Wersja archiwalna 2012-11-28 13:37:47
Łodygowice: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu - Wszechstronna edukacja uczniów ZS w Pietrzykowicach
Numer ogłoszenia: 475966 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl
· Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lodygowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu - Wszechstronna edukacja uczniów ZS w Pietrzykowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne i szkoleniowe, obejmujące przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktycznych i kółek zainteresowań w ramach projektu Wszechstronna edukacja uczniów ZS w Pietrzykowicach w latach 2012- 2014 w Zespole Szkół w Pietrzykowicach. Harmonogram zajęć będzie ustalany w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły. Zajęcia będą prowadzone o różnych porach dnia - zarówno przed zajęciami lekcyjnymi jak i po ich zakończeniu. Zamówienie podzielone jest na 23 części. Realizowane będzie w roku szkolnym 2012-2013 (od grudnia 2012 do czerwca 2013), 2013-2014 (od września 2013 do czerwca 2014), 2014-2015 (wrzesień-październik 2014) Godzina zajęć oznacza godzinę lekcyjną. Zamówienie obejmuje również: Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji Koordynatorowi Projektu; Dokumentowanie zajęć w dzienniku zajęć, kartach czasu pracy, sprawozdaniach i listach obecności; Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu, w tym informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ścisła współpraca z Koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczestników zajęć w zakresie rezultatów projektu; Mierzenie rezultatów projektu za pomocą dziennika zajęć, testów kompetencyjnych, sprawdzianów itp. Sporządzenie okresowych sprawozdań z analizy rezultatów założonych i osiągniętych przez uczniów - uczestników projektu na zajęciach oraz przeprowadzenie diagnozy uczestników we wstępnym etapie projektu i na jego zakończenie. 1. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów Szkoły Podstawowej. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 2. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów Gimnazjum. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 3. Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów Szkoły Podstawowej. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 4. Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów Gimnazjum. Prowadzący-1. Liczba godzin 160. 5. Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów Szkoły Podstawowej. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 6. Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów Gimnazjum. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 7. Zajęcia pozalekcyjne- kółko teatralne. Prowadzący-1. Liczba godzin 160. 8. Zajęcia pozalekcyjne- kółko plastyczne. Prowadzący-1. Liczba godzin 160. 9. Zajęcia pozalekcyjne- kółko języka angielskiego. Prowadzący-1. Liczba godzin 160.10. Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów Szkoły Podstawowej - kółko matematyczne. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 11. Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów Gimnazjum - kółko matematyczne. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 12. Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów Szkoły Podstawowej - kółko języka polskiego. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 13. Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów Gimnazjum - kółko języka polskiego. Prowadzący-1. Liczba godzin 80. 14. Zajęcia pozalekcyjne- kółko grafików komputerowych. Prowadzący-1. Liczba godzin 160. 15. Zajęcia pozalekcyjne- kółko języka niemieckiego. Prowadzący-1. Liczba godzin 320. 16. Zajęcia pozalekcyjne- kółko taneczne. Prowadzący-1. Liczba godzin 320. 17. Zajęcia pozalekcyjne- nauka pływania dla początkujących. Prowadzący-1. Liczba godzin 320. 18. Zajęcia pozalekcyjne- nauka pływania dla średniozaawansowanych. Prowadzący-1. Liczba godzin 320. 19. Zajęcia pozalekcyjne o charakterze sportowym i ruchowym - FITNESS. Prowadzący-1. Liczba godzin 320. 20. Zajęcia pozalekcyjne o charakterze sportowym i ruchowym - Siłownia i rekreacja. Prowadzący-1. Liczba godzin 320. 21. Zajęcia pozalekcyjne o charakterze sportowym i ruchowym - Gry i zabawy sportowe - chłopcy. Prowadzący-1. Liczba godzin 160. 22. Zajęcia pozalekcyjne o charakterze sportowym i ruchowym - Gry i zabawy sportowe - dziewczynki. Prowadzący-1. Liczba godzin 160. 23. Doradztwo zawodowe. Prowadzący-1. Liczba godzin 160..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby, które legitymują się co najmniej rocznym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych/lekcji/zajęć w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby posiadające doświadczenie zawodowe oraz następujące kwalifikacje: - dla części nr: 1-6, 9-15 - ukończone studia pierwszego stopnia na kierunku zgodnym z prowadzonymi zajęciami oraz przygotowanie pedagogiczne - dla części nr 17-22 - ukończone studia pierwszego stopnia na kierunku zgodnym z prowadzonymi zajęciami oraz przygotowanie pedagogiczne lub świadectwo dojrzałości i tytuł zawodowy trenera/instruktora dyscypliny sportu, której dotyczą zajęcia oraz przygotowanie pedagogiczne - dla części 7-8 - ukończone studia pierwszego stopnia na kierunku zgodnym z prowadzonymi zajęciami oraz przygotowanie pedagogiczne lub ukończony kurs kwalifikacyjny w zakresie zgodnym z prowadzonymi zajęciami oraz przygotowanie pedagogiczne - dla części 16 - posiadanie świadectwa dojrzałości i tytułu instruktora tańca towarzyskiego oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego - dla części nr: 23 - ukończone studia pierwszego stopnia na kierunku zgodnym z prowadzonymi zajęciami oraz przygotowanie pedagogiczne lub ukończone studia podyplomowe na kierunku zgodnym z prowadzonymi zajęciami oraz przygotowanie pedagogiczne. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. Formularz ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) W przypadku wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych.), b) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. c) Rezygnacja przez Zleceniodawcę z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Zleceniobiorcy zostanie pomniejszone, przy czym Zleceniodawca zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Zleceniobiorca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowaniami świadczeniami, d) Przesunięcia terminu realizacji zajęć między latami przewidzianymi na ich wykonanie jeśli stanie się to konieczne z przyczyn niezależnych od stron umowy (np. choroba Zleceniobiorcy, brak możliwości prowadzenia zajęć w danym obiekcie, zalecenia Instytucji Pośredniczącej II stopnia); Zmiany umowy, o których mowa powyżej, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy. Zmiany umowy, o których mowa powyżej, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zleceniodawca może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku takiego odstąpienia, nie stosuje się kar określonych w § 7 ust. 2 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice- Biuro Obsługi Klienta, 34-325 łodygowice ul. Piłsudskiego 75.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Wójt Gminy
Andrzej Pitera
Zał. nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zał. nr 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 2012-11-28
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-11-28 13:37:47
- Liczba odsłon: 475
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: