Wersja archiwalna 2011-02-11 14:01:57

Łodygowice: Dostawa sygnału internetowego do 200-u gospodarstw domowych na terenie Gminy Łodygowice w ramach projektu pn. E_integracja w Gminie Łodygowice współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Numer ogłoszenia: 27601 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.

·                    Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sygnału internetowego do 200-u gospodarstw domowych na terenie Gminy Łodygowice w ramach projektu pn. E_integracja w Gminie Łodygowice współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nieograniczonego dostępu do sieci Internet przez okres 25 miesięcy wraz z dostawą fabrycznie nowych modemów/urządzeń do odbioru sygnału internetowego dla 200-u użytkowników..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5000 zł

III.2) ZALICZKI

·                    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·             III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                      Może świadczyć usługę w zakresie dostępu do Internetu oraz posiada zgłoszona działalność gospodarcza w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.

·             III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                      w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej jeden kontrakt w zakresie dostępu do Internetu dla nie mniej niż 50-u użytkowników przez okres 1 roku w sposób ciągły. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty.

·             III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                      Posiada przynajmniej jeden pojazd do transportu. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.

·             III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                      Posiada przynajmniej dwie osoby obsługi administracyjnej. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.

·             III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                      a) Posiada zdolność kredytową w wysokości 200.000 zł b) Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·             III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·             III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·             III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Pilsduskiego 75.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.3.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

                                                                                              Wójt Gminy Łodygowice       

                                                                                                       Andrzej Pitera

 

 

SIWZ

Zał. 1 Formularz ofertowy

Zał. 2 Specyfikacja techniczna

Zał. 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków

Zał. 4 Wykaz wykonanych dostaw i usług

Zał. 5 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Zał. 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Zał. 7 Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów

 

 

 

 

 

Łodygowice, dn. 31 stycznia 2011 r.

RIP-ZP/01/2011

Uwaga!!

Wykonawcy zadali pytali pytania

Dotyczy: Dostawa sygnału internetowego do 200-u gospodarstw na terenie Gminy Łodygowice w ramach projektu pn. „E_integracja w Gminie Łodygowice” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odpowiada na poniższe pytania:

1.

 „W związku z ogłoszonym postępowaniem jak wyżej prosimy o wyjaśnienie: Jak zamawiający interpretuje sprzeczne zapis zał. Nr 2 – specyfikacja techniczna: ………1.b.4: Nielimitowana ilość przesyłanych danych w stosunku do zapisu ……… 1.b.13.a: dopuszcza zastosowanie limitu pobranych i wysłanych danych w wysokości nie mniejszej niż 4GB miesięczni do każdej z 200 aktywacji”

Odpowiedź:

 W punkcie 1.b.13.a Zamawiający wyraźnie zaznacza iż zezwala na limit transferu danych tylko w przypadku ofert z zastosowaniem modemów pracujących w określonych standardach tj:
„Tylko w przypadku ofert dotyczących zapewnienia dostępu do sieci Internet za pomocą modemów pracujących w standardach: HSUPA/HSDPA/UMTS/EDGE/GPRS Zamawiający ustala następujące wymagania:

a)      Dopuszcza zastosowanie limitu pobranych i wysłanych danych w wysokości nie mniejszej niż 4GB miesięcznie do każdej z 200 aktywacji.”

2.

„Wnoszę o modyfikacje formularza ofertowego celem podania, uwzględnienia zgodzie z zapisami zał. 2 z SIWZ kosztów związanych za montaż sygnału i modemu/anteny/ do odbioru sygnału internetowego.”

Odpowiedź:

Zamawiający nie uwzględni tego wniosku Wykonawcy. Jednocześnie zwraca uwagę, że cena /abonament/ winien być tak skonstruowany, aby uwzględniał wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian, a powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

 

 

 

 

Łodygowice, dn. 11 lutego 2011 r.

RIP-ZP-01/2011

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO

 

Dot.:           Sprawa znak: RIP-ZP-01/2011 „Dostawa sygnału internetowego do 200-u gospodarstw na terenie Gminy Łodygowice w ramach projektu pn. „E_integracja w Gminie Łodygowice” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka”

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Informujemy (na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 stawy Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), że zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert w w/w postępowaniu wybrał ofertę złożoną przez:

Oferta nr 2:

TOYA Systemy Komputerowe Sp. z o.o.; Ul. Narutowicza 26; 90-135 Łódź

Uzasadnienie: Oferta nr 2 złożona przez w/w Wykonawcę jako jedyna spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 100,00 punktów (na 100 możliwych). cena oferty brutto: 270.600 zł

 

ZAWIADOMIENIE O WYKLUCZENIU WYKONAWCY I  ODRZUCENIU OFERTY TELICO SP. z o.o

UZASADNIENIE PRAWNE

Zamawiający – Gmina Łodygowice, działając zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm..) zawiadamia o wykluczeniu Wykonawcy TELICO SP. z o.o. z Żywca (ul. Wesoła 113) – na mocy art. 24 ust. 2 pkt 4) w/w ustawy. Na podstawie art. 24 ust. 4 w/w ustawy ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE

Zamawiający w Rozdz. XI pkt 2 SIWZ wymagał, aby Wykonawca wykazał, że realizował co najmniej jeden kontrakt w zakresie dostępu do Internetu dla nie mniej niż 50-u użytkowników w sposób ciągły przez jeden rok. Ponieważ Wykonawca nie wypełnił Załącznika nr 2, oraz nie załączył referencji, Zamawiający w dniu 03 lutego na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwał Wykonawcę do uzupełnienia przedłożonej oferty do dnia 07 lutego br. do godz. 09:00. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie uzupełnił oferty.  Zatem stosownie do w/c przepisów Zamawiający wykluczył Wykonawcę, który nie spełnił warunku w zakresie wykazania doświadczenia, a przez to odrzucił jego ofertę.

W związku z powyższym postanowiono, jak w sentencji.

ZAWIADOMIENIE O WYKLUCZENIU WYKONAWCY I  ODRZUCENIU OFERTY ARKOM ADAM MUCHARSKI

UZASADNIENIE PRAWNE

Zamawiający – Gmina Łodygowice, działając zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) zawiadamia o wykluczeniu Wykonawcy ARKOM ADAM MUCHARSKI

 (Juszczyna 360, 34-382 Bystra) – na mocy art. 24 ust. 2 pkt 4) w/w ustawy. Na podstawie art. 24 ust. 4 w/w ustawy ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE

Zamawiający w Rozdz. XI pkt 2 SIWZ wymagał, aby Wykonawca wykazał, że wykonawca realizował co najmniej jeden kontrakt w zakresie dostępu do Internetu dla nie mniej niż 50-u użytkowników w sposób ciągły przez jeden rok. Ponieważ Wykonawca nie wypełnił Załącznika nr 2, oraz nie załączył referencji, Zamawiający w dniu 03 lutego na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwał Wykonawcę do uzupełnienia przedłożonej oferty do dnia 07 lutego br. do godz. 09:00. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie uzupełnił oferty.  Zatem stosownie do w/c przepisów Zamawiający wykluczył Wykonawcę, który nie spełnił warunku w zakresie wykazania doświadczenia, a przez to odrzucił jego ofertę.

W związku z powyższym postanowiono, jak w sentencji.

ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku

Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) - Dział VI "Środki ochrony prawnej".

Termin zawarcia umowy zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych  – od daty przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

                                                                                                                                             Wójt Gminy Łodygowice

       Andrzej Pitera

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3508603]

przewiń do góry