Wersja archiwalna 2011-09-29 11:40:33
Łodygowice: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Gminie Łodygowice w ramach projektu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej
Numer ogłoszenia: 243161 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.
· Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lodygowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Gminie Łodygowice w ramach projektu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w latach 2011- 2012 w szkołach dla których organem prowadzącym jest Gmina Łodygowice. Harmonogram zajęć będzie ustalany w porozumieniu z Dyrektorami Szkół. Zajęcia będą prowadzone o różnych porach dnia - zarówno przed zajęciami lekcyjnymi jak i po ich zakończeniu. Zamówienie podzielone jest na 27 części. Realizowane będzie w poszczególnych szkołach na terenie gminy Łodygowice w roku szkolnym 2011-2012. Godzina zajęć oznacza godzinę lekcyjną. Część 1: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 7 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w latach 2011-2012 420 godzin zajęć w tym: 1 nauczyciel x 120 godzin zajęć 4 nauczycieli x 60 godzin zajęć 2 nauczycieli x 30 godzin zajęć Część 2: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 2 Zajęcia dla uczniów z trudnościami matematycznymi w latach 2011-2012 120 godzin zajęć ( 2 nauczycieli x 60 godzin = 120 godzin ) Część 3: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia logopedyczne w latach 2011-2012 120 godzin zajęć: Część 4: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej 2011-2012 150 godzin zajęć: Część 5: Zespół Szkół Nr 1 w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 4 Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w latach 2011-2012 300 godzin zajęć w tym: 3 nauczycieli x 60 godzin zajęć 1 nauczyciel x 120 godzin zajęć Część 6: Zespół Szkół w Pietrzykowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w latach 2011-2012 130 godzin zajęć: Część 7: Zespół Szkół w Pietrzykowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla uczniów z trudnościami matematycznymi w latach 2011-2012 130 godzin zajęć Część 8: Zespół Szkół w Pietrzykowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia logopedyczne w latach 2011-2012 130 godzin zajęć: Część 9: Zespół Szkół w Pietrzykowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej 2011-2012 130 godzin zajęć: Część 10: Zespół Szkół w Pietrzykowicach Osoba/Nauczyciel - 2 Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w latach 2011-2012 250 godzin zajęć ( 2 nauczycieli x 125 godzin = 250 ) Część 11: Zespół Szkół w Pietrzykowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w latach 2011-2012 130 godzin zajęć Część 12: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 2 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w latach 2011-2012 120 godzin zajęć ( 2 nauczycieli x 60 godzin = 120 ) Część 13: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia logopedyczne w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 14: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 15: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 2 Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej 2011-2012 120 godzin zajęć: ( 2 nauczycieli x 60 godzin = 120) Część 16: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 2 Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w latach 2011-2012 120 godzin zajęć ( 2 nauczycieli x 60 godzin = 120 ) Część 17: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 2 Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie w latach 2011-2012 120 godzin zajęć: ( 2 nauczycieli x 60 godzin = 120 ) Część 18: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Zarzeczu Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 19: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Zarzeczu Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla uczniów z trudnościami matematycznymi w latach 2011-2012 30 godzin zajęć Część 20: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Zarzeczu Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia logopedyczne w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 21: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Zarzeczu Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 22: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Zarzeczu Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej 2011-2012 60 godzin zajęć Część 23: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Zarzeczu Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w latach 2011-2012 60 godzin zajęć Część 24: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Zarzeczu Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia specjalistyczne terapeutyczne - rewalidacyjne w latach 2011-2012 30 godzin zajęć Część 25: Zespół Szkół Specjalnych w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia logopedyczne w latach 2011-2012 140 godzin zajęć Część 26: Zespół Szkół Specjalnych w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w latach 2011-2012 140 godzin zajęć Część 27: Zespół Szkół Specjalnych w Łodygowicach Osoba/Nauczyciel - 1 Zajęcia specjalistyczne terapeutyczne - korekcyjno - kompensacyjne w latach 2011-2012 140 godzin zajęć.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby spełniające wymogi dotyczące wykształcenia i kwalifikacji nauczycieli określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 2 do SIWZ.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby, które legitymują się co najmniej rocznym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych/lekcji w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 2 do SIWZ.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby posiadające doświadczenie zawodowe oraz następujące kwalifikacje: 1.3.1. dla części nr: 1, 6, 12, 18 - posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub uprawnienia do prowadzenia zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji; 1.3.2. dla części nr: 2, 7, 19 - posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub uprawnienia do prowadzenia zajęć z dziećmi z trudnościami w zdobywaniu wiedzy matematycznej; 1.3.3. dla części nr: 3, 8, 13, 20, 25 - posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych; 1.3.4. dla części nr 14, 21, 26 - posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej; 1.3.5. dla części nr 4, 9, 15, 22 posiadać wyższe wykształcenie magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej; 1.3.6. dla części nr 27 posiadać wyższe wykształcenie magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, oligofrenopedagogikę oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć korekcyjno - kompensacyjnych; 1.3.7. dla części nr: 5, 10, 16, 23 - posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub kwalifikacje do nauczania matematyki lub przyrody; 1.3.8. dla części nr: 11 - posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub kwalifikacje do nauczania plastyki; 1.3.9. dla części nr 17 - posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub kwalifikacje do nauczania edukacji muzycznej; 1.3.10. dla części nr 24 - posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, oligofrenopedagogikę, kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie w zakresie art. 24 pkt. 2 dla osób fizycznych. 3. Formularz ofertowy. 4. Podpisany projekt umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) W przypadku wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych.), b) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. c) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługuje wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowaniami świadczeniami, d) Przesunięcia terminu realizacji zajęć między latami przewidzianymi na ich wykonanie jeśli stanie się to konieczne z przyczyn niezależnych od stron umowy (np. choroba wykonawcy, brak możliwości prowadzenia zajęć w danym obiekcie, zalecenia Instytucji Pośredniczącej II stopnia); W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku takiego odstąpienia, nie stosuje się kar określonych w § 7 ust. 2 niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice - Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Zał. nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków
Zał. nr 3 Wykaz osób przewidzianych do wykonania zadania
Zał. nr 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1
Zał. nr 5 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 pkt 2
Zawiadomienie o wyborze ofert, odrzuceniu ofert oraz unieważnieniu postępowania w częściach nr 1, 2, 5, 10, 12, 15, 16, 17
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 2011-09-29
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-29 11:40:33
- Liczba odsłon: 416
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: