowe w obydwu zadaniach mówi o technologii typu „Natrysk”, lecz podaje różne wymagane parametry dla tej samej nawierzchni. Poza tym są to wymagania bardzo wygórowane. Proszę o doprecyzowanie wymaganych parametrów nawierzchni oraz dokumentów, jakie trzeba złożyć wraz z ofertą dla obu zadań.

Pytanie 2. Zamawiający w dokumentacji projektowej będącej częścią SIWZ poprzez wskazanie parametrów nawierzchni, żąda zastosowania nawierzchni sportowej konkretnego producenta, tj. firmy Conica, narzucając tym samym wykonawcy znak towarowy, co jest rażącym naruszeniem art. 7 ust. 1 Ustawy PZP. Jednocześnie poprzez narzucenie parametrów (co jest równoznaczne z odrzuceniem wszystkich innych producentów) podważa kompetencje podmiotu merytorycznie właściwego do dopuszczenia na rynek wyrobów budowlanych tj. ITB. Porównując wszystkie dostępne na rynku produkty tego typu (nawierzchnia zewnętrzna poliuretanowa typu natrysk) wg parametrów ITB, bardzo łatwo można zauważyć i jednoznacznie stwierdzić, że ich parametry nie są identyczne. W praktyce jednak, sposób wytworzenia (proces technologiczny – produkcja) i komponenty użyte do produkcji przez różnych producentów różnią się tylko w minimalnym stopniu, co w efekcie końcowym daje produkt tego samego typu o parametrach, na podstawie których produkt musi uzyskać dopuszczenie ITB. Uzyskanie aprobaty lub rekomendacji technicznej ITB oznacza bowiem, że Instytut pozytywnie ocenia przebadany produkt, co jest równoznaczne z dopuszczeniem go do użycia.

W związku z powyższym proszę o udzielenie odpowiedzi, czy Zamawiający wyrazi zgodę na zastosowanie nawierzchni o niższych parametrach, który także posiada aprobatę Techniczną ITP, kartę techniczną i atest higieniczny?

Ad. 1 i 2

Zamawiający dopuszcza dla obu zadań zastosowanie nawierzchni o następujących minimalnych parametrach:

 

Parametry

Wartość

Twardość nawierzchni wg metody Shore’a

50± 5 Sh.A

Wytrzymałość na rozciąganie

≥ 0,85 MPa

Wydłużenie względne przy zerwaniu

≥ 70 %

Wytrzymałość na rozdzieranie

  110 N

Przyczepność do podkładu (MPa):

-         betonowego,

-         asfaltobetonowego,

-         ET (mieszanina kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU).

 

≥ 0,65

≥ 0,5

  0,5

Współczynnik tarcia kinetycznego powierzchni:

-         w stanie suchym,

-         w stanie mokrym.

 

≥ 0,40

≥ ,35

Zmiana wymiarów w temperaturze 60ºC  

≤ 0,01%

Wykaz dokumentów, jakie mają wchodzić w skład oferty, zawarto w pkt. V SIWZ.

Pytanie 3. Zamawiający w dokumentacji projektowej określił kolorystykę nawierzchni dla boiska poliuretanowego, bieżni oraz skoczni. Jest to nawierzchnia aż trzykolorowa. Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że kolor niebieski jest mało stabilny UV. Może powodować to nierównomierne odbarwienia nawierzchni. Poza tym połączenia nawierzchni różnych kolorów są nieestetyczne. Tym bardziej gdy nie są to linie proste. Technologia „natryskowa” nie dopracowała się systemowego łączenia dwóch kolorów. Dlatego proponujemy aby wykonać boisko maksymalnie w dwóch kolorach standardowych tj. czerwonym (ceglastym) i zielonym, skocznię jednokolorową. Funkcje boisk wyznacza się liniami o różnych kolorach dla każdej funkcji. Czy Zamawiający dopuści nawierzchnię boiska i bieżni dwukolorową a skoczni jednokolorową? Podział kolorów ustali Zamawiający.

Zamawiający  wyraża zgodę na takie rozwiązanie.

Pytanie 4. Czy w pozycji przedmiarów: Oczyszczenie powierzchni asfaltu należy uwzględnić również wyrównanie wierzchniej warstwy asfaltu?

Pytanie 5. Po zapoznaniu się z terenem, stwierdzono duże nierówności powierzchni asfaltu. Wobec powyższego proszę o odpowiedź czy pod nawierzchnię poliuretanową należy uwzględnić w wycenie warstwę stabilizująco-wyrównawczą (gr. ok 3,5 cm)?

Ad. 1 i 2

Tak, w pozycji oczyszczenie asfaltu należy uwzględnić wycenę warstwy stabilizująco-wyrównawczej (gr. ok. 3,5 cm).

Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

 

Łodygowice, dn. 11 lipca 2011 r.

RIP-ZP/08/2011

 

Uwaga!!

Wykonawcy zadali pytania!

 

Dotyczy: Budowa ogólnodostępnego kompleksu sportowego w Łodygowicach. Budowa infrastruktury okołoturystycznej w Pietrzykowicach”, sprawa nr RIP-ZP/08/2011

W oparciu o art.  38 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2010, nr 113; poz. 759 ze zm.), Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące pytania: 


Pytanie 1.  Zwracam się z prośbą o udzielenie informacji jaki okres gwarancji na nawierzchnię poliuretanową należy przyjąć?


Na nawierzchnię poliuretanową, tak jak i na pozostały zakres robót, należy udzielić minimum 36 - miesięcznej gwarancji.

Powyższa informacja jest zawarta we wzorze formularza ofertowego stanowiącego załącznik do SIWZ.

 

Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3541073]

przewiń do góry