Wersja archiwalna 2009-08-20 16:31:35

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Łodygowice

34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75

Tel./fax 0-33-863-0-500

e-mail: gmina@lodygowice.pl 

www:  www.lodygowice.pl

NIP: 553-10-25-544

Nr sprawy: RIP-ZP-PN-SR/16/2009

Łodygowice, dn. 04.08.2009r.

OGŁOSZENIE

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:

„Budowa Centrum Kulturalnego na Placu Wolności w Łodygowicach ”

1.        Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl

Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.

SIWZ w formie papierowej kosztuje 100,00 zł brutto plus ewentualne koszty przesyłki.

2.        Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Kulturalnego na Placu Wolności w Łodygowicach.

Roboty podzielone są na trzy fazy: rozbiórkę, odtworzenie, dobudowę.

 

Przewiduje się rozbiórkę więźby dachowej wraz z pokryciem, rozbiórkę ceglanych sklepień odcinkowych oraz drewnianych stropów, rozbiórkę ścian przyziemia oraz fundamentów ceglanych. Zakłada się utrzymanie ściany frontowej.

Założono odtworzenie obecnego kształtu i gabarytu budynku z wykonaniem niewielkich zmian w zakresie komunikacji oraz wykonaniem pomieszczeń sanitarnych i socjalnych.

Planuje się wykonanie dobudowy w postaci nowego skrzydła (w głąb działki), nawiązując kształtem i gabarytem dobudowy do istniejącej bryły przeznaczonej do odtworzenia jw.

Budynek będzie wyposażony w instalacje: elektryczną, odgromową, wodociągową, kanalizacyjną, grzewczą - z własnej kotłowni gazowej oraz wentylację.

W zakresie zagospodarowania terenu wokół budynku przewidziano ułożenie kostki brukowej betonowej oraz granitowej, wykonanie trawnika oraz nasadzenie krzewów ozdobnych.

Ponadto wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacja techniczną, kosztorysami, zapisami SIWZ i umową. Dokumenty te należy traktować na zasadzie korzystnej dla Zamawiającego sumy wszystkich zapisów, a nie koniunkcji lub alternatywy.

3.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

4.        Termin wykonania przedmiotu umowy: do 31.07.2010r.

5.        Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a)      Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

c)      Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.

6.          Dokumenty bezwzględnie wymagane:

1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

2)      Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

3)      Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4)      Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego.

5)      Wykaz osób (min. 6 osób – pracowników fizycznych), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zał. Nr 5 do siwz.

6)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych (co najmniej 2 roboty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (a więc rozbiórka obiektu o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 160m2 i kubaturze 1000m3 oraz budowa obiektu o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 280m2 i kubaturze 1800m3 oraz wykonanie nawierzchni z  kostki brukowej wraz z podbudową o powierzchni nie mniejszej niż 240m2), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość robót nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty – załącznik nr 4 do siwz.

7)      Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art.22 ust.1 i art.24 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 7 do siwz.

7.        Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

8.        Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości  25 000,00 zł.

9.        Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.

10.     Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 26.08.2009r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta (parter).

11.     Miejsce i termin otwarcia ofert: 26.08.2009r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego (parter).

12.     Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.

13.     Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.

14.     Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.     Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy Prawo zamówień Publicznych.

 

SIWZ

Załącznik nr 1 przedmiar robót

co,kotłownia,wentylacja,  cz. budowlana,  cz. elektryczna, 

woda,kanalizacja,hydro.

 

Załącznik nr 2 specyfikacja techniczna

kotłownia,  co,  cwu,woda,kanalizacja,  wentylacja, 

cz. budowlana,  cz. elektryczna

 

Załącznik nr 3 dokumentacja techniczna

co, wentylacja

co rozw., co wentylacja parter, co wentylacja piętro, co opis

 

część budowlana

projekt budowlany, rys. 1, rys 2, rys 3, rys 4, rys 5, rys 6, rys 7,

rys 8, rys 9, rys 10, rys 11, rys 12, rys 13, rys 14, rys 15,

rys 16, rys 17, rys 18, rys 19, rys 20

 

część elektryczna

opis projektu,  opis techniczny,  gniazda parter, gniazda poddasze,

odgrom, oświetlenie parter, oświetlenie poddasze,

rozd. TG, tablica TZ1, tablica TZ2, tablica TZ3, tablica TZK,

 

instalacja gaz. z kotł. co, cw

przekrój komina, rzut przyziemia, schemat tech.,

projekt, rozw. gaz

 

instalacja wod-kan, p-poż i cw

rozw. kanalizacja, rozw. cw, instalacja p-poż, rzut przyziemia,

rzut poddasza, schemat montażowy 

 

