NR SPRAWY : ZP/PN/ 30/2005 ŁODYGOWICE 20.06.2005 ROK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1/ OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa:
Wójt Gminy Łodygowice
Adres :
34 –325 Łodygowice , woj. śląskie ul. Piłsudskiego 75
tel. 0/33 – 8602 –778 faks: 8631- 303
internet: www.uglodygowice.bip.org.pl e–mail:gmina@lodygowice.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu :
w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia –inspektor Andrzej Pezdek tel. 8631-083
organizacji przetargu - inspektor Maria Kubica UG Łodygowice tel. 8602 – 778 ,pokój nr 14.
I.2 /ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE :
Taki jak w pkt. I.1
I.3/ ADRES , POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ
Taki jak w pkt.I.1
SEKCJA II . PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1. OPIS
II.1.2. / Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego :
REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2005 ROKU
w sołectwie Zarzecze - remont ulicy Szczytowej
w sołectwie Bierna - remont ulicy Grabowej
w sołectwie Pietrzykowice – remont ulicy Jaworowej, ulicy Pocztowej i ulicy Leszczynowej
w sołectwie Łodygowice – remont ul. Spacerowej, remont placu przed Urzędem Gminy Ł-ce oraz drogi
zjazdowej obok budynku Urzędu Gminy, remont pętli autobusowej MZK w
Łodygowicach Górnych
II.1.3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Taki jak w pkt. II 1.2
/ ZAKRES PRAC UŚCIŚLONY W PRZEDMIARACH ROBÓT STANOWIĄCYCH ZAŁĄCZNIKI
OD 1- 8 ZAŁĄCZONYCH DO SIWZ./
II. 1.4 MIEJSCE WYKONYWANIA ROBÓT
JAK W PKT. II.1. 2 GMINA ŁODYGOWICE
II. 1.5 Nomenklatura
Wspólny słownik zamówień : 4523 3142-6
II.1.6 Czy dopuszcza się składanie oferty częściowej
Nie
II.1.7 Czy dopuszcza się składanie oferty wariantowej
Nie
II. 2.WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1 zakres zamówienia jak w pkt.II.1.3 , do 60 000 Euro
II.3 CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA
Od podpisania umowy do 30 września 2005 roku
SEKCJA III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM , EKONOMICZNYM , FINANSOWYM I TECHNICZNYM.
III.1 /WYMAGANE WADIUM : brak
III.2/ INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘNE DO OCENY , CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE , FINANSOWE I TECHNICZNE .
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy są nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2004 roku Nr 19 , poz. 177 / oraz wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej trzy roboty o charakterze , zakresie i wartości podobnych do zamówienia .
SEKCJA IV TRYBY
IV.1/ TRYBY
Przetarg nieograniczony
IV.2/ KRYTERIA OCENY OFERT
Cena 100 % - najniższa cena
IV.3. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1 /Warunki uzyskania SIWZ oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne od 20.06.2004 roku do 6.07.2005 roku , cena - 20,00 zł / słownie : dwadzieścia złotych /
IV .3.2 TERMIN SKŁADANIA OFERT
6.07.2005 rok godz. 1000 w Urzędzie Gminy w Łodygowicach , pokój nr 17
IV.3.3 TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
30 DNI tj. do dnia 6.08.2005 rok
IV.3.4 DATA , GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT
6.07.2005 rok godz. 1030 Urząd Gminy w Łodygowicach pokój nr 16 / I. Piętro/
SEKCJA V . INNE INFORMACJE
V.1/ Czy zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej ?
Nie
Podpis zamawiającego :
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Fiołek
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Fiołek
- Data ostatniej aktualizacji: 2005-06-20 11:47:39
- Liczba odsłon: 166
- Historia dokumentu: