Wersja archiwalna 2008-07-01 16:19:46

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Łodygowice

34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75

Tel./fax 0-33-863-0-500

e-mail: gmina@lodygowice.pl 

www:  www.lodygowice.pl

NIP: 553-10-25-544

Nr sprawy: RIP-ZP-PN-SR/06/2008

Łodygowice, dn. 01.07.2008r.

 

OGŁOSZENIE

 

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :

„BUDOWA ZEWNĘTRZNEGO BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Łodygowicach ”

 

1.        Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl

Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.

SIWZ w formie papierowej kosztuje 50,00 zł brutto plus ewentualne koszty przesyłki.

 

2.        Przedmiotem zamówienia jest:

 

BUDOWA ZEWNĘTRZNEGO BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Łodygowicach:

 

Ogólnodostępne boisko  zewnętrzne o wymiarach 22×44m o nawierzchni poliuretanowej. Wokół zaprojektowano opaskę z kostki betonowej o szerokości 1,50m przy dłuższych bokach boiska i 3,0m za bramkami. Całość boiska ogrodzona siatką o wysokości 4m. Ogrodzenie posiada dwa wejścia: 1,25 i 2,5m. Ogrodzenie z rur stalowych średnicy 60mm, przy wejściach zastosować rury średnicy 80mm. Nawierzchnia poliuretanowa jest położona na podkładzie z betonu, który należy zdylatować na powierzchni boiska. Powierzchnia pól dylatacyjnych zgodnie z wymaganiami producenta nawierzchni poliuretanowej. Pod nawierzchnią ułożyć drenaż z rur średnicy 80mm odprowadzanych do zbiorczych rur drenarskich średnicy 100mm. Odprowadzenie wody na własny teren do studni zanikowej średnicy 1000mm. Na powierzchni projektuje się 2 boiska do gry w koszykówkę, 1 do gry w piłkę ręczną. Elementy wyposażenia boisk (kosze, bramki) muszą być mocowane na stałe i muszą posiadać odpowiednie atesty. Nie wolno zastosować żadnych materiałów czy sprzętu bez odpowiednich atestów itp. Nawierzchnie muszą być ułożone ze spadkiem 0,5% w kierunku odwodnienia.

 

3.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

 

4.        Termin wykonania przedmiotu umowy: do 45 dni od dnia przekazania placu budowy.

 

5.        Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a)      Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

c)      Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.

 

7.        Dokumenty bezwzględnie wymagane:

1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

2)      Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

3)      Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4)      Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego.

5)      Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zał. Nr 5 do siwz.

6)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość robót nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty – załącznik nr 4 do siwz.

7)      Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

8)      Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art.22 ust.1 i art.24 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 7 do siwz.

 

8.        Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

 

9.        Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości  6 000,00 zł.

 

10.     Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.

 

11.     Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 21 lipca 2008r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta (parter).

 

12.     Miejsce i termin otwarcia ofert: 21 lipiec 2008r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego (parter).

 

13.     Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.

 

14.     Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.

 

15.     Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

                                                                Wójt Gminy Łodygowice

                                                                     Andrzej Pitera

 

 

SIWZ

 

Załącznik nr 1

 

Załącznik nr 2

 

Załącznik nr 3a

 

Załącznik nr 3b

 

Załącznik nr 3c

 

Załącznik nr 3d

 

Załącznik nr 3e

 

Załącznik nr 4

 

Załącznik nr 5

 

Załącznik nr 6

 

Załącznik nr 7

 

Załącznik nr 8

 

Załącznik nr 9

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3508603]

przewiń do góry