Załącznik nr 4 wykaz wykonanych robót

 

Załącznik nr 5 wykaz osób

 

Załącznik nr 6 formularz ofertowy

 

Załącznik nr 7 oświadczenie

 

Załącznik nr 8 projekt umowy

 

Załącznik nr 9 oświadczenie o terenie

 

 

 

 

Łodygowice, dn. 20.08.2009r.

 

Dot.:     Sprawa znak: RIP-ZP-PN-SR/16/2009 „Budowa Centrum Kulturalnego na Placu Wolności w Łodygowicach”

 

UWAGA: Wykonawca zadał pytania

1.    W trakcie wizji lokalnej stwierdziliśmy, że nad projektowaną dobudową przebiega napowietrzna linia NN oraz sieć oświetleniowa Placu Wolności, które będą kolidowały z budową i należy je przełożyć (ww. rozbiórka uwzględniona jest jedynie na mapie do celów projektowych).

Prosimy o wskazanie ww. robót w przedmiarach.

2.    W przedmiarach nie przewidziano kosztów związanych z zajęciem chodnika i pasa drogowego.

3.    W przedmiarach nie przewidziano kosztów związanych z utylizacją odpadów (np. papy), a jedynie załadunek i odwóz na odl. 1 km co sugeruje, że Inwestor posiada miejsce na składowanie odpadów gruzu i ziemi z wykopów.

4.    Brak w przedmiarach robót związanych  rozbiórką ogrodzenia oraz ułożenia kostki granitowej i założenia zieleni.

5.    Nie uwzględniono podbudowy pod nawierzchnię z kostki.

6.    Czy Zleceniodawca dopuszcza możliwość wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie potrącenia z faktur przejściowych i końcowych.

7.    Prosimy o sprecyzowanie rozdziału 7 w przedmiarze budowlanym (wyposażenie oraz monitoring). 

 

W oparciu o art.38 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.), Zamawiający udziela następujących odpowiedzi: 

 

ad. 1.   Przebudowa istniejącego przęsła linii NN stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Roboty zostaną wykonane w terminie nie kolidującym z terminem realizacji robót związanych z „Budową centrum Kulturalnego” oraz w uzgodnieniu (w razie potrzeby) powyższego terminu z wykonawcą wyłonionym w drodze niniejszego postępowania.

ad. 2.   Gmina nie będzie naliczać opłat za zajęcie pasa drogowego (droga gminna ul. Jana Pawła II) oraz chodnika.

ad. 3.   W poz. nr 1.19 przedmiaru robót należy wkalkulować utylizację odpadów.

ad. 4.   Zamawiający dołącza do SIWZ przedmiar uzupełniający robót nie ujętych w przedmiarze robót budowlanych.

ad. 5.   j.w.

ad. 6.   Nie, Zamawiający nie dopuszcza takiej możliwości.

ad. 7.   W poz. 7.1 przedmiaru robót należy wycenić systemowe przesuwne dwustronne regały na książki zgodnie z „Technologią wykonania książek” rys. nr 19 „Projektu budowlanego adaptacji i rozbudowy budynku usługowego nr 216 w Łodygowicach na potrzeby biblioteki gminnej”. 

          Poz. 7.2. Przez system monitoringu należy rozumieć komplet zawierający:

a).      Rejestrator –multipexer cyfrowy dla minimum 6 kamer,

b).      Kamery zewnętrzne z możliwością rejestracji obrazu w nocy (3 szt.) i wewnętrzne (3 szt.),

c).      Pilot do rejestratora,

d).      Zasilacz buforowy,

e).      Akumulator,

f).       Monitor min. 19’’,

g).      Uchwyty zewnętrzne i wewnętrzne do kamer,

h).      Dysk HDD min. 500 Gb,

i).        Okablowanie i pozostałe elementy niezbędne do montażu mmonistoringu,

j).        Zasilacz awaryjny UPS,

k).      Montaż i uruchomienie.

 

Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

 

Przedmiar uzupełniający - roboty budowlane

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3541067]

przewiń do góry