Wersja archiwalna 2010-10-13 13:05:22

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Łodygowice

34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75

Tel./fax 33 863 05 00/33 863 05 01

mail: gmina@lodygowice.pl 

www.lodygowice.pl

NIP: 553-24-50-019

Sprawa nr: RIP-ZP/10/2010

Łodygowice, dn. 19.08.2010r.

OGŁOSZENIE

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :

„UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO

W WYSOKOŚCI 2 803 222,00 ZŁOTE”

 

1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl

Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej. SIWZ w formie papierowej kosztuje 50 zł brutto plus ewentualne koszty przesyłki.

2. Przedmiotem zamówienia jest:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 803 222,00 złote, z czego:

- kredyt na kwotę 1 603 222,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Łodygowice w 2010 r. w wysokości 1 603 222,00 zł

- kredyt na kwotę 1 200 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy

Łodygowice w 2010 r. w wysokości 1 200 000,00 zł

CPV: 66.11.30.00

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5. Termin wykonania przedmiotu umowy: do 31 grudnia 2018 r.

6. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d) Nie podlega wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia.

7. Dokumenty bezwzględnie wymagane:

1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

Powyższe wymogi nie dotyczą Banków Państwowych, dla których aktem założycielskim są przepisy ustawowe.

2)      Koncesje, zezwolenia lub licencje (na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem), jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji.

3)      Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

4)      Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (zgodnie ze wzorem określonym w SIWZ).

5)      Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem określonym w SIWZ).

6)      Wypełniony „Formularz ofertowy(zał. Nr 1 do SIWZ).

8. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

9. Celem zabezpieczenia oferty Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.

10. Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.

11. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 01.10.2010 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego w biurze obsługi klienta.

12. Miejsce i termin otwarcia ofert: 01.10.2010 r.; godz. 10:00  pokój nr 10 w siedzibie Zamawiającego.

13. Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia składania ofert.

14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

17. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4.

 

SIWZ

 

Załącznik nr 1 Formularz ofertowy

 

Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnieniu waruków udziału

 

Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Załącznik nr 4

Uchwała nr XXXIX/350/10 z dnia 29 czerwca 2010 roku,

Uchwała nr XL/358/10 z dnia 06 sierpnia 2010 roku,

Wniosek do RIO o wydanie opinii o możliwości zaciągnięcia kredytu 1,

Wniosek do RIO o wydanie opinii o możliwości zaciągnięcia kredytu 2,

Pozytywna opinia RIO 1,

Pozytywna opinia RIO 2,

Zaświadczenie o wyborze Wójta Gminy Łodygowice,

Uchwała w sprawie powołania Skarbnika,

Potwierdzenie nadania numeru NIP,

Zaświadczenie o numerze REGON,

Zaświadczenie o numerze REGON gminy,

Potwierdzenie nadania numeru NIP gminy,

Zaświadczenie o niezaleganiu w opłatach ZUS,

Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach,

rb-27s 2008, rb-28s 2008, rb-nds 2008, rb-z 2008,

Opinia RIO o wykonaniu budżetu za 2008 r,

Rb 27s 2009, Rb 28s 2009, Rb nds 2009, Rb z 2009

Opinia RIO o wykonaniu budżetu za 2009 r

  Uchwała budżetowa na 2010 rok

Załącznik 1,Załącznik 2Załącznik 3, Załącznik 3a,

Załącznik 4, Załącznik 5Załącznik 6Załącznik 7,

Załącznik 8Załącznik 9Załącznik 10Załącznik 11,

Załącznik 12Załącznik 13Załącznik 14Załącznik 15Załącznik 16,

Opinia RIO o projekcie uchwały budżetowej na 2010 rok,

Opinia RIO o prawidłowości prognozy kwoty długu,

Opinia RIO o możliwości sfinansowaniu deficytu,

Rb 27s 2 kw. 2010, Rbs 28s 2 kw. 2010,

 Rb nds 2 kw. 2010, Rb z za 2 kw. 2010,

 

Załącznik nr 5 Istotne postanowienia przyszłej umowy

 

 

Wykonawca zadał pytanie

 

Wykonawca zadał pytanie 2

tekst sprawozdań

 

Wykonawca zadał pytanie 3

 

 

 

Łodygowice, dn. 13.10.2010 r.

RIP-ZP/10/2010

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Dot.:    Udzielenie kredytu  długoterminowego w wysokości 2.803.222,00 złote

 

Informujemy (na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 stawy Prawo Zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), że Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert w w/w postępowaniu wybrał ofertę złożoną przez:

 

Oferta nr 1

Bank Polska Kasa Opieki S. A.

w Bielsku-Białej, ul. Dmowskiego 16

43-300 Bielsko-Biała

Cena brutto oferty: 455.271,28 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 1 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 100,00 punktów (na 100 możliwych).

 

Ponadto w przedmiotowym postępowaniu złożono jeszcze 3 ważne oferty:

Oferta nr 2

Bank Gospodarstwa Krajowego O. Katowice, Filia Bielsko-Biała

Ul. T. Sixta 19; 43-300 Bielsko-Biała

Cena brutto oferty: 481 520,80 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 2 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 94,55 punktów (na 100 możliwych).

 

Oferta nr 3

ING Bank Śląski S.A.

Ul. 1 Maja 15; 43-300 Bielsko-Biała

Cena brutto oferty: 465 024,45 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 3 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 97,90 punktów (na 100 możliwych).

 

Oferta nr 4

BRE BANK S.A. O. Bielsko-Biała

Plac Wolności 7; 43-304 Bielsko-Biała

Cena brutto oferty: 474 171,94 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 4 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 96,01 punktów (na 100 możliwych).

 

ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

 

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655  z póz. zm.) - Dział VI "Środki ochrony prawnej".

Termin zawarcia umowy zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych (tj. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655  z póz. zm.) – od daty przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3508611]

przewiń do góry