Wersja archiwalna 2010-01-29 13:55:03
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Łodygowice
34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75
Tel./fax 0-33-863-0-500
e-mail: zp@lodygowice.pl
www: www.lodygowice.pl
NIP: 553-10-25-544
Nr sprawy: RIP-ZP/03/2010
Łodygowice, dn. 29.01.2010 r.
OGŁOSZENIE
O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu na terenie gminy Łodygowice poprzez przebudowę drogi gminnej ul. Piastowskiej , łączącej dwie drogi powiatowe w Łodygowicach i Zarzeczu”
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl
Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.
SIWZ w formie papierowej kosztuje 100,00 zł brutto plus ewentualne koszty przesyłki.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
Projekt obejmuje przebudowę drogi gminnej ul. Piastowskiej (1,4 km) , łączącej dwie drogi powiatowe w Łodygowicach i Zarzeczu: 1464 S Łodygowice – Bierna oraz 1404 S Łodygowice – Tresna – Zarzecze.. Zarządcą drogi jest gmina Łodygowice. Droga przebiega przez dwie miejscowości w gminie: Łodygowice i Zarzecze.
Przebudowa ul. Piastowskiej będzie obejmować:
- wzmocnienie podbudowy drogi;
- frezowanie istniejącej nawierzchni;
- położenie warstwy profilowej z masy mineralno-bitumicznej gr.
- położenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej gr.
- skropienie nawierzchni emulsją asfaltową
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego na drodze i skrzyżowaniach z drogami powiatowymi (znaki B-20 i B-33)
- wykonanie prawoskrętów na skrzyżowaniach z drogami powiatowymi
- wykonanie progu zwalniającego na drodze wraz z oznakowaniem pionowymi poziomym w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
- wykonanie przy skrzyżowaniach z drogami powiatowymi nawierzchni uszorstniającej z mieszanki SMA w kolorze czerwonym.
Szczegóły przedstawiono w dokumentacji technicznej.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
4. Termin wykonania przedmiotu umowy: od 01 do 30 czerwca 2010 r.
5. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:
a) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie (jak zapisano w pkt 6 ppkt 4 niniejszego ogłoszenia) oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.
6. Dokumenty bezwzględnie wymagane:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2) Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. budowa lub modernizacja drogi o szerokości nie mniejszej niż 4 m i długości nie mniejszej niż 1,4 km w jednym zadaniu. UWAGA! Zamawiający nie uwzględni placów, parkingów o powierzchni tożsamej do projektowanej drogi). Łączna wartość robót budowlanych nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty – załącznik nr 5 do SIWZ.
5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu– Załącznik nr 4 do SIWZ.
6) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 6 do SIWZ
7) Kosztorys ofertowy wypełniony zgodnie z przedmiarem robót – Załącznik nr 1 do SIWZ
8) Wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik nr 7 do SIWZ
9) Parafowany projekt umowy – Załącznik nr 8 do SIWZ
10) Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem – Załącznik nr 9 do SIWZ
7. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.
8. Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10 000,00 zł.
9. Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena - 100 % wartości kryterium.
10. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 19 lutego 2010 r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta (parter).
11. Miejsce i termin otwarcia ofert: 19 lutego 2010 r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego – biuro obsługi klienta (parter).
12. Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia składania ofert.
13. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa art. 67 ust.1 pkt 6 i 7, lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
WÓJT GMINY ŁODYGOWICE
ANDRZEJ PITERA
Załącznik nr 2 Specyfikacja techniczna
Załącznik nr 3 Dokumentacja techniczna
Załącznik nr 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
Załącznik nr 5 Doświadczenie zawodowe
Załącznik nr 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 7 Formularz ofertowy
Załącznik nr 9 Oświadczenie o zapoznaniu terenu
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 2010-01-29
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-01-29 13:55:03
- Liczba odsłon: 468
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: