NR SPRAWY : ZP/PN/ 46/2005                                                              ŁODYGOWICE  20.09.005 ROK

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

O WARTOŚCI  PONIŻEJ 60 000 EURO

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I.1/ OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

Nazwa:

Wójt  Gminy  Łodygowice

 

Adres:

34 –325  Łodygowice, ul. Piłsudskiego  75,  woj. śląskie

tel. 0/33 – 8602 –778  faks: 8631- 303

internet: http:// www.uglodygowice.bip.org.pl e – mail: gmina@lodygowice.pl 

Nazwisko  osoby  upoważnionej do  kontaktu:

w sprawach  dotyczących  przedmiotu zamówienia –inspektor Andrzej Pezdek tel. 8631-083

organizacji  przetargu  - inspektor  Maria Kubica  UG Łodygowice tel. 8602 – 778, pokój nr 14. 

 

I.2 /ADRES POD  KTÓRYM MOŻNA  UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE :

Taki jak  w pkt. I.1

 

I.3/ ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ  SIWZ

 Taki jak  w pkt.I.1

 

SEKCJA II. PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

 

II.1. OPIS

II.1.2. / Nazwa zamówienia  nadana przez zamawiającego:

 

ZADANIE NR 1.

REMONT MOSTU  DROGOWEGO W CIĄGU DROGI GMINNEJ - ULICA WIERZCH GRANIC

W SOŁECTWIE PIETRZYKOWICE- uszkodzonego w czasie powodzi w dniach 24-25 .08.2005 roku  

ZADANIE NR 2

REMONT  MOSTU DROGOWEGO  W CIĄGU  DROGI GMINNEJ - ULICA RZEMIEŚLNICZA

W SOŁECTWIE  BIERNA  uszkodzonego w czasie powodzi w dniach 24-25 .08.2005 roku

 

II.1.3  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

     Taki jak w pkt.  II 1.2

  / ZAKRES PRAC UŚCIŚLONY W  PRZEDMIARZE   ROBÓT STANOWIĄCYCH   ZAŁĄCZNIK

                DO SIWZ./

 

II. 1.4 MIEJSCE WYKONYWANIA ROBÓT

       JAK W PKT. II.1. 2  GMINA  ŁODYGOWICE

II. 1.5 Nomenklatura

          Wspólny  słownik zamówień: 45221111-3

II.1.6 Czy dopuszcza się składanie oferty częściowej

          Nie

II.1.7 Czy dopuszcza  się składanie oferty wariantowej

          Nie

II. 2.WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1  zakres zamówienia  jak  w pkt.II.1.3   do 60 000 Euro

 

II.3  CZAS  TRWANIA ZAMÓWIENIA

       Od podpisania umowy do 15 GRUDNIA  2005 roku

 

SEKCJA III. INFORMACJE  O CHARAKTERZE  PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I  TECHNICZNYM.

 

III.1 /WYMAGANE  WADIUM:  brak

 

III.2/ INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE  I FORMALNOŚCI  NIEZBĘNE  DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON  MINIMALNE  WYMOGI  EKONOMICZNE, FINANSOWE

I TECHNICZNE .

 

W postępowaniu  mogą  wziąć udział wykonawcy, którzy    nie wykluczeniu  na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz  spełniający   warunki zawarte w art.22 ust.1. ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 roku  Prawo zamówień publicznych  /Dz.U. Nr 19, poz. 177 /   oraz spełniają wymogi  określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .  

 

SEKCJA IV  TRYBY

 

IV.1/ TRYBY

         Przetarg  nieograniczony

 

IV.2/ KRYTERIA  OCENY  OFERT

         Cena 100 %  - najniższa   cena

 

IV.3. INFORMACJE  ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1 /Warunki uzyskania  SIWZ  oraz  dodatkowych  wyjaśnień

      Dostępne  od  20.09.2005 roku  do 06.10.2005 roku, cena -  10,00     / słownie : dziesięć  złotych   /   

 

IV .3.2 TERMIN SKŁADANIA OFERT

       06.10.2005 rok  godz.  1000  w Urzędzie Gminy w  Łodygowicach, pokój nr  17

 

IV.3.3 TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

      30 DNI  

 

IV.3.4  DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT

     06.10.2005 rok    godz.  1030         Urząd Gminy  w  Łodygowicach  pokój nr 16 / I. Piętro/

 

SEKCJA  V. INNE INFORMACJE

 

 

 V.1/ Czy zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego  ze  środków Unii Europejskiej ?

        Nie

DOTYCZY  ŚRODKÓW  NA  USUWANIE  SKUTKÓW  KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH

 

 

                                                                              Podpis  zamawiającego :

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Fiołek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Fiołek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2005-09-20 15:31:47
  • Liczba odsłon: 190
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3508155]

przewiń do góry