ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Łodygowice

34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75

Tel./fax 0-33-863-0-500

e-mail: gmina@lodygowice.pl 

www:  www.lodygowice.pl

NIP: 553-10-25-544

Nr sprawy: RIP-ZP-PN-SR/07/2008

Łodygowice, dn. 08.07.2008r.

 

OGŁOSZENIE

 

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :

„REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH

w GMINIE ŁODYGOWICE ”

 

1.        Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl

Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.

SIWZ w formie papierowej kosztuje 50,00 zł brutto plus ewentualne koszty przesyłki.

 

2.        Przedmiotem zamówienia jest:

 

REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH w GMINIE ŁODYGOWICE:

Niweleta dróg dostosowana do istniejącego terenu; zaprojektowano wykonanie robót, które mają na celu poprawę przejezdności.

 

Pietrzykowice:

1.       ul. Długa: dł. 124,0 m; po wykonaniu wyprofilowania i zagęszczenia istniejącego podłoża: podbudowa pomocnicza z pospółki – kruszywo naturalne gr. 15cm, nawierzchnia żwirowa gr. 8cm,

2.       ul. Mała: dł. 200,0 m; po wykonaniu wyprofilowania i zagęszczenia istniejącego podłoża: podbudowa pomocnicza z pospółki – kruszywo naturalne gr. 15cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0-63mm gr. 10cm, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów – grysy kamienne 8-11mm oraz 2-5mm,

3.       ul. Mickiewicza: dł. 247,0 m; po wykonaniu wyprofilowania i zagęszczenia istniejącego podłoża: podbudowa pomocnicza z pospółki – kruszywo naturalne gr. 15cm, nawierzchnia żwirowa gr. 8cm,

4.       ul. Rzepkowy Potok: dł. 120,0 m; po wykonaniu wyprofilowania i zagęszczenia istniejącego podłoża: podbudowa pomocnicza z pospółki – kruszywo naturalne gr. 20cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0-63mm gr. 10cm, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów – grysy kamienne 8-11mm oraz 2-5mm,

Łodygowice:

5.       ul. Widokowa: dł. 70,0 m; po wykonaniu wyprofilowania i zagęszczenia istniejącego podłoża: podbudowa pomocnicza z pospółki – kruszywo naturalne gr. 20cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0-63mm gr. 10cm, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów – grysy kamienne 8-11mm oraz 2-5mm,

6.       ul. Orna: dł. 90,0 m; po wykonaniu wyprofilowania i zagęszczenia istniejącego podłoża: podbudowa pomocnicza z pospółki – kruszywo naturalne gr. 20cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0-63mm gr. 10cm, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów – grysy kamienne 8-11mm oraz 2-5mm,

7.        ul. Wodna: dł. 327,0 m; po wykonaniu wyprofilowania i zagęszczenia istniejącego podłoża: podbudowa pomocnicza z pospółki – kruszywo naturalne gr. 20cm, nawierzchnia żwirowa gr. 8cm,

8.       ul. Żwirowa: dł. 135,0 m; po wykonaniu wyprofilowania i zagęszczenia istniejącego podłoża: podbudowa pomocnicza z pospółki – kruszywo naturalne gr. 20cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0-63mm gr. 10cm, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów – grysy kamienne 8-11mm oraz 2-5mm,

Bierna:

9.       ul. Spacerowa: dł. 152,0 m; po wykonaniu wyprofilowania i zagęszczenia istniejącego podłoża: podbudowa pomocnicza z pospółki – kruszywo naturalne gr. 15cm, nawierzchnia żwirowa gr. 8cm,

10.   ul. Stroma: dł. 110,0 m; po wykonaniu wyprofilowania i zagęszczenia istniejącego podłoża: podbudowa pomocnicza z pospółki – kruszywo naturalne gr. 20cm, nawierzchnia żwirowa gr. 8cm,

Zarzecze:

11.   ul. Bez nazwy: dł. 52,0 m; po wykonaniu wyprofilowania i zagęszczenia istniejącego podłoża: podbudowa pomocnicza z pospółki – kruszywo naturalne gr. 15cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0-63mm gr. 10cm, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów – grysy kamienne 8-11mm oraz 2-5mm.

 

3.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

 

4.        Termin wykonania przedmiotu umowy: do 45 dni od dnia przekazania placu budowy.

 

5.        Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a)      Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

c)      Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.

 

7.        Dokumenty bezwzględnie wymagane:

1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

2)      Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

3)      Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4)      Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego.

5)      Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zał. Nr 5 do siwz.

6)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość robót nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty – załącznik nr 4 do siwz.

7)      Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

8)      Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art.22 ust.1 i art.24 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 7 do siwz.

 

8.        Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

 

9.        Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości  5 000,00 zł.

 

10.     Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.

 

11.     Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 29 lipca 2008r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta (parter).

 

12.     Miejsce i termin otwarcia ofert: 29 lipiec 2008r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego (parter).

 

13.     Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.

 

14.     Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.

 

15.     Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

SIWZ

 

Załącznik nr 1

ul. Długa

ul. Mała

ul. Mickiewicza

ul. Rzepkowy Potok

ul. Widokowa

ul. Orna

ul. Wodna

ul. Żwirowa

ul. Spacerowa

ul. Stroma

ul. bez nazwy

 

Załącznik nr 2

ul. Długa

ul. Mała

ul. Mickiewicza

ul. Rzepkowy Potok

ul. Widokowa

ul. Orna

ul. Wodna

ul. Żwirowa

ul. Spacerowa

ul. Stroma

ul. bez nazwy

 

Załącznik nr 3

ul. Długa

ul. Mała

ul. Mickiewicza

ul. Rzepkowy Potok

ul. Widokowa

ul. Orna

ul. Wodna

ul. Żwirowa

ul. Spacerowa

ul. Stroma

ul. bez nazwy

 

Załącznik nr 4

 

Załącznik nr 5

 

Załącznik nr 6

 

Załącznik nr 7

 

Załącznik nr 8

 

Załącznik nr 9

 

 

 

 

 

Łodygowice, dn. 30.07.2008r.

Znak sprawy: RIP-ZP-PN-SR/07/2008

 

 

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

Na podstawie art. 92 ustawy Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.)

 

 

 

Dot.:   Postępowania przetargowego na: „REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH w GMINIE ŁODYGOWICE”

 

 

1.      Niniejszym informujemy, że zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert w w/w postępowaniu wybrał ofertę złożoną przez:

 

 

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe

                        MATBUD Tomasz Lukas

                        34-300 Żywiec

                        ul. Węglowa 5

 

cena oferty brutto: 210 988,29 zł

     

Uzasadnienie: Oferta złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, była oferta najtańszą i uzyskała 100,00 punktów (na 100 możliwych)

 

 

2.      Ponadto w postępowaniu nie złożono więcej ofert.

3.      W postępowaniu nie odrzucono żadnego Wykonawcy.

4.      W postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy.

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-30 14:12:09
  • Liczba odsłon: 134
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3244975]

przewiń do góry