Wersja archiwalna 2011-10-10 16:51:33

Łodygowice: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Gminie Łodygowice w ramach projektu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej
Numer ogłoszenia: 257233 - 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Gminie Łodygowice w ramach projektu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w latach 2011-2012 120 godzin zajęć Część 2: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 3: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 4: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 5: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 6: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w latach 2011-2012 30 godzin zajęć Część 7: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w latach 2011-2012 30 godzin zajęć Część 8: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla uczniów z trudnościami matematycznymi w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 9: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla uczniów z trudnościami matematycznymi w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 10: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 11: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 12: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 13: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w latach 2011-2012 120 godzin zajęć Część 14: Zespół Szkół w Pietrzykowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w latach 2011-2012 125 godzin zajęć Część 15: Zespół Szkół w Pietrzykowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w latach 2011-2012 125 godzin zajęć Część 16: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 17: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 18: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej 2011-2012 60 godzin zajęć Część 19: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej 2011-2012 60 godzin zajęć Część 20: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 21: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 22: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 23: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie w latach 2011-2012 60 godzin zajęć.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby spełniające wymogi dotyczące wykształcenia i kwalifikacji nauczycieli określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 2 do SIWZ.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby, które legitymują się co najmniej rocznym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych/lekcji w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 2 do SIWZ.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby posiadające doświadczenie zawodowe oraz następujące kwalifikacje: 1.3.1. dla części nr: 1-7, 16-17,- posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub uprawnienia do prowadzenia zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji; 1.3.2. dla części nr: 8-9 - posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub uprawnienia do prowadzenia zajęć z dziećmi z trudnościami w zdobywaniu wiedzy matematycznej; 1.3.3. dla części nr 18-19 posiadać wyższe wykształcenie magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej; 1.3.4. dla części nr: 10-15, 20-21 - posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub kwalifikacje do nauczania matematyki lub przyrody; 1.3.5. dla części nr 22-23 - posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub kwalifikacje do nauczania edukacji muzycznej; Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·                  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu. 2. Oświadczenie w zakresie art. 24 pkt. 2 dla osób fizycznych. 3. Fromularz ofertowy. 4. Podpisany projekt umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) W przypadku wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych.), b) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. c) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługuje wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowaniami świadczeniami, d) Przesunięcia terminu realizacji zajęć między latami przewidzianymi na ich wykonanie jeśli stanie się to konieczne z przyczyn niezależnych od stron umowy (np. choroba wykonawcy, brak możliwości prowadzenia zajęć w danym obiekcie, zalecenia Instytucji Pośredniczącej II stopnia);

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Proejtk wspólfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

                                                                                                                Wójt Gminy

                                                                                                                Andrzej Pitera

 

SIWZ

Zał. nr 1 Formularz ofertowy

Zał. nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków

Zał. nr 3 Wykaz osób przewidzianych do wykonania zadania

Zał. nr 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1

Zał. nr 5 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 pkt 2

Zał. nr 6 Wzór umowy zlecenia

 

 

Zawiadomienie o wyborze ofert

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3541093]

przewiń do góry