Wersja archiwalna 2011-06-14 09:49:08

 

Łodygowice: Zakup koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łodygowicach
Numer ogłoszenia: 164361 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 0-33 8630 519, 8630 521, faks 0-33 8630 501.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łodygowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koparko-ładowarki o następujących parametrach: Specyfikacja maszyny - używana/nowa, nie starsza niż 2009 r. - maszyna nie może być tzw. składakiem - główne podzespoły jak silnia, skrzynia biegów, mosty napędowe muszą być wykonane przez jednego producenta - ilość przepracowanych motogodzin nie więcej niż 1400. - silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o niskiej emisji spalin, chłodzony cieczą, - moc maksymalna - minimum 105 kM. - moment obrotowy - minimum 500 Nm Układ hydrauliczny: - pompa hydrauliczna zębata dwusekcyjna - pompa o wydajności minimum 160 l na min, - maksymalne ciśnienie pracy - 210 bar. Układ napędowy - automatyczna lub manualna przekładnia czterobiegowa, 4 biegi do przodu, 4 biegi do tyłu - napęd na 4 koła, - przednia oś skrętna - most przedni wahliwy - blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu. Układ hamulcowy - układ hamulcowy ze wspomaganiem, wielotarczowy, mokry. Kabina (wyposażenie minimalne): - fotel operatora z regulacją i z bezwładnościowym pasem bezpieczeństwa, - regulowana kolumna kierownicy, - drzwi wejściowe do kabiny po obu stronach, - uchylne szyby boczne oraz uchylna szyba tylna, - dwa lusterka zewnętrzne + jedno wewnętrzne, - oświetlenie wnętrza kabiny, - oświetlenie maszyny do poruszania się po drogach publicznych, - oświetlenie zewnętrzne (reflektory robocze), - wycieraczka szyby przedniej i szyby tylnej, Parametry robocze: Osprzęt koparkowy z ramieniem teleskopowym: - łyżka koparkowa o szerokości ok. 600 mm, - głębokość kopania: - ramię wsunięte: minimum 4,36 m, - ramię wysunięte: minimum 5,75 m, - zasięg roboczy: - ramię wsunięte: minimum 5,2 m, - ramię wysunięte: minimum 6,2 m, - maksymalna wysokość wysypu: minimum 4,5 m, - przesuw boczny wysięgnika - szybkozłącze mechaniczne do szybkiej wymiany łyżek i osprzętu koparkowego - sterowanie osprzętem koparkowym za pomocą joysticków hydraulicznych, Osprzęt ładowarkowy z łyżką wieloczynnościową, otwieraną z zębami - pojemność łyżki ładowarkowej 1 m3, szerokość max 2,25 m - układ dwóch równoległych siłowników podnoszenia ramienia - uchylna maska silnika - układ stabilizacji maszyny przeciw galopowaniu maszyny - automatyczny powrót do głębokości kopania - sterowanie osprzętem ładowarkowym za pomocą joysticka, - układ samopoziomowania łyżki ładowarkowej, - maksymalna wysokość wysypu łyżką ładowarkową minimum 3,4 m, - udźwig w łyżce ładowarkowej minimum 3 t, Wyposażenie (minimalne): - instalacja pod młot wyburzeniowy - klimatyzacja - błotniki nad kołami przedniego mostu - pulsujące światło ostrzegawcze - kogut, - gaśnica, - apteczka, - dźwiękowy sygnał biegu wstecznego, - alternator minimum 90 A, - blokada osprzętu koparkowego w czasie transportu, - klucze do kół, - dokumentacja techniczno-ruchowa w języku polskim oraz katalog części zamiennych. - certyfikat CE Gwarancja: Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę co najmniej 6-miesięcznej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru. Kolor: Pomarańczowy Inne: Brak mechanicznych uszkodzeń. Koparko-ładowarka musi być sprawna technicznie i gotowa do eksploatacji. Odległość od najbliższego punktu serwisowego - maksymalnie 100 km. Czas przystąpienia serwisu do naprawy po zgłoszeniu - max. 48 h. Dostawa maszyny nastąpi na koszt własny Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Po dostawie maszyny nastąpi jej uruchomienie i odebranie protokołem. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonej maszyny w dniu jej odbioru. Wraz z pojazdem Wykonawca dostarczy: dokumenty umożliwiające rejestrację pojazdu i poruszanie się nim po drogach publicznych, instrukcję obsługi w języku polskim, katalog części zamiennych.

UWAGA!!! ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA PARAMETRY I ROZWIĄZANIA TECHNOLOGICZNE RÓWNOWAŻNE DO OPISANYCH POWYŻEJ Z ZASTRZEŻENIEM, ŻE NIE MOGĄ TO BYĆ PARAMETRY O JAKOŚCI NIŻSZEJ NIŻ PRZEDSTAWIONO POWYŻEJ.

UWAGA!!! ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE MOŻLIWOŚĆ DOKONANIA OGLĘDZIN ORAZ SPRAWDZENIA MASZYNY PRZED OSTATECZNYM WYBOREM OFERTY..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę koparko-ładowarki o wartości minimum 150 000 zł.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                   

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wypełniony formularz ofertowy. 3. Podpisany projekt umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez kierownika Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: - ustawowej zmiany przepisów podatkowych, - zmiany zakresu wykonania zlecenia powierzonych podwykonawcom, - działania siły wyższej, - wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wówczas zmiana umowy może nastąpić w zakresie terminu realizacji. - zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Piłsudskiego 75, pokój nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Gminy Łodygowice (ul. Piłsudskiego 75).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

                                                                           p.o. Kierownika ZGK w Łodygowicach

                                                                           Marcin Zyzak

 

SIWZ

 

Zał. 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków

 

Zał. 2 Doświadczenie zawodowe

 

Zał. 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenie (art. 24)

 

Zał. 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Zał. 5 Formularz ofertowy

 

Zał. 5 Umowa - wzór

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3508583]

przewiń do góry