ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Łodygowice
34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75
Tel./fax 0-33-863-0-500
e-mail: gmina@lodygowice.pl
www: www.lodygowice.pl
NIP: 553-10-25-544
Nr sprawy: RIP-ZP-PN-SR/01/2008
Łodygowice, dn. 05.02.2008r.
OGŁOSZENIE
O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
„REMONT DROGI GMINNEJ ul. KWIATOWA w ZARZECZU”
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl
Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
„Remont drogi gminnej ul. Kwiatowa w Zarzeczu”
Zadanie obejmuje remont drogi gminnej ul. Kwiatowa w Zarzeczu, Sołectwo Zarzecze, Gmina Łodygowice, nr S 1406, poprzez wykonanie nowej podbudowy (dolna gr. 20cm z kruszywa naturalnego, górna 10cm z kruszywa łamanego) oraz nawierzchni z masy mineralno – bitumicznej (asfalto-beton gr 5cm). Projekt przewiduje odwodnienie pasa drogowego od osi jezdni w kierunku poboczy i skarp nasypu. Długość drogi 691,00mb, szerokość jezdni od 270,00cm do 350,00cm.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
4. Termin wykonania przedmiotu umowy: do 30 dni od dnia przekazania placu budowy.
5. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:
a) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.
7. Dokumenty bezwzględnie wymagane:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2) Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
5) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.
6) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zał. Nr 5 do siwz.
7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – załącznik nr 4 do siwz.
8) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
9) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art.22 ust.1 i art.24 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 7 do siwz.
8. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.
9. Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 000,00 zł.
10. Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.
11. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 26 lutego 2008r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w sekretariacie.
12. Miejsce i termin otwarcia ofert: 26 luty 2008r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego.
13. Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.
14. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
WÓJT GMINY ŁODYGOWICE
ANDRZEJ PITERA
Załącznik nr 1 - Przedmiar Robót
Załącznik nr 2 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna
Załącznik nr 3 - Opis Techniczny
Załącznik nr 3a - Przekroje Typowe
Załącznik nr 3b - Plan Sytuacyjny
Załącznik nr 4 - Wykaz Wykonywanych Robót
Załącznik nr 5 - Wykaz Osób i Podmiotów
Załącznik nr 6 - Formularz Ofertowy
Załącznik nr 8 - Projekt Umowy
Łodygowice, dn. 28 lutego 2008 r.
Sprawa nr: RIP-ZP-PN-SR/01/2008
OGŁOSZENIE
1. Niniejszym informujemy, że Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert w postępowaniu przetargowym na „Remont drogi gminnej ul. Kwiatowa w Zarzeczu” wybrał ofertę złożoną przez:
Żywiecką Spółkę Drogową „DROMIL” Sp. z o.o.
34-300 Żywiec, ul. Leśnianka 102a
Cena oferty brutto: 199.933,69 zł
Liczba uzyskanych punktów: 100
Ponadto w postępowaniu ofertę złożyła:
EUROVIA Polska S.A.
53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 20 B
O. Bielsko-Biała
43-392 Międzyrzecze Górne 83
Cena oferty brutto: 261.361,66 zł
Liczba uzyskanych punktów: 76,49
2. W postępowaniu nie odrzucono żadnych ofert.
3. W postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-02-28 15:54:31
- Liczba odsłon: 359
- Historia dokumentu: