NR SPRAWY : ZP/PN/ 16/2005                                                              ŁODYGOWICE  25.03.2005 ROK

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

O WARTOŚCI  PONIŻEJ 60 000 EURO

SEKCJA I  : ZAMAWIAJĄCY

I.1/ OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa:

Wójt  Gminy  Łodygowice

Adres :

34 –325  Łodygowice ,  woj. śląskie  ul. Piłsudskiego  75

tel. 0/33 – 8602 –778  faks: 8631- 303  ,internet: http://www.uglodygowice.bip.org.pl

- przetargi     

e – mail : gmina  @ lodygowice .pl   Nazwisko  osoby  upoważnionej do  kontaktu :

w sprawach  dotyczących  przedmiotu zamówienia i organizacji  przetargu  :

 insp. d/s. zamówień  publicznych  Maria Kubica  UG Łodygowice tel. 8602 – 778  ,pokój nr 14. 

I.2 /ADRES POD  KTÓRYM MOŻNA  UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE :

Taki jak  w pkt. I.1

I.3/ ADRES , POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ  SIWZ

 Taki jak  w pkt.I.1

SEKCJA II . PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

 

II.1. OPIS

II.1.2. / Nazwa zamówienia  nadana przez zamawiającego :

WYKONANIE  BIEŻĄCYCH REMONTÓW ISTNIEJĄCYCH  NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH   DRÓG GMINNYCH  POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W  2005 ROKU

II.1.3  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

     Taki jak w pkt.  II 1.2

 ZAKRES  RZECZOWY  ROBÓT  UŚCIŚLONY W  PRZEDMIARZE  ROBÓT STANOWIĄCY  ZAŁĄCZNIK NR 1   DO SIWZ.

II. 1.4 MIEJSCE WYKONYWANIA ROBÓT

         GMINA ŁODYGOWICE    

 

II. 1.5 Nomenklatura

          Wspólny  słownik zamówień : 4523 3220-7

II.1.6 Czy dopuszcza się składanie oferty częściowej

          Nie

II.1.7 Czy dopuszcza  się składanie oferty wariantowej

          Nie

II. 2.WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1  zakres zamówienia  jak  w pkt.II.1.3  , do 60 000 Euro

II.3  CZAS  TRWANIA ZAMÓWIENIA

                   - 80 % do 30.06.2005 roku  ogólnej wartości zamówienia

                   - 20 % sukcesywnie w ciągu  2005   roku

SEKCJA III. INFORMACJE  O CHARAKTERZE  PRAWNYM , EKONOMICZNYM  , FINANSOWYM I  TECHNICZNYM.

III.1 /WYMAGANE  WADIUM  :  brak

III.2/ INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE  I FORMALNOŚCI  NIEZBĘNE  DO OCENY , CZY SPEŁNIA ON  MINIMALNE  WYMOGI  EKONOMICZNE , FINANSOWE  I TECHNICZNE .

W postępowaniu  mogą  wziąć udział wykonawcy , którzy    nie wykluczeniu  na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz  spełniający   warunki zawarte w art.22 ust.1. ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 roku  Prawo zamówień publicznych  /Dz.U z 2004 roku  Nr 19  , poz. 177 /   oraz  spełniają wymogi  określone   w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .

 

SEKCJA IV  TRYBY

IV.1/ TRYBY

         Przetarg  nieograniczony

IV.2/ KRYTERIA  OCENY  OFERT

       cena  100 %

IV.3. INFORMACJE  ADMINISTRACYJNE

IV.3.1 /Warunki uzyskania  SIWZ  oraz  dodatkowych  wyjaśnień

        Dostępne   od  25.03.2005 roku  do  12.04.2005 roku  , w siedzibie zamawiającego pokój nr 14   

IV .3.2 TERMIN SKŁADANIA OFERT

       12.04.2005 rok  godz.  1100  w Urzędzie Gminy w  Łodygowicach , pokój nr  17

IV.3.3 TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

      30 DNI  tj.  do  dnia  12.05.2005 rok

IV.3.4  DATA , GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT

     12.04.2005 rok    godz.  1130         Urząd Gminy  w  Łodygowicach  pokój nr 16 / I. Piętro/

SEKCJA  V . INNE INFORMACJE

 V.1/ Czy zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego  ze  środków Unii Europejskiej ?

        Nie

                                                                              Podpis  zamawiającego :

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Fiołek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Fiołek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2005-03-25 10:51:07
  • Liczba odsłon: 130
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3244835]

przewiń do góry