Wersja archiwalna 2011-10-07 17:27:28

 

 

Pietrzykowice: Zakup fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Pietrzykowicach
Numer ogłoszenia: 265163 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna , ul. Jana Pawła II 91, 34-326 Pietrzykowice, woj. śląskie, tel. 33 8621988, faks 32 862 19 88.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Pietrzykowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 o następujących parametrach: Specyfikacja pojazdu 1. Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych 2. Pojazd powinien spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2 3. Pojazd powinien spełniać Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej-Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji -Dz.U. Nr 143 poz. 1002 z 2007r , i Rozporządzenie zmieniające -Dz.U. Nr 85 poz 553 z 2010 r. 4. Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą. Świadectwo ważne na dzień składania ofert. Należy potwierdzić spełnienie wymagań i załączyć do oferty kompletne świadectwo dopuszczenia. 5. Samochód musi posiadać aktualne świadectwo homologacji typu podwozia. 6. Samochód - fabrycznie nowy, rok produkcji 2011. Parametry techniczno-użytkowe: 1. Masa całkowita dopuszczalna samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć: 14 000 kg 2. Maksymalna zewnętrzna obrysowa średnica zawracania - maks. 18 m 3. Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 280 KM 4. Samochód wyposażony w zautomatyzowaną lub automatyczną skrzynię biegów Podwozie z kabiną: 5. Samochód wyposażony w podwozie drogowe w układzie napędowym: 4x4 -uterenowiony z : -z przekładnią rozdzielczą z możliwością wyboru przełożeń szosowych i terenowych -blokadą mechanizmu różnicowego tylnego mostu -z blokadą mechanizmu różnicowego przedniego mostu -z blokadą mechanizmu międzyosiowego -napęd stały osi przedniej -średnica osadzenia opon 22,5 -na osi przedniej koła pojedyncze , na osi tylnej koła podwójne. -pojazd wyposażony w hamulce bębnowe przedniej i tylnej osi 6. Samochód wyposażony w: -system -ABS- z możliwością odłączenia podczas jazdy w terenie - immobiliser 7. Samochód wyposażony w silnik o zapłonie samoczynnym , posiadający aktualne normy ochrony środowiska (czystości spalin) spełniający normę emisji spalin- min. Euro 5, w technologii selektywnej redukcji katali¬tycznej- SCR, poprzez zastosowanie płynu AdBlue Silnik wyposażony w hamulec silnikowy -skrzynia biegów wyposażona w chłodnicę oleju 8. Zawieszenie osi przedniej: mechaniczne, resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator przechyłów. Zawieszenie osi tylnej: mechaniczne ,resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator przechyłów. 9. Kabina fabrycznie jednomodułowa czterodrzwiowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy), Kabina wyposażona w : -klimatyzację - indywidualne oświetlenie do czytania mapy dla pozycji dowódcy - niezależny układ ogrzewania , umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku -reflektor pogorzeliskowy na zewnątrz kabiny z gniazdem elektrycznym z prawej strony -poręcz do trzymania w tylnej części kabiny -zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu dachu kabiny -elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i dowódcy -elektrycznie sterowane lusterka po stronie kierowcy i dowódcy -lusterka zewnętrzne, elektrycznie podgrzewane(główne i szerokokątne) -lusterko rampowe-krawężnikowe z prawej strony -lusterko rampowe-dojazdowe, przednie -wywietrznik dachowy -lampy przeciwmgielne z przodu pojazdu 10. Kabina wydłużona wyposażona dodatkowo: w uchwyty na 4 aparaty oddechowe, umieszczone w oparciach tylnych siedzeń. - odblokowanie każdego aparatu indywidualnie -dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie np. w czasie hamowania pojazdu -uchwyty na aparaty powietrzne nie powinny ograniczać przestrzeni załogi -schowek pod siedzeniami w tylnej części kabiny 11. Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Siedzenia pokryte materiałem łatwozmywalnym, odpornym na ścieranie. Fotele wyposażone w zagłówki. Fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia. 12. W kabinie kierowcy zamontowane następujące urządzenia: - radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA ,min 125 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. -radio z odtwarzaczem CD -podest do ładowarek radiostacji przenośnych i latarek z wyłącznikiem. 13. Dodatkowe urządzenia zamontowane w kabinie: - sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i podestów - sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu -sygnalizacja załączonego gniazda ładowania - główny wyłącznik oświetlenia skrytek, - sterowanie zraszaczami -sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału pracy autopompy -kontrolka włączenia autopompy -wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, -wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku -wskaźnik niskiego ciśnienia -wskaźnik wysokiego ciśnienia 14. Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno- ostrzegawcze (akustyczne i świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Głośnik lub głośniki o mocy min. 200W Lampa zespolona z napisem STRAŻ-płaska z lampami LED umieszczona na dachu kabiny i jedna lampa niebieska LED, umieszczona na ścianie tylnej pojazdu lub na tylnej części dachu pojazdu. Sterowanie przy pomocy manipulatora na elastycznym przewodzie ,zmiana modulacji dźwiękowej sygnału także poprzez klakson pojazdu, mnipulator powinien być funkcjonalny, czytelny i posiadać wyraźne, podświetlane oznaczenia trybu pracy w ciągu dnia i nocy. Lampa zespolona i pojedyncza -z zabezpieczeniem ochronnym -dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie LED z przodu pojazdu. -oraz fala świetlna LED umieszczona na tylnej ścianie nadwozia -zabudowę pojazdu wyposażyć w 4 lampki niebieskie diodowe pulsujące umieszczone po dwie na każda stronę-u góry nadwozia, połączone w systemie z pulsacyjnymi z przodu 15. Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu. 16. Pojazd wyposażony w integralny układ prostowniczy (prostownik zamontowany na samochodzie)do ładowania akumulatorów pojazdu z zewnętrznego źródła ~230V, z gniazdem przyłączeniowym, umieszczonym po lewej stronie .Złącze musi być samo rozłączalne w momencie rozruchu silnika. W kabinie kierowcy sygnalizacja podłączenia instalacji do zewnętrznego źródła. 17. Pojazd wyposażony w zewnętrzne szybkozłącze do uzupełniania powietrza w układzie pneumatycznym z sieci stacjonarnej. 18. Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego (jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania). 19. Pojazd wyposażony w sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy 20. Wylot spalin skierowany na lewą stronę 21. Pojazd wyposażony w zaczep holowniczy uniwersalny do holowania przyczepy o DMC zgodnie z homologacją podwozia wraz z elektrycznym i pneumatycznym gniazdem przyłączeniowym. 22. Ogumienie uniwersalne, szosowo-terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych 23. Pełnowymiarowe koło zapasowe na wyposażeniu pojazdu. Dopuszcza się brak stałego zamocowania w pojeździe. Zabudowa pożarnicza: 24. Maksymalna wysokość całkowita pojazdu-3200 mm. Zabudowa nadwozia wykonana z materiałów odpornych na korozję. Wewnętrzne poszycia skrytek wykonane z anodowanej blachy aluminiowej Po trzy skrytki na bokach pojazdu (w układzie 3+3+1) -pomiędzy kabiną a zabudową pożarniczą zamontowana osłona ochronno-maskująca 25. Wymagane otwierane lub wysuwne podesty pod wszystkimi schowkami bocznymi zabudowy, które umożliwią łatwy dostęp do sprzętu. Musi być zainstalowany podest otwierany lub wysuwny nad kołami tylnymi po obu stronach zabudowy. 26. Otwarcie lub wysunięcie podestu, musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Otwierane lub wysuwne podesty poza obrys pojazdu, muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze 27. Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wysokociśnieniowej wyposażone w oświetlenie , podwójne listwy- LED, umieszczone pionowo po obu stronach schowka, przy prowadnicy żaluzji, włączane automatycznie po otwarciu drzwi-żaluzji skrytki. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. Główny wyłącznik oświetlenia skrytek, zainstalowany w kabinie kierowcy. 28. Skrytki otwierane przez podesty - wyposażone w oświetlenie , listwy- LED włączane automatycznie po otwarciu podestu. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. 29. Pojazd posiada oświetlenie pola pracy wokół samochodu (oświetlenie składające się z lamp bocznych do oświetlenia dalszego pola pracy i zewnętrznych listew LED, zamontowanych bezpośrednio nad żaluzjami, do oświetlenia pola bezpośrednio przy pojeździe ). Pojazd posiada oświetlenie powierzchni dachu. Oświetlenia włączane z przedziału autopompy. 30. Szuflady i wysuwane tace automatycznie ,blokują się w pozycji wsuniętej i całkowicie wysuniętej i posiadają zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem. Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu, posiadają oznakowanie ostrzegawcze. 31. Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji położenia (ustawienia) wysokości półek-w zależności od potrzeb 32. Schowki wyposażone w regały wysuwne lub obrotowe na urządzenie ratownicze, agregat prądotwórczy. Regał obrotowy lub wysuwny -wyposażony w zestaw sprzętu m.in : łom zwykły-1szt, łomo-wyciągacz-1szt, młotek 2 kg i 4 kg- po 1szt, siekiera-1szt, nożyce do drutu-1szt 33. Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami aluminiowymi Drzwi żaluzjowe wyposażone w zamki, jeden klucz pasuje do wszystkich zamków. Wymagane dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem żaluzji.-typu rurkowego 34. Dach zabudowy wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym. Balustrada ochronna boczna -dachu wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą lub barierka rurowa , o wysokości min 80 mm 35. Na dachu pojazdu zamontowana zamykana skrzynia aluminiowa na drobny sprzęt o wymiarach w przybliżeniu 1400x460x270 mm, posiadająca oświetlenie wewnętrzne typu LED ,oraz uchwyty z rolkami na drabinę dwuprzęsłową wysuwną z podporami ,uchwyty na węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, tłumice itp. 36. Pojazd posiada drabinkę do wejścia na dach z tyłu samochodu ,wykonana z materiałów nierdzewnych, umieszczoną po prawej stronie .W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie 37. Powierzchnie platform, podestów roboczych i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym 38. Zbiornik wody o pojemności 2,5 m3, wykonany z materiałów kompozytowych. Tolerancja pojemności ±1% Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed swobodnym wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik wyposażony w falochrony i posiada właz rewizyjny. 39. Zbiornik wody wyposażony w nasadę 75, umiejscowioną na prawym boku z tyłu pojazdu, Wlot do napełniania z hydrantu wyposażony w zawór odcinający oraz sito Zbiornik wyposażony w urządzenie przelewowe zabezpieczające przed uszkodzeniem podczas napełniania. -montaż automatycznego zaworu napełniania hydrantowego zabezpieczającego przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną. 40. Zbiornik środka pianotwórczego, wykonany z materiałów kompozytowych, odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów o pojemności 10% pojemności zbiornika wodnego. Tolerancja pojemności ±1% Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym, możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. 41. Układ wodno-pianowy wyposażony w ręczny lub automatyczny dozownik środka pianotwórczego dostosowany do wydajności autopompy, zapewniający uzyskiwanie co najmniej stężeń 3% i 6% (tolerancja +0,5%) w całym zakresie pracy. 42. Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym klapą uchylną do góry. 43. Autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia -wydajność , min.2800l/min, przy ciśnieniu 8 bar i głębokości ssania 1,5m, -wydajność stopnia wysokiego ciśnienia, min. 400 l/min przy ciśnieniu 40 bar, Należy wpisać parametry z dołączonego świadectwa CNBOP do oferty 44. Autopompa umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum: - dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu, po bokach. -wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia, -zraszaczy Autopompa umożliwia podanie wody do zbiornika samochodu. Autopompa wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody: - z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek. - z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek. Autopompa wyposażona w układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy 45. Na wlocie ssawnym autopompy , zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i ze zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy. 46. W przedziale autopompy znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy: -manowakuometr, -manometr niskiego ciśnienia, -manometr wysokiego ciśnienia -wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, -wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, -regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, -miernik prędkości obrotowej wału pompy -wyłącznik silnika pojazdu, -kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnik -kontrolka włączenia autopompy, -licznik motogodzin-pracy autopompy - włączanie oświetlenia skrytek bocznych Ponadto musi być zamontowane: -sterowanie automatycznym układem utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy -sterownie automatycznym zaworem napełniania hydrantowego zabezpieczającym przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną -sterowanie ręcznym lub automatycznym układem dozowania środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy -schemat układu wodno-pianowego 47. W przedziale pracy autopompy, na tablicy sterującej ,muszą być zamontowane włączniki do uruchamiania silnika pojazdu i załączenia autopompy. Włączniki muszą być aktywne przy neutralnej pozycji skrzyni biegów i załączonym ręcznym hamulcu postojowym. 48. Przedział pracy autopompy wyposażony w dodatkowy zewnętrzny głośnik z mikrofonem, połączony z radiotelefonem samochodowym, 49. Przedział pracy autopompy wyposażony w system ogrzewania działający niezależnie od pracy silnika. Montaż sterowania ogrzewaniem, z kabiny kierowcy. 50. Wszystkie elementy układu wodno-pianowego , odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. 51. Konstrukcja układu wodno-pianowego umożliwia jego całkowite odwodnienie. 52. Samochód wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m, umieszczoną na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności, umożliwiającą podawanie zwartego i rozproszonego strumienia wody oraz piany. Linia szybkiego natarcia umożliwia podawanie wody lub piany z prądownicy bez względu na stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w napęd elektryczny i ręczny. Szybkie natarcie wyposażone w pneumatyczny system odwadniania, umożliwiający opróżnienie linii przy użyciu sprężonego powietrza 53. Instalacja układu zraszaczy zasilanych od autopompy- min 4 dysze do podawania wody w czasie jazdy -dwa zraszacze zamontowane przed przednią osią -dwa zraszacze zamontowane po bokach pojazdu Instalacja powinna być wyposażona w zawory odcinające (jeden dla zraszaczy przednich, drugi dla zraszaczy bocznych) -montaż sterowania zraszaczami z kabiny kierowcy. 