ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Łodygowice

34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75

Tel./fax 0-33-863-0-500 Mail: gmina@lodygowice.pl 

WWW:  www.lodygowice.pl

NIP: 553-10-25-544

Sprawa nr: RIP-ZR/PN/314/13/2007

Łodygowice, dn. 12.10.2007  r.

OGŁOSZENIE

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :

„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH W GMINIE ŁODYGOWICE W LATACH 2007/2008”

1.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl

Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej, 

2.Przedmiotem zamówienia jest:

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych leżących na terenie Gminy Łodygowice. Utrzymanie na biało, ze zlikwidowana śliskością (w szczególności na skrzyżowaniach, podjazdach, mostach, zatokach autobusowych) i możliwością przejazdu (ok. 112 km dróg gminnych,21 km dróg powiatowych). CPV: 90.21.20.00-6

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

4. Termin wykonania przedmiotu umowy: od 01 listopada 2007 r. do 30 kwietnia 2008 r.

5. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d) nie podlega wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia.

Dokumenty bezwzględnie wymagane

1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

2)      Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

3)      Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi utrzymania zimowego dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi  stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,

9)   polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

10)  Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

11) wypełniony „Formularz ofertowy” (zał. Nr 1 do Specyfikacji),

12) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 4 do Specyfikacji),

13) podpisany projekt umowy (załącznik Nr 2 do Specyfikacji) – parafka na każdej stronie.

14) Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem odśnieżania (zał. Nr 6 do Specyfikacji).

15) Wykaz sprzętu do odśnieżania

16) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

6.Zamawiający będzie oceniał spełnianie prze Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

7.Celem zabezpieczenia oferty zamawiający nie żąda wpłaty wadium.

8.Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest   cena  100 %

9.Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 18 października   2007 r. do godz. 10: 00 w siedzibie zamawiającego w sekretariacie.

10.Miejsce i termin otwarcia ofert: 18 października  2007 r.; godz. 10 : 00  pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego.

11.Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.

12. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

WÓJT GMINY ŁODYGOWICE

ANDRZEJ PITERA

SIWZ

 

Załącznik 1

 

Załącznik 2

 

Załącznik 3

 

Załącznik 4

 

Załącznik 5

 

Załącznik 6

 

 

Uwaga zmiana w SIWZ!!!

Zamawiający na podstawie Art. 38 ust. 4 poprawia oczywiste pomyłki pisarskie:

1.           1. Oferty zgodnie z zapisem Specyfikacji można zgłaszać do 19 października 2007 r., a nie jak błędnie określono w ogłoszeniu do 18 października 2007 r.

2.           2. Modyfikuje się wzór formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do Specyfikacji), w którym Zamawiający nie określa wysokości stawki VAT.

     Nowy Formularz został zamieszczony do pobrania poniżej.

 

 

Załącznik

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Talik Andrzej
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Talik Andrzej
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-10-17 16:44:14
  • Liczba odsłon: 154
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3244787]

przewiń do góry