Wersja archiwalna 2011-08-10 07:13:36
Zamawiającym jest:
GMINA ŁODYGOWICE
34 -325 ŁODYGOWICE
ul. PIŁSUDSKIEGO 75
tel. 33 8630 - 500 / fax 33 8630 - 501
REGON 072182657
NIP 553-24-50-019
Adres internetowy: www.lodygowice.pl
Sprawa nr: RIP-ZP/10/2011
Łodygowice, 09.08.2011 r.
OGŁOSZENIE
o postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO
W WYSOKOŚCI 1 500 000,00 ZŁ
1. Przedmiot zamówienia:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 zł, z przeznaczeniem na:
- finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Łodygowice w 2011 r. w wysokości 1 500 000 zł
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych - CPV 66.11.30.00-4
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, zwana dalej Specyfikacją, udostępniana
jest zainteresowanym wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w Łodygowicach przy ul. Piłsudskiego 75, pokój nr 14 w godz. 8-1500 (pon.-czw.) 9-1600 (pt.) lub za zaliczeniem pocztowym, a także na stronie internetowej www.lodygowice.pl Wykonawca ponosi koszt druku w wysokości 50 zł oraz przekazania (wysłania) Specyfikacji. Udostępnienie SIWZ w formie elektronicznej jest bezpłatne.
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
4. Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
6. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
7. Nie przewiduje się rozliczenia w walutach obcych.
8. Nie przewiduje się zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9. Termin wykonania: 30.12.2011 – 31.12.2019 r.
10. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
Ad. 1)
Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oceniony zostanie na podstawie złożonego dokumentu poświadczającego, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych zgodnie z odpowiednimi przepisami. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży dokument poświadczający, że jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych zgodnie z odpowiednimi przepisami.
Ad. 2)
Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych bądź wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał przynajmniej jedną usługę w ramach jednej umowy, polegającą na udzieleniu kredytu dla jednostki administracji publicznej (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz przedłoży dokument poświadczający, iż usługi te zostały wykonane należycie.
Ad. 3)
Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie sprawozdania finansowego za 2010 rok. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży sprawozdanie finansowe za rok 2010, zamykające się 7-cyfrową sumą bilansową oraz wykaże wielkość kapitału własnego na dzień 31.12.2010 r. w kwocie 5-cyfrowej.
11. Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana na podstawie załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
12. Wymagane dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych,
3) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. III.1.1) (załącznik nr 4 do SIWZ).
4) Sprawozdanie finansowe, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego – inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności – za rok
5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
6) Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS lub ewidencja działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
7) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert,
8) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
10) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
11) Wypełniony „Formularz ofertowy” (załącznik nr 1 do SIWZ),
12) Parafowane istotne postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 5 do SIWZ)
13) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
14) Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw,
13. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. 2009 r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
14. W postępowaniu wniesienie wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
15. Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena.
16. Oferty należy składać w terminie do dnia 22.09.2011 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, biuro obsługi klienta (parter).
17. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.09.2011 r. o godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, pokój nr 10.
18. Wykonawca pozostaje związany z ofertą 60 dni licząc od dnia składania ofert.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 2011-08-10
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-10 07:13:36
- Liczba odsłon: 757
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: