Wersja archiwalna 2010-05-07 19:45:03
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Łodygowice
34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75
Tel./fax 0-33-863-0-500 Mail: gmina@lodygowice.pl
www.lodygowice.pl
NIP: 553-10-25-544
Sprawa nr: RIP-ZP/05/2010
Łodygowice, dn. 07.05.2010r.
OGŁOSZENIE
O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
„UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI
4.036.778,00 ZŁOTYCH NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ŁODYGOWICE W 2010 ROKU W WYSOKOŚCI 2.305.447,00 ZŁ ORAZ SPŁATY WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW W WYSOKOŚCI 1.731.331,00 ZŁ”
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl
Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej. SIWZ w formie papierowej kosztuje 50 zł brutto plus ewentualne koszty przesyłki.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.036.778,00 złotych, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łodygowice w 2010 r. oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
CPV: 66.11.30.00-0
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania przedmiotu umowy: do 28 czerwca 2010 r..
6. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:
a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) Nie podlega wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia.
7. Dokumenty bezwzględnie wymagane:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Powyższe wymogi nie dotyczą Banków Państwowych, dla których aktem założycielskim są przepisy ustawowe.
2) Koncesje, zezwolenia lub licencje (na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem), jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji.
3) Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
4) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (zgodnie ze wzorem określonym w SIWZ).
5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem określonym w SIWZ).
6) Wypełniony „Formularz ofertowy” (zał. Nr 1 do SIWZ).
8. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.
9. Celem zabezpieczenia oferty Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
10. Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.
11. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 18.06.2010r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego w biurze obsługi klienta.
12. Miejsce i termin otwarcia ofert: 18.06.2010 r.; godz. 10:00 pokój nr 10 w siedzibie Zamawiającego.
13. Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia składania ofert.
14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 2010-05-07
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-05-07 19:45:03
- Liczba odsłon: 962
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: