Wersja archiwalna 2010-06-24 10:52:45

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Łodygowice

34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75

Tel./fax 0-33-863-0-500 Mail: gmina@lodygowice.pl 

www.lodygowice.pl

NIP: 553-10-25-544

Sprawa nr: RIP-ZP/05/2010

Łodygowice, dn. 07.05.2010r.

OGŁOSZENIE

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :

„UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI

4.036.778,00 ZŁOTYCH NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ŁODYGOWICE W 2010 ROKU W WYSOKOŚCI 2.305.447,00 ZŁ ORAZ SPŁATY WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW W WYSOKOŚCI 1.731.331,00 ZŁ”

 

1.          Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl

        Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej. SIWZ w formie papierowej kosztuje 50 zł brutto plus ewentualne koszty przesyłki.

2.          Przedmiotem zamówienia jest:

        Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.036.778,00 złotych, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łodygowice w 2010 r. oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

        CPV: 66.11.30.00-0

3.          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.          Termin wykonania przedmiotu umowy: do 28 czerwca 2010 r..

6.          Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a)      Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

c)      Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      Nie podlega wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia.

7.          Dokumenty bezwzględnie wymagane:

1)     Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

Powyższe wymogi nie dotyczą Banków Państwowych, dla których aktem założycielskim są przepisy ustawowe.

2)     Koncesje, zezwolenia lub licencje (na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem), jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji.

3)     Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

4)     Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (zgodnie ze wzorem określonym w SIWZ).

5)     Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem określonym w SIWZ).

6)     Wypełniony „Formularz ofertowy(zał. Nr 1 do SIWZ).

8.          Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

9.            Celem zabezpieczenia oferty Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.

10.        Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.

11.        Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 18.06.2010r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego w biurze obsługi klienta.

12.        Miejsce i termin otwarcia ofert: 18.06.2010 r.; godz. 10:00  pokój nr 10 w siedzibie Zamawiającego.

13.        Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia składania ofert.

14.        Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

15.        Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

16.        Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

17.        Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4.

 

SIWZ

 

Załącznik nr 1 Formularz ofertowy

 

Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnieniu waruków udziału

 

Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Załącznik nr 4

Uchwała nr XXXVI/330/10 z dnia 05 marca 2010 roku,

Wniosek do RIO o wydanie opinii o możliwości zaciągnięcia kredytu,

Pozytywna opinia RIO,

Zaświadczenie o wyborze Wójta Gminy Łodygowice,

Uchwała w sprawie powołania Skarbnika,

Potwierdzenie nadania numeru NIP,

Zaświadczenie o numerze REGON,

rb-27s 2008, rb-28s 2008, rb-nds 2008, rb-z 2008,

Opinia RIO o wykonaniu budżetu za 2008 r,

Rb 27s 2009, Rb 28s 2009, Rb nds 2009, Rb z 2009

Opinia RIO o wykonaniu budżetu za 2009 r

  Uchwała budżetowa na 2010 rok

Załącznik 1,Załącznik 2Załącznik 3, Załącznik 3a,

Załącznik 4, Załącznik 5Załącznik 6Załącznik 7,

Załącznik 8Załącznik 9Załącznik 10Załącznik 11,

Załącznik 12Załącznik 13Załącznik 14Załącznik 15Załącznik 16,

Opinia RIO o projekcie uchwały budżetowej na 2010 rok,

Opinia RIO o prawidłowości prognozy kwoty długu,

Opinia RIO o możliwości sfinansowaniu deficytu,

Rb 27s 1 kw. 2010, Rbs 28s 1 kw. 2010,

 Rb nds 1 kw. 2010, Rb z za 1 kw. 2010,

Zaświadczenie o numerze REGON gminy,

Potwierdzenie nadania numeru NIP gminy,

Zaświadczenie o niezaleganiu w opłatach ZUS,

Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach

 

Załącznik nr 5 Istotne postanowienia przyszłej umowy

 

 

Uwaga!

Wykonawca zadał pytanie

 

Wykonawca zadał pytanie II

Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Łodygowice za 2009 rok

Sprawozdanie opisowe, tabele dochód, tabele wydatki

 

Wykonawca zadał pytanie III

 

Wykonawca zadał pytanie IV

 

 

 

 

Łodygowice, dn. 24 czerwca 2010 r.

RIP-ZP/05/2010

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

(na podstawie Art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007, nr 223; poz. 1655z późn. zm.)

Niniejszym informujemy, że w postępowaniu j.w. wybrana została oferta złożona przez:

 

Oferta nr 3

ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Centrum Bankowości Korporacyjnej w Bielsku-Białej

ul. 1 Maja 15; 43 – 300 Bielsko-Biała

Cena brutto: 981.160,60 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 3 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 100,00 punktów (na 100 możliwych).

 

Ponadto w przedmiotowym postępowaniu złożono następujące ważne oferty:

 

Oferta nr 1

Bank Gospodarstwa Krajowego

Oddział w Katowicach Filia w Bielsku-Białej

Ul. T. Sixta 19

43-300 Bielsko-Biała

Cena brutto: 995.816,42 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 1 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 98,53 punktów (na 100 możliwych).

 

Oferta nr 2

Bank Polska Kasa Opieki

II Śląskie Centrum Korporacyjne w Bielsku-Białej

Ul. Dmowskiego 16; 43-300 Bielsko-Biała

Cena brutto: 988.268,42 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 2 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 99,28 punktów (na 100 możliwych).

 

Oferta nr 4

BRE Bank S.A.

Oddział Korporacyjny w Bielsku-Białej

Plac Wolności 7; 43-304 Bielsko-Biała

Cena brutto: 1.007.927,84 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 4 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 97,34 punktów (na 100 możliwych).

 

ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku

Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655  z póz. zm.) - Dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3541066]

przewiń do góry