54. Pojazd wyposażony w wysuwany maszt oświetleniowy z najaśnicami o mocy 2000 W (2x1000W ). wysokość rozłożonego masztu, mierzona od podłoża do oprawy reflektorów- minimum 5 metrów. obrót i pochył reflektorów, o kąt co najmniej od 0º ÷ 135º - w obie strony sterowanie masztem odbywa się z poziomu ziemi. stopień ochrony minimum IP55 złożenie masztu następuje, bez konieczności ręcznego wspomagania zamontowana automatyczna funkcja złożenia masztu w kabinie znajduje się sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu oprócz ręcznego, wymagane także bezprzewodowe sterowanie masztem (pilotem) obrotem i pochyłem reflektorów oraz załączeniem oświetlenia, dla każdego reflektora osobno (zasięg min 20m) Wyposażenie: 55. Pojazd wyposażony w sprzęt standardowy, dostarczany z podwoziem, min: 1 klin, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny z dźwignią, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica, wspornik zabezpieczenia podnoszonej kabiny 56. Na pojeździe zapewnione miejsce na przewożenie sprzętu zgodnie z Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga - marzec 2006 Szczegóły dotyczące rozmieszczenia sprzętu do uzgodnienia z użytkownikiem na etapie realizacji zamówienia -sprzęt posiadany przez Zamawiającego zostanie dostarczony do Wykonawcy celem bezpłatnego zamontowania na samochodzie. 57. Samochód należy doposażyć w sprzęt: -2 szt latarek kątowych typu Ex z ładowarkami i 2szt- radiostacji Motorola GP 360-z ładowarkami lub równoważnych , zamontowane w kabinie na specjalnym podeście -w kamerę monitorującą strefę z tyłu pojazdu . Kamera przystosowana do pracy w każdych warunkach atmosferycznych .Monitor przekazujący obraz ,kolorowy o przekątnej min 5 cali , zamontowany w kabinie w zasięgu wzroku kierowcy. Oznaczenie: Wykonanie napisów na drzwiach kabiny kierowcy - OSP +nazwa + numery operacyjne Kolor samochodu - elementy podwozia, rama - w kolorze czarnym, - błotniki i zderzaki - w kolorze białym, - żaluzje skrytek - w kolorze naturalnym aluminium - kabina, zabudowa- w kolorze czerwonym RAL 3000. Gwarancja: Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru. Inne: Samochód musi być sprawny technicznie i gotowy do eksploatacji. Samochód należy wydać z pełnym zbiornikiem paliwa. Odległość od najbliższego punktu serwisowego - maksymalnie 100 km. Czas przystąpienia serwisu do naprawy po zgłoszeniu - max. 48 h. Dostawa samochodu nastąpi na koszt własny Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Po dostawie samochodu nastąpi jego uruchomienie i odebranie protokołem. Wykonawca przeszkoli przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego pojazdu w dniu jej odbioru. Wraz z pojazdem Wykonawca dostarczy: dokumenty umożliwiające rejestrację pojazdu i poruszanie się nim po drogach publicznych, instrukcję obsługi w języku polskim, katalog części zamiennych, świadectwo dopuszczenia do użytkowania w Jednostkach Państwowej Straży Pożarnej. UWAGA!!! ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA PARAMETRY I ROZWIĄZANIA TECHNOLOGICZNE RÓWNOWAŻNE DO OPISANYCH POWYŻEJ Z ZASTRZEŻENIEM, ŻE NIE MOGĄ TO BYĆ PARAMETRY O JAKOŚCI NIŻSZEJ NIŻ PRZEDSTAWIONO POWYŻEJ. Oferowana cena zawierać ma wszystkie opłaty niezbędne do wykonania/dostarczenia przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać/dostarczyć zgodnie z opisem, jak powyżej, lub zaproponować parametry równoważne. 3. Dostawy wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia mogą być powierzone do wykonania podwykonawcom.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę samochodu ratowniczo-gaśniczego o wartości minimum 500 000 zł.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wypełniony formularz ofertowy. 3. Podpisany projekt umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez kierownika Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: - ustawowej zmiany przepisów podatkowych, - zmiany zakresu wykonania zlecenia powierzonych podwykonawcom, - działania siły wyższej, - wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wówczas zmiana umowy może nastąpić w zakresie terminu realizacji. - zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, pokój nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice - Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

SIWZ

 

Zał. nr 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału

 

Zał. nr 2 Doświadczenie zawodowe

 

Zał. nr 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na pod. Art. 24 ust. 1

 

Zał. nr 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Zał. nr 5 Formularz ofertowy

 

Zał. nr 6 Wzór umowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3541078]

przewiń do góry