Wersja archiwalna 2009-01-20 16:09:58

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Łodygowice

34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75

Tel./fax 0-33-863-0-500

e-mail: gmina@lodygowice.pl 

www:  www.lodygowice.pl

NIP: 553-10-25-544

Nr sprawy: RIP-ZP-PN-SR/02/2009

 

Łodygowice, dn. 20.01.2009r.

 

 

OGŁOSZENIE

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :

BUDOWĘ CHODNIKA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ

ISTNIEJĄCYCH ZJAZDÓW INDYWIDUALNYCH

przy drodze powiatowej nr S1459 ul. T. Kościuszki w Pietrzykowicach

 

 

1.        Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl

Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.

SIWZ w formie papierowej kosztuje 50,00 zł brutto plus ewentualne koszty przesyłki.

 

2.        Przedmiotem zamówienia jest:

 

Budowa chodnika dla pieszych wraz z odwodnieniem wzdłuż drogi powiatowej nr S1459 ul. T. Kościuszki. Przewidziano chodnik o szer. 1,5m oraz długości 550,00m (odcinek od ul. Pocztowej do ul. Akacjowej); odwodnienie pasa drogowego od osi jezdni w kierunku projektowanego odcinka, poprzez wykonanie wpustów ulicznych wraz z odprowadzeniami w postaci kanałów. Istniejące zjazdy do posesji zostaną przebudowane tak, aby krawędzie ich nawierzchni na styku z chodnikiem były na takiej samej wysokości co chodnik. Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm, układanej na podsypce piaskowej gr. 5cm z wypełnieniem spoin piaskiem. Podbudowa – warstwa kruszywa łamanego gr. 15cm. Przewidziano zastosowanie krawężników betonowych 15×30cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz ławie betonowej z oporem z betonu B-15. Odkrycie krawężnika ponad nawierzchnię jezdni 16cm, w celu umożliwienia wykonania wzmocnienia nawierzchni warstwą bitumiczną grubości 4cm. Na długości zjazdów do posesji oraz na przejściach dla pieszych obniżenie krawężników do wysokości 4cm ponad nawierzchnię jezdni. Obrzeża betonowe 8×30cm na podsypce cementowo – piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową. Zjazdy  do posesji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej gr 3cm, z wypełnieniem spoin podsypką cementowo – piaskową, podbudowa na zjazdach z kruszywa łamanego.

Przewidziano humusowanie i obsianie trawą skarp w miejscach nowych nasypów.

Odwodnienie w postaci typowych wpustów ulicznych żeliwnych ze studzienkami ściekowymi betonowymi z rur PVC. Kanały główne wyposażone w studnie rewizyjne betonowe. 

 

3.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

 

4.        Termin wykonania przedmiotu umowy: 30.05.2009r.

 

5.        Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a)      Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

c)      Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.

 

6.          Dokumenty bezwzględnie wymagane:

 

1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

2)      Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

3)      Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4)      Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego.

5)      Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zał. Nr 5 do siwz.

6)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa chodnika o długości min. 550mb wraz z kanalizacją deszczową), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość robót nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty – załącznik nr 4 do siwz.

7)      Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

8)      Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art.22 ust.1 i art.24 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 7 do siwz.

 

7.        Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

 

8.        Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości  10 000,00 zł.

 

9.        Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.

 

10.     Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 10.02.2009r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta (parter).

 

11.     Miejsce i termin otwarcia ofert: 10.02.2009r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego (parter).

 

12.     Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.

 

13.     Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.

 

14.     Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

15.     Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy Prawo zamówień Publicznych.

 

SIWZ

 

Załącznik nr 1

 

Załącznik nr 2

 

Załącznik nr 3

Opis technicznyprzek. typowystudzuenka wodościekowa,

zagospodarowanie terenu - chodnikprofil- kanal. deszczowa

studzienka kanal., zagospodarowanie terenu - kan. deszczowazjazd indyw.

 

Załącznik nr 4

 

Załącznik nr 5

 

Załącznik nr 6

 

Załącznik nr 7

 

Załącznik nr 8

 

Załącznik nr 9

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3270269]

przewiń do góry