ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Łodygowice

34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75

Tel./fax 0-33-863-0-500

e-mail: zp@lodygowice.pl 

www:  www.lodygowice.pl

NIP: 553-10-25-544

Nr sprawy: RIP-ZP/03/2010

Łodygowice, dn. 08.04.2010 r.

OGŁOSZENIE

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :

„Poprawa bezpieczeństwa ruchu na terenie gminy Łodygowice poprzez  przebudowę drogi gminnej ul. Piastowskiej , łączącej dwie drogi powiatowe w Łodygowicach i Zarzeczu

1.        Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl

Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.

SIWZ w formie papierowej kosztuje 100,00 zł brutto plus ewentualne koszty przesyłki.

2.        Przedmiotem zamówienia jest:

Projekt obejmuje przebudowę drogi gminnej ul. Piastowskiej (1,219 km) , łączącej dwie drogi powiatowe w Łodygowicach i Zarzeczu: 1464 S Łodygowice – Bierna oraz 1404 S Łodygowice – Tresna – Zarzecze. Zarządcą drogi jest gmina Łodygowice. Droga przebiega przez dwie miejscowości w gminie: Łodygowice i Zarzecze.

Przebudowa ul. Piastowskiej będzie obejmować:

- wzmocnienie podbudowy drogi;

- frezowanie istniejącej nawierzchni;

- położenie warstwy profilowej z masy mineralno-bitumicznej gr. 3 cm

- położenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej gr. 4 cm

- skropienie nawierzchni emulsją asfaltową

- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego na drodze i skrzyżowaniach z drogami powiatowymi (znaki B-20 i B-33)

- wykonanie prawoskrętów na skrzyżowaniach z drogami powiatowymi

- wykonanie progu zwalniającego  na drodze wraz z oznakowaniem pionowymi poziomym w miejscu wskazanym przez Zamawiającego

- wykonanie przy skrzyżowaniach z drogami powiatowymi nawierzchni uszorstniającej z mieszanki SMA w kolorze czerwonym.

Szczegóły przedstawiono w dokumentacji technicznej.

3.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

4.        Termin wykonania przedmiotu umowy:  do 30 czerwca 2010 r.

5.        Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a)      Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie (jak zapisano w pkt 6 ppkt 4 niniejszego ogłoszenia) oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

c)      Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.

6.        Dokumenty bezwzględnie wymagane:

1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

2)      Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

3)      Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4)     Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. budowa lub modernizacja drogi o szerokości nie mniejszej niż 4 m i długości nie mniejszej niż 1,2 km w jednym zadaniu. UWAGA! Zamawiający nie uwzględni placów, parkingów o powierzchni tożsamej do projektowanej drogi). Łączna wartość robót budowlanych nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty – załącznik nr 5 do SIWZ.

5)      Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu– Załącznik nr 4 do SIWZ.

6)  Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 6 do SIWZ

7)  Kosztorys ofertowy wypełniony zgodnie z przedmiarem robót – Załącznik nr 1 do SIWZ

8)  Wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik nr 7 do SIWZ

9)  Parafowany projekt umowy – Załącznik nr 8 do SIWZ

10) Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem – Załącznik nr 9 do SIWZ

7.        Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

8.        Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10 000,00 zł.

9.     Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena - 100 % wartości kryterium.

10.     Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 23 kwietnia 2010 r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta (parter).

11.     Miejsce i termin otwarcia ofert: 23 kwietnia 2010 r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego – biuro obsługi klienta (parter).

12.     Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia składania ofert.

13.     Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.

14.     Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.     Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa art. 67 ust.1 pkt 6 i 7, lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 

WÓJT GMINY ŁODYGOWICE

ANDRZEJ PITERA

 

SIWZ

Załącznik nr 1 Przedmiary

Załącznik nr 2 Specyfikacja techniczna

Załącznik nr 3 Dokumentacja techniczna

Załącznik nr 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału

Załącznik nr 5 Doświadczenie zawodowe

Załącznik nr 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Załącznik nr 7 Formularz ofertowy

Załącznik nr 8 umowa

Załącznik nr 9 Oświadczenie o zapoznaniu terenu

 

Łodygowice, dn. 23 kwietnia 2010 r.

RIP-ZP-03/2010

 

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

(na podstawie Art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007, nr 223; poz. 1655z późn. zm.)

 

Dot.:  „Poprawa bezpieczeństwa ruchu na terenie gminy Łodygowice poprzez  przebudowę drogi gminnej ul. Piastowskiej, łączącej dwie drogi powiatowe w Łodygowicach i Zarzeczu

 

Niniejszym informujemy, że w postępowaniu j.w. wybrana została oferta złożona przez:

 

Oferta nr 1

EUROVIA POLSKA S.A.

Bielany Wrocławskie, ul. Szewska 5

44-050 Kobierzyce

Cena brutto: 517.210,02 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 1 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 100,00 punktów (na 100 możliwych).

 

Ponadto w przedmiotowym postępowaniu złożono następujące ważne oferty:

 

Oferta nr 2

DROMIL-EKOTEXBUD Sp. z o.o.

Ul. Leśnianka 102a

34-300 Żywiec

Cena brutto: 544.013,88 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 2 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 95,07 punktów (na 100 możliwych).

 

 

ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

 

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku

Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655  z póz. zm.) - Dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

                                                                 Z poważaniem

                                                          Wójt Gminy Łodygowice

                                                                 Andrzej Pitera

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-04-23 16:34:43
  • Liczba odsłon: 135
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3244906]

przewiń do góry