Wersja archiwalna 2008-02-06 16:13:11

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Łodygowice

34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75

Tel./fax 0-33-863-0-500

e-mail: gmina@lodygowice.pl 

www:  www.lodygowice.pl

NIP: 553-10-25-544

Nr sprawy: RIP-ZP-PN-SR/02/2008

 

Łodygowice, dn. 06.02.2008r.

 

 

OGŁOSZENIE

 

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :

„BUDOWA CHODNIKA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ

ISTNIEJĄCYCH ZJAZDÓW INDYWIDUALNYCH

przy drodze powiatowej nr S-1455 Pietrzykowice – Lipowa – Ostre w Pietrzykowicach”

 

 

1.         Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl

Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.

Udostępnienie SIWZ w formie papierowej – koszt 50,00 zł brutto.

               

2.         Przedmiotem zamówienia jest:

„Budowa chodnika wraz z przebudową istniejących zjazdów indywidualnych przy drodze powiatowej nr S-1455 Pietrzykowice – Lipowa – Ostre w Pietrzykowicach”

 

Chodnik o szerokości 2,00m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6cm, układanej na podsypce piaskowej grubości 5cm z wypełnieniem spoin piaskiem. Podbudową pod chodnik będzie warstwa z kruszywa łamanego grubości 15cm. Przewidziano nasypy pod chodnik z pospółki oraz wykonanie humusowania i obsiania trawą skarp w miejscach nowych nasypów.

Obrzeza betonowe 8×30cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową.

Krawężniki betonowe 15×30cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz ławie betonowej z oporem z betonu

B-15.

Zjazdy do posesji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej

gr. 3cm, z wypełnieniem spoin podsypką cementowo-piaskową. Podbudowa z kruszywa łamanego.

Łączna długość chodnika L=646,20m, powierzchnia 1 292,40m2.

Zjazdy do posesji: 25 sztuk, łączna powierzchnia 294,74m2.

Łączna ilość obrzeży: 750,00mb.

Łączna długość krawężnika: 720mb.

 

Odwodnienie w postaci typowych wpustów ulicznych żeliwnych ze studzienkami ściekowymi betonowymi fi500mm z osadnikiem w ilości 12 szt. oraz przykanalikami z rur PCV fi 200mm typu ciężkiego, odprowadzającymi wody opadowe do rowu o łącznej długości 24,00mb.

                                                                                                                    

3.         Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

 

4.         Termin wykonania przedmiotu umowy: do 60 dni od dnia przekazania placu budowy.

 

5.         Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a)       Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)       Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

c)       Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)       Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.

 

6.         Dokumenty bezwzględnie wymagane:

1)       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

2)       Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

3)       Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4)       Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

5)       Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.

6)       Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zał. Nr 5 do siwz.

7)       Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – załącznik nr 4 do siwz.

8)       Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

9)       Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art.22 ust.1 i art.24 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 7 do siwz.

 

7.         Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

 

8.         Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości  6 500,00 zł.

 

9.         Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.

 

10.      Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 27 lutego 2008r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w sekretariacie.

 

11.      Miejsce i termin otwarcia ofert: 27 luty 2008r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego.

 

12.      Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.

 

13.      Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.

 

14.      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

                                                                                                       Wójt Gminy Lodygowice

                                                                                                                Andrzej Pitera

 

 

 

 

SIWZ

 

Zał. nr 1 - Przedmiar Robót

 

Zał. nr 2 cz. 1 - Specyfikacja Techniczna

 

Zał. nr 2 cz. 2 - Specyfikacja Techniczna

 

Zał. nr 2 cz. 3 - Specyfikacja Techniczna

 

Zał. nr 3 - Dokumentacja Techniczna

 

Zał. nr 4 - Wykaz Wykonanych Robót

 

Zał. nr 5 - Wykaz Osób i Podmiotów

 

Zał. nr 6 - Formularz oferty

 

Zał. nr 7 - Oświadczenie 

 

Zał. nr 8 - Projekt Umowy

 

Zał. nr 9 - Oświadczenie o Terenie

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3511271]

przewiń do góry