Wersja archiwalna 2011-06-15 09:09:45
Łodygowice: Zakup koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łodygowicach
Numer ogłoszenia: 164361 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 0-33 8630 519, 8630 521, faks 0-33 8630 501.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łodygowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koparko-ładowarki o następujących parametrach: Specyfikacja maszyny - używana/nowa, nie starsza niż 2009 r. - maszyna nie może być tzw. składakiem - główne podzespoły jak silnia, skrzynia biegów, mosty napędowe muszą być wykonane przez jednego producenta - ilość przepracowanych motogodzin nie więcej niż 1400. - silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o niskiej emisji spalin, chłodzony cieczą, - moc maksymalna - minimum
UWAGA!!! ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA PARAMETRY I ROZWIĄZANIA TECHNOLOGICZNE RÓWNOWAŻNE DO OPISANYCH POWYŻEJ Z ZASTRZEŻENIEM, ŻE NIE MOGĄ TO BYĆ PARAMETRY O JAKOŚCI NIŻSZEJ NIŻ PRZEDSTAWIONO POWYŻEJ.
UWAGA!!! ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE MOŻLIWOŚĆ DOKONANIA OGLĘDZIN ORAZ SPRAWDZENIA MASZYNY PRZED OSTATECZNYM WYBOREM OFERTY..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę koparko-ładowarki o wartości minimum 150 000 zł.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wypełniony formularz ofertowy. 3. Podpisany projekt umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez kierownika Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: - ustawowej zmiany przepisów podatkowych, - zmiany zakresu wykonania zlecenia powierzonych podwykonawcom, - działania siły wyższej, - wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wówczas zmiana umowy może nastąpić w zakresie terminu realizacji. - zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Piłsudskiego 75, pokój nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Gminy Łodygowice (ul. Piłsudskiego 75).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
p.o. Kierownika ZGK w Łodygowicach
Marcin Zyzak
Zał. 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków
Zał. 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenie (art. 24)
Zał. 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Łodygowice, dn. 15 czerwca 2011 r.
ZGK-ZP/02/2011
Uwaga!! Wykonawcy zadali pytania!!
Dotyczy: Zakup koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łodygowicach
W oparciu o art. 38 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2010, nr 113; poz. 759 ze zm.), Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące pytania:
1. Czy dopuszcza się automatyczną skrzynię biegów cztery biegi do przodu dwa biegi do tyłu?
2. Co rozumiecie Państwo przez sformułowanie „składak”?
3. Czy dopuszczacie państwo maszynę fabryczną z podzespołami przewidzianymi przez producenta niekoniecznie wyprodukowanymi przez dany koncern?
Zamawiający w SIWZ w punkcie II pkt. 1 wskazał, że maszyna nie może być tzw. składakiem – główne podzespoły jak silnik, skrzynia biegów, mosty napędowe muszą być wykonane przez jednego producenta. Zamawiający interpretuje to w ten sposób, że przedmiot zamówienia nie może być składany z różnych części od różnych producentów przez producenta, który nie jest właścicielem marki pojazdu. Oczywistym jest zatem fakt, że Zamawiający uzna każdą maszynę, której bezpośrednim producentem jest właściciel marki pojazdu, bez względu na to, kto jest dostawcą poszczególnych części produktu, gdyż to właściciel marki ponosi de facto odpowiedzialność za stworzony przez siebie produkt.
Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 2011-06-15
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-06-15 09:09:45
- Liczba odsłon: 403
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: