Wersja archiwalna 2005-09-20 15:31:47
NR SPRAWY : ZP/PN/ 46/2005 ŁODYGOWICE 20.09.005 ROK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1/ OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa:
Wójt Gminy Łodygowice
Adres:
34 –325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, woj. śląskie
tel. 0/33 – 8602 –778 faks: 8631- 303
internet: http:// www.uglodygowice.bip.org.pl e – mail: gmina@lodygowice.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu:
w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia –inspektor Andrzej Pezdek tel. 8631-083
organizacji przetargu - inspektor Maria Kubica UG Łodygowice tel. 8602 – 778, pokój nr 14.
I.2 /ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE :
Taki jak w pkt. I.1
I.3/ ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ
Taki jak w pkt.I.1
SEKCJA II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1. OPIS
II.1.2. / Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
ZADANIE NR 1.
REMONT MOSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI GMINNEJ - ULICA WIERZCH GRANIC
W SOŁECTWIE PIETRZYKOWICE- uszkodzonego w czasie powodzi w dniach 24-25 .08.2005 roku
ZADANIE NR 2
REMONT MOSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI GMINNEJ - ULICA RZEMIEŚLNICZA
W SOŁECTWIE BIERNA uszkodzonego w czasie powodzi w dniach 24-25 .08.2005 roku
II.1.3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Taki jak w pkt. II 1.2
/ ZAKRES PRAC UŚCIŚLONY W PRZEDMIARZE ROBÓT STANOWIĄCYCH ZAŁĄCZNIK
DO SIWZ./
II. 1.4 MIEJSCE WYKONYWANIA ROBÓT
JAK W PKT. II.1. 2 GMINA ŁODYGOWICE
II. 1.5 Nomenklatura
Wspólny słownik zamówień: 45221111-3
II.1.6 Czy dopuszcza się składanie oferty częściowej
Nie
II.1.7 Czy dopuszcza się składanie oferty wariantowej
Nie
II. 2.WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1 zakres zamówienia jak w pkt.II.1.3 do 60 000 Euro
II.3 CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA
Od podpisania umowy do 15 GRUDNIA 2005 roku
SEKCJA III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM.
III.1 /WYMAGANE WADIUM: brak
III.2/ INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE
I TECHNICZNE .
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych /Dz.U. Nr 19, poz. 177 / oraz spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
SEKCJA IV TRYBY
IV.1/ TRYBY
Przetarg nieograniczony
IV.2/ KRYTERIA OCENY OFERT
Cena 100 % - najniższa cena
IV.3. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1 /Warunki uzyskania SIWZ oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne od 20.09.2005 roku do 06.10.2005 roku, cena - 10,00 zł / słownie : dziesięć złotych /
IV .3.2 TERMIN SKŁADANIA OFERT
06.10.2005 rok godz. 1000 w Urzędzie Gminy w Łodygowicach, pokój nr 17
IV.3.3 TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
30 DNI
IV.3.4 DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT
06.10.2005 rok godz. 1030 Urząd Gminy w Łodygowicach pokój nr 16 / I. Piętro/
SEKCJA V. INNE INFORMACJE
V.1/ Czy zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej ?
Nie
DOTYCZY ŚRODKÓW NA USUWANIE SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH
Podpis zamawiającego :
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Fiołek
- Data udostępnienia w BIP: 2005-09-20
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Fiołek
- Data ostatniej aktualizacji: 2005-09-20 15:31:47
- Liczba odsłon: 191
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: