Wersja archiwalna 2009-09-08 14:53:32
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Łodygowice
34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75
Tel./fax 0-33-863-0-500 Mail: gmina@lodygowice.pl
www.lodygowice.pl
NIP: 553-10-25-544
Sprawa nr: RIP-ZP-PN-SR/17/2009
Łodygowice, dn. 04.09.2009r.
OGŁOSZENIE
O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W GMINIE ŁODYGOWICE 2009/2010”
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl
Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych leżących na terenie Gminy Łodygowice. Utrzymanie na biało, ze zlikwidowana śliskością (w szczególności na skrzyżowaniach, podjazdach, mostach, zatokach autobusowych) i możliwością przejazdu (ok.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania przedmiotu umowy: od 01 listopada 2009r. do 15 kwietnia 2010r.
6. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:
a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) Nie podlega wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia.
Dokumenty bezwzględnie wymagane
1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 4 do Specyfikacji),
2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat usług utrzymania zimowego dróg odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia – minimum 2 usługi. (zał. nr 6 do Specyfikacji),
3) Wypełniony „Formularz ofertowy” (zał. Nr 1 do Specyfikacji),
4) Podpisany projekt umowy (zał. Nr 2 do Specyfikacji) – parafka na każdej stronie,
5) Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem odśnieżania (zał. Nr 5 do Specyfikacji),
6) Wykaz sprzętu do zimowego utrzymania dróg gminnych (minimum jeden pojazd wyposażony w pług na jeden rejon) (zał. Nr 7 do Specyfikacji),
7) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Zamawiający będzie oceniał spełnianie prze Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.
7. Celem zabezpieczenia oferty zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
8. Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.
9. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 25 września 2009r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego w biurze obsługi klienta.
10. Miejsce i termin otwarcia ofert: 25 wrzesień 2009r.; godz. 10:00 pokój nr 10 w siedzibie Zamawiającego.
11. Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.
12. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
Załącznik nr 5 - oświadczenie teren
Załącznik nr 6 - wykaz wykonanych robót
Załącznik nr 7 - wykaz sprzętu
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 2009-09-08
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-08 14:53:32
- Liczba odsłon: 424
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: