Wersja archiwalna 2010-02-09 09:41:22

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Łodygowice

34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75

Tel./fax 0-33-863-0-500

e-mail: zp@lodygowice.pl 

www:  www.lodygowice.pl

NIP: 553-10-25-544

Nr sprawy: RIP-ZP/02/2010

Łodygowice, dn. 27.01.2010 r.

OGŁOSZENIE

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :

Budowa chodników w Gminie Łodygowice

1.        Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl

Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.

SIWZ w formie papierowej kosztuje 150,00 zł brutto plus ewentualne koszty przesyłki.

2.        Przedmiotem zamówienia jest:

Budowa chodników przy drogach powiatowych w Gminie Łodygowice:

I.                     Budowa chodnika przy ul. Kasztanowej w Łodygowicach – Etap I – 910 mb

II.   Budowa chodnika przy ul. Piłsudskiego wraz z budową kładki dla pieszych w Łodygowicach – 347,58 mb

III.                   Budowa chodnika przy  ul. T. Kościuszki w Pietrzykowicach – Etap II – od ul. Wierzbowej do ul. Jana Pawła II – 1050 mb.

w/w chodniki mają szerokość 1,5 m (częściowo zwężenia), kostka brukowa o gr. 6 cm (na zjazdach 8cm): szara, czerwona na wjazdach i przy krawężniku (z wyjątkiem chodnika w Pietrzykowicach). W ramach budowy w/w chodników planuje się budowę kanalizacji deszczowej, uzupełnienia warstwą bitumiczną, humusowanie, posianie trawy i inne prace towarzyszące i wykończeniowe.

Szczegóły przedstawiono w dokumentacjach technicznych.

3.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

4.        Termin wykonania przedmiotu umowy: do 30 czerwca 2010 r.

5.        Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a)      Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie (jak zapisano w pkt 6 ppkt 4 niniejszego ogłoszenia) oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

c)      Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.

6.        Dokumenty bezwzględnie wymagane:

1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

2)      Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

3)      Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4)     Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. budowa chodnika z kostki brukowej o długości nie mniejszej niż 1,5 km wraz z kanalizacją deszczową o długości nie mniejszej 900 mb w jednym zadaniu. UWAGA! Zamawiający nie uwzględni placów, parkingów o powierzchni tożsamej do projektowanych chodników). Łączna wartość robót budowlanych nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty – załącznik nr 5 do SIWZ.

5)      Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu– Załącznik nr 4 do SIWZ.

6)  Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 6 do SIWZ

7)  Kosztorys ofertowy wypełniony zgodnie z przedmiarem robót – Załącznik nr 1 do SIWZ

8)  Wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik nr 7 do SIWZ

9)  Parafowany projekt umowy – Załącznik nr 8 do SIWZ

10) Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem – Załącznik nr 9 do SIWZ

7.        Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

8.        Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 60 000,00 zł.

9.     Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena - 100 % wartości kryterium.

10.     Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 18 lutego 2010 r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta (parter).

11.     Miejsce i termin otwarcia ofert: 18 lutego 2010 r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego – biuro obsługi klienta (parter).

12.     Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia składania ofert.

13.     Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.

14.     Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.     Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa art. 67 ust.1 pkt 6 i 7, lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 

WÓJT GMINY ŁODYGOWICE

ANDRZEJ PITERA

 

 

SIWZ

 

Załącznik 1 Przedmiar robót

ul. Kasztanowaul. Piłsudskiego,  ul. Kościuszki

 

Załącznik nr 2 Specyfikacja techniczna

ul. Kasztanowa,  ul. Piłsudskiego,  ul. Kościuszki

 

Załącznik nr 3 Dokumentacja techniczna

ul. Kasztanowa 1, ul. Kasztanowa 2, ul. Kasztanowa 3,

ul. Kasztanowa 4, ul Kasztanowa 5

  ul. Piłsudskiego 1, ul. Piłsudskiego 2 

ul. Kościuszki

 

Załącznik nr 4 Oświadczenie o spełnienie warunków udziału

 

Załącznik nr 5 Wykaz robót

 

Załącznik nr 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Załącznik nr 7 Formularz ofertowy

 

Załącznik nr 8 Umowa

 

Załącznik nr 9 Oświadczenie o zapoz. się z terenem

 

 

   „Na podstawie art. 181 ust. 3 i 183 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych poniżej Zamawiający zamieszcza wniesiony protest wraz z odpowiedzią na wniesiony protest”

 

Wniesiony protest

 

Odpowiedź na protest

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3508567]

przewiń do góry