Łodygowice: Udzielenie kredytu długoterminowego

w wysokości 2 712 759 zł
Numer ogłoszenia: 130622 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 712 759 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 712 759 zł, z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Łodygowice w wysokości 155 822,00 zł i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w wysokości 2 556 937,00 zł..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych zgodnie z odpowiednimi przepisami. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków, arkusz symulacyjny z wyliczeniem kosztów kredytu, w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kredytobiorca zastrzega sobie prawo do prolongaty spłaty kapitału w ramach poszczególnych rat za zgodą Kredytodawcy i po podpisaniu stosownego aneksu do umowy. O wysokości prolongowanej kwoty kapitału i nowym terminie jej spłaty, Kredytobiorca poinformuje Bank najpóźniej na 14 dni przed terminem, w którym przypadałaby płatność raty kapitałowej, gdyby nie była ona prolongowana. W przypadku prolongaty spłaty kapitału wnioskowanej przez Kredytobiorcę, Bank nie będzie pobierał jakiejkolwiek dodatkowej prowizji, ani żadnych innych opłat, oprócz należnych bankowi odsetek od zadłużenia. Prolongata nie wpłynie na wydłużenie okresu kredytowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wójt Gminy

Andrzej Pitera

 

SIWZ

 

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

 

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków  udziału w postępowaniu

 

Załącznik nr 3 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu

 

Załącznik nr 4 – Istotne postanowienia przyszłej umowy

 

Załącznik nr 5 – Harmonogram spłat kapitału

 

Załącznik nr 6 – Oświadczenie z art. 26 ust. 2 d

 

Załącznik nr 7 - Dokumenty stanowiące podstawę wszczęcia postępowania o udzielenie kredytu oraz zaświadczenia, uchwały, sprawozdania, opinie w zakresie budżetu Gminy Łodygowice

 

Uchwała nr XXII/240/2012 z dnia 28 grudnia 2012 roku Rady Gminy Łodygowice w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Łodygowice na rok 2013

          tabela nr 1tabela nr 2tabela nr 3tabela nr 3atabela nr 4tabela nr 5tabela nr 6tabela nr 7, tabela nr 8tabela nr 9tabela nr 10załącznik nr 1załącznik nr 2

 

Uchwała nr XXII/241/2012 z dnia 28 grudnia 2012 roku Rady Gminy Łodygowice w sprawie uchwalenia

Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Łodygowice na lata 2013 – 2028

załączni nr 1, załącznik nr 2

 

Opinia RIO o przedłożonym przez Wójta Gminy Łodygowice projekcie uchwały budżetowej na 2013 rok wraz z uzasadnieniem i materiałami informacyjnymi

 

Opinia o możliwości sfinansowania deficytu w kwocie 977 694,81 zł przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej Gminy Łodygowice na 2013 r.

 

Opinia o przedłożonym przez Wójta Gminy Łodygowice projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej

 

Opinia o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Łodygowice, wynikającej z planowanych i zaciągniętych zobowiązań.

 

Zarządzenie nr 18/FN/2013 Wójta Gminy Łodygowice w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu

 

Wniosek do RIO o/Katowice o wydanie opinii o możliwości zaciągnięcia kredytu długoterminowego

 

Pozytywna opinia RIO o możliwości spłaty kredytu na kwotę 2 712 759,00 zł

 

Zaświadczenie o wyborze Wójta Gminy Łodygowice

 

Uchwała w sprawie powołania Skarbnika Gminy Łodygowice

 

Potwierdzenie nadania numeru NIP

 

Zaświadczenie o numerze REGON

 

Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek

ZUS, US Gmina, US Urząd Gminy

 

Sprawozdania RB-27S, RB-28S, RB-NDS, RB-Z za 2010 r.

 

Opinia RIO o wykonaniu budżetu gminy Łodygowice za 2010 r.

 

Sprawozdania RB-27S, RB-28S, RB-NDS, RB-Z za 2011 r.

 

Opinia RIO o wykonaniu budżetu gminy Łodygowice za 2011 r.

 

Sprawozdania RB-27S, RB-28S, RB-NDS, RB-Z za 2012 r.

 

Rb-34S roczne za 2012 rok, Rb-N na koniec IV kw. 2012 roku

 

Informacja o kredytach i pożyczkach, Informacja o posiadanych akcjach i udziałach

 

Informacja o posiadanych zobowiązaniach,

Uchwała nr XXIII/272/2013 Rady Gminy Łodygowice z dnia 5 marca 2013 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2013 rok

załącznik nr 1, tabela nr 3, tabela nr 3a, tabela nr 4, tabela nr 5, tabela nr 6, tabela nr 7, tabela nr 9

Uchwała nr XXIII/273/2013 Rady Gminy Łodygowice z dnia 5 marca 2013 r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Łodygowice na lata 2013-2028

Informacja o stanie mienia, wykaz zaangażowań klienta, Rb-N za 2011

informacja o pożyczce Związku Międzygminnego,

 

 

Łodygowice, dn. 19.04.2013 r.

RIP-ZP/01/2013                                        

Dotyczy: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 712 759 zł”, Zamawiający Gmina Łodygowice

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Zamawiający informuje na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm.), że jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:

 

Oferta Nr

Złożona przez

Cena ofert brutto [zł]

Liczba uzyskanych punktów

4

ING Bank Śląski S.A. Centrum Bankowości Korporacyjnej w Bielsku-Białej, ul. 1 Maja 15, 43-300 Bielsko-Biała

723 795,97

100,00

 

Oferta spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała najwyższą liczbę punktów.

 

Ponadto w postępowaniu złożono jeszcze 4 ważne oferty:

 

Oferta Nr

Złożona przez

Cena ofert brutto [zł]

Liczba uzyskanych punktów

1

Bank Spółdzielczy w Żywcu, 34-300 Żywiec ul. Rynek 23

791 498,96

91,45

2

Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu Zdroju, 44-330 Jastrzębie Zdrój ul. 1 Maja 10

804 516,09

89,97

3

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie Oddział

w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice

728 598,95

99,34

5

Beskidzki Bank Spółdzielczy Oddział w Bielska-Białej,

ul. Komorowicka 272, 43-346 Bielsko-Biała

851 770,32

84,98

 

ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) - Dział VI "Środki ochrony prawnej".

Termin zawarcia umowy zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych  – od daty przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty tj. od 19.04.2013 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-20 10:02:30
  • Liczba odsłon: 131
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3244979]

przewiń do góry