Wersja archiwalna 2005-06-20 11:47:39

 

NR SPRAWY : ZP/PN/ 30/2005 ŁODYGOWICE 20.06.2005 ROK




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I.1/ OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa:

Wójt Gminy Łodygowice

Adres :

34 –325 Łodygowice , woj. śląskie ul. Piłsudskiego 75

tel. 0/33 – 8602 –778 faks: 8631- 303

internet: www.uglodygowice.bip.org.pl  e–mail:gmina@lodygowice.pl

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu :

w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia –inspektor Andrzej Pezdek tel. 8631-083

organizacji przetargu - inspektor Maria Kubica UG Łodygowice tel. 8602 – 778 ,pokój nr 14.


I.2 /ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE :

Taki jak w pkt. I.1


I.3/ ADRES , POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ

Taki jak w pkt.I.1


SEKCJA II . PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1. OPIS

II.1.2. / Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego :


REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2005 ROKU

w sołectwie Zarzecze - remont ulicy Szczytowej

w sołectwie Bierna - remont ulicy Grabowej

w sołectwie Pietrzykowice – remont ulicy Jaworowej, ulicy Pocztowej i ulicy Leszczynowej

w sołectwie Łodygowice – remont ul. Spacerowej, remont placu przed Urzędem Gminy Ł-ce oraz drogi

zjazdowej obok budynku Urzędu Gminy, remont pętli autobusowej MZK w

Łodygowicach Górnych


II.1.3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Taki jak w pkt. II 1.2

/ ZAKRES PRAC UŚCIŚLONY W PRZEDMIARACH ROBÓT STANOWIĄCYCH ZAŁĄCZNIKI

OD 1- 8 ZAŁĄCZONYCH DO SIWZ./


II. 1.4 MIEJSCE WYKONYWANIA ROBÓT

JAK W PKT. II.1. 2 GMINA ŁODYGOWICE

II. 1.5 Nomenklatura

Wspólny słownik zamówień : 4523 3142-6

II.1.6 Czy dopuszcza się składanie oferty częściowej

Nie

II.1.7 Czy dopuszcza się składanie oferty wariantowej

Nie

II. 2.WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1 zakres zamówienia jak w pkt.II.1.3 , do 60 000 Euro


II.3 CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA

Od podpisania umowy do 30 września 2005 roku


SEKCJA III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM , EKONOMICZNYM , FINANSOWYM I TECHNICZNYM.


III.1 /WYMAGANE WADIUM : brak


III.2/ INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘNE DO OCENY , CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE , FINANSOWE I TECHNICZNE .


W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy są nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2004 roku Nr 19 , poz. 177 / oraz wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej trzy roboty o charakterze , zakresie i wartości podobnych do zamówienia .


SEKCJA IV TRYBY


IV.1/ TRYBY

Przetarg nieograniczony


IV.2/ KRYTERIA OCENY OFERT

Cena 100 % - najniższa cena


IV.3. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1 /Warunki uzyskania SIWZ oraz dodatkowych wyjaśnień

Dostępne od 20.06.2004 roku do 6.07.2005 roku , cena - 20,00 zł / słownie : dwadzieścia złotych /


IV .3.2 TERMIN SKŁADANIA OFERT

6.07.2005 rok godz. 1000 w Urzędzie Gminy w Łodygowicach , pokój nr 17


IV.3.3 TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

30 DNI tj. do dnia 6.08.2005 rok


IV.3.4 DATA , GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT

6.07.2005 rok godz. 1030 Urząd Gminy w Łodygowicach pokój nr 16 / I. Piętro/


SEKCJA V . INNE INFORMACJE



V.1/ Czy zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej ?

Nie



Podpis zamawiającego :






Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Fiołek
  • Data udostępnienia w BIP: 2005-06-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Fiołek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2005-06-20 11:47:39
  • Liczba odsłon: 167
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3508596]

przewiń do góry