Łodygowice: Roboty drogowe na drogach gminnych

w Gminie Łodygowice

Numer ogłoszenia: 125227 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 00, faks 33 863 05 01.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty drogowe na drogach gminnych w Gminie Łodygowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest położenie nowej nawierzchni na drogach gminnych w 2 technologiach: a) Nawierzchnia z mieszanek mineralno -bitumicznych (4+4) wg specyfikacji: KNNR 6-1005-7 Skropienie nawierzchni asfaltem, KNR 231-310-1 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa wiążąca o grubości 4cm, KNR 231-310-5 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa ścieralna o grubości 4cm. Do położenia na drogach asfaltowych, o szer. 2,7-3,5 m. b)Nawierzchnia z płyt drogowych typu YOMB wg specyfikacji: KNR 2-31 0101-01 Koryta o głębokości 20 cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV, KNR 2-31 0114-01 Warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 20 cm KNR 2-25 0407-03 Budowa nawierzchni z płyt wielootworowych ażurowych o powierzchni do 1,0 m2-typ JOMB zbrojony o wymiarach 100x75x12 cm. Do położenia na drogach gruntowych, o szer. 3-3,5 m. 2. Zamawiający szacuje, że w ramach umowy zostanie położone ok. 3 000 m2 nawierzchni mineralno -bitumicznej i ok. 1 800 m2 nawierzchni z płyt drogowych typu YOMB. Pow. nawierzchni w poszczególnych technologiach wskazane powyżej są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznie wykonanych robót może odbiegać od ww., przy czym nawierzchni mineralno-bitumicznej będzie nie mniej niż 2 000 m2 i nie więcej niż 8 000 m2, a nawierzchni z płyt drogowych typu YOMB będzie nie mniej niż 1 000 m2 i nie więcej niż 5 000 m2. 3.Wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych robót i zaoferowanych cen jednostkowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką budowlaną, obowiązującymi normami technicznymi. 5. Wszystkie drogi objęte przedmiotem zamówienia znajdują się na terenie gminy Łodygowice. Ich szczegółowy wykaz będzie stanowił załącznik do umowy, zawartej w wyniku niniejszego postępowania. 6. Roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia mogą być powierzone do wykonania podwykonawcom. 6.1.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6.2. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo: - termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku potwierdzającego wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej, -umowa z Podwykonawcą, której przedmiotem są roboty budowalne, powinna zawierać postanowienie, iż w przypadku nie zapłacenia przez Wykonawcę wynagrodzenia za wykonane przez Podwykonawcę prace, Zamawiający zapłaci Podwykonawcy kwotę wynagrodzenia wynikającą z zawartej umowy pomiędzy Wykonawcą a Podwykonawcą, ale nie wyższą, niż kwota za dany zakres wynikająca z oferty Wykonawcy złożonej w ramach niniejszego postępowania. 4. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 3 lata. 5. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. 4. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 5. Nie przewiduje się rozliczenia w walutach obcych. 6. Nie przewiduje się zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7. Nie przewiduje się udzielania zaliczek. 8. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

·                  Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·                   

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował: co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na położeniu nawierzchni bitumicznej na drodze o długości minimum 100 mb. lub placu o pow. minimum 100 m2 oraz co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na położeniu nawierzchni z płyt drogowych/ażurowych na drodze o długości minimum 100 mb. lub placu o pow. minimum 100 m2 Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą dokumenty o których mowa w części V. SIWZ pkt 1 ppkt. 1.1. tj. 1.1.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 2 do SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. IV.1.ppkt 1.2. tj. wykazanie, że Wykonawca zrealizował: co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na położeniu nawierzchni bitumicznej na drodze o długości minimum 100 mb. lub placu o pow. minimum 100 m2 oraz co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na położeniu nawierzchni z płyt drogowych/ażurowych na drodze o długości minimum 100 mb. lub placu o pow. minimum 100 m2 1.1.1. Do wykazu robót należy załączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodem może być poświadczenie lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 1.1.2. W przypadku, gdy Zamawiający jest pomiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie o którym mowa w pkt. 1.1., zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 1.1.1.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł. Na potwierdzenie spełniania warunku o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy złożą dokumenty o których mowa w części V. SIWZ pkt 1 ppkt. 1.2 tj. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. IV.1.ppkt 1.4. tj. wykazanie, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ), zawierający m.in.: - oświadczenie o przyjęciu: terminu płatności i terminu związania ofertą - oświadczenie o udzieleniu gwarancji oraz rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia 2. Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych ma obowiązek złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej- - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 4. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum wyłącznie Lider konsorcjum będzie mógł wystawiać faktury. 5. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych - postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §4 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. (Dz. U. 2013 r., poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, tj. Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3.7 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Data wystawienia dokumentu zawierającego ww. oświadczenie winna odpowiadać datom określonym odpowiednio w pkt. a i b. 7. UWAGA!!! Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, zgodnie z załączonym pełnomocnictwem. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 9. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 11. W wypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. V.2 SIWZ ppkt. 2.1-2.4. i pkt. V.3.2. winny zostać przedłożone odrębnie w odniesieniu do każdego z wykonawców. 12. W wypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w ramach spółki cywilnej dokumenty, o których mowa w pkt. V.2 SIWZ ppkt. 2.3-2.4. winny zostać przedłożone odrębnie w odniesieniu do spółki cywilnej oraz odrębnie w odniesieniu do jej wspólników. 13. W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich - tabela A. http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

·                  1 - Cena - 90

·                  2 - Gwarancja/rękojmia - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmianę terminu, o którym mowa w pkt. 1 par. 3 umowy, wykonania robót pod warunkiem: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (wysokie temperatury, intensywne ulewy, długie opady deszczu, śnieżyce, temperatura poniżej 0 st. (z wyłączeniem okresu: 15 listopada - 15 marca) mające faktyczny wpływ na realizacje robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni; b) jeżeli konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wymaga większego nakładu pracy lub technologia wykonania robót wymaga dłuższego terminu wykonania danego etapu przedmiotu zamówienia, c) wstrzymania robót przez inny uprawniony Urząd (np. wskutek kontroli, wypadku na budowie, itp.); d) w wyniku interwencji osób trzecich, których interwencja ma bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (np. inny wykonawca, z którym Zamawiający zawarł umowę na realizację robót lub usługi tym samym obiekcie spóźnia się z robotami, których wykonanie warunkuje terminowe wykonanie robót objętych niniejszą umową; osoba trzecia ma interes prawny i faktyczny w zakresie prowadzonej inwestycji). e) konieczności zmiany technologii wykonania prac w przypadku czynników zewnętrznych niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania dokumentacji projektowej, takich, jak: niewybuchy, sieci wodociągowe, kanalizacyjne i teletechnicznie nie naniesione na mapach, uwarunkowania geologiczne (jeśli nie przeprowadzono wcześniej stosownych badań), konflikty społeczne związane z prowadzeniem inwestycji (w tym reakcje stowarzyszeń i fundacji ekologicznych, roszczenia (w tym sądowe) o zwrot działki, itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglodygowice.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, 34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice, Biuro Obsługi Klienta, ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                                                                                      Wójt Gminy

                                                                                                                      Andrzej Pitera



SIWZ

Zał. nr 1 - Formularz ofertowy

Zał. nr 2 - Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat

Zał. nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Zał. nr 4 - Oświadczenie z art. 26 ust. 2d

Zał. nr 5 - Projekt umowy

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Łodygowice, dn. 18 lipca 2016 r.

 

RIP-ZP/04/2016

 

Uwaga! Wykonawcy zadali pytania

 

 

Dotyczy: Roboty drogowe na drogach gminnych w Gminie Łodygowice, sprawa nr RIP-ZP/04/2016, Zamawiający Gmina Łodygowice

W oparciu o art. 38 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2015 poz. 2164), Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące pytania: 

 

1.      Jakie zbrojenie powinna mieć płyta ażurowa yomb 100x75x12?

 

Zamawiający wymaga płyty ażurowej yomb o wymiarach 100*75*12 z podwójnym zbrojeniem.

 

2.      Czy zamawiający wziął pod uwagę korytowanie i podbudowę 20 cm przy gr. płyty yomb 12 cm.  Koryta powinny być wykonane na gł. 32 cm.

 

Zamawiający utrzymuje zapis SIWZ, tj. wykonanie korytowania i podbudowy o gr. 20 cm.

 

 

Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

W pozostałym zakresie treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie ulega zmianie.

 

ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Łodygowice, dn. 19 sierpnia 2016 r.

 

RIP-ZP/04/2016

 

Dotyczy: Roboty drogowe na drogach gminnych w Gminie Łodygowice, sprawa nr RIP-ZP/04/2016, Zamawiający Gmina Łodygowice

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Zamawiający informuje na podstawie art. 92 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), że jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:

 

Oferta Nr

Złożona przez:

Suma punktów

Kryterium cena

Kryterium gwarancja i rękojmia

3

Eurovia Polska S.A, Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce

100

90

10

 

Wyboru oferty dokonano zgodnie z kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej, określonymi przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) tj. cena 90 % oraz gwarancja i rękojmia 10 %. Wybrana oferta spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ i uzyskała najwyższą liczbę punktów.

 

Ponadto w postępowaniu złożono jeszcze 3 ważne oferty, spełniających wszystkie warunki określone w SIWZ:

 

Oferta Nr

Złożona przez:

Suma punktów

Kryterium cena

Kryterium gwarancja i rękojmia

2

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DROSEB s.c. Agnieszka i Sebastian Myślińscy,

43-382 Bielsko-Biała ul. Lajkonika 32

91,04

81,04

10

4

MAR-TOM Tomasz Chrobak ul. Krakowska 365B, 43-305 Bielsko-Biała

87,04

77,04

10

1

Zakład Remontowo-Budowlany Maria Fisior, 42-624 Ossy, ul. Wyzwolenia 23

82,12

75,45

6,67

 

 

ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164)- Dział VI "Środki ochrony prawnej".

Miejsce zawarcia umowy: Urząd Gminy Łodygowice. Planowany termin zawarcia umowy: 02.09.2016 r.

 




Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-08-22 10:39:37
  • Liczba odsłon: 162
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3244887]

przewiń do góry