Wersja archiwalna 2009-10-29 14:29:28

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Łodygowice

34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75

Tel./fax 0-33-863-0-500 Mail: gmina@lodygowice.pl 

www.lodygowice.pl

NIP: 553-10-25-544

Sprawa nr: RIP-ZP-PN-SR/19/2009

Łodygowice, dn. 21.10.2009r.

OGŁOSZENIE

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :

„UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI

1.000.000,00 ZŁOTYCH NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ŁODYGOWICE w 2009 r.”

 

1.          Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl

        Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.

2.          Przedmiotem zamówienia jest:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 złotych, na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łodygowice w 2009 r.

        CPV: 66.13.00.00-0

3.          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.          Termin wykonania przedmiotu umowy: od 31 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2014r.

6.          Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a)      Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

c)      Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      Nie podlega wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia.

7.          Dokumenty bezwzględnie wymagane:

1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

Powyższe wymogi nie dotyczą Banków Państwowych, dla których aktem założycielskim są przepisy ustawowe.

2)      Koncesje, zezwolenia lub licencje (na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem), jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji.

3)      Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

4)      Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art.22 ust.1 i art.24 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji  (Załącznik nr 2 do SIWZ).

5)      Wypełniony „Formularz ofertowy(zał. Nr 1 do SIWZ).

8.          Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

9.            Celem zabezpieczenia oferty Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.

10.         Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.

11.         Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 30.11.2009r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego w biurze obsługi klienta.

12.         Miejsce i termin otwarcia ofert: 30.11.2009r.; godz. 10:00  pokój nr 10 w siedzibie Zamawiającego.

13.         Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.

14.         Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

15.         Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

16.         Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

 

SIWZ

Załącznik nr 1 formularz ofertowy

Załącznik nr 2 Oświadczenie

Załącznik nr 3

Uchwała nr 294 RG w Łodygowicach, wniosek do RIO,

 

zaświadczenie o wyborze Wójta,

 

potwierdzenie nadania numeru NIP,

 

powołanie skarbnika, nadanie numeru NIP,

 

zaświadczenie o numerze REGON urząd,

 

zaświadczenie ZUS, zaświadczenie US,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3270164]

przewiń do